• İhale No
    2010/565273
  • İhale Adı
    2 KISIM 36 KALEM KIŞLIK SEBZE VE MEYVE ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Aralık 2010 10:30
  • İdare
    İSTANBUL DENİZ İKMAL GRUP KOMUTANLIĞI - PENDİK
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIŞLIK SEBZE VE MEYVE SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK İST.DZ.İK.GRP.K.LIĞI

2 KISIM 36 KALEM KIŞLIK SEBZE VE MEYVE ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/565273
1-İdarenin
a) Adresi:Hasköy yolu caddesi Cami Kebir mah.No : 01 34440 BEYOĞLU İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2122543150 - 2122351199
c) Elektronik Posta Adresi:istanbul.dzikmal@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
: 1.KISIM:DENİZ HARP OKULU KOMUTANLIĞI: Deniz Harp Okulu Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığına Tuzla/İSTANBUL
2.KISIM:DENİZ LİSESİ KOMUTANLIĞI: Deniz Lisesi Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığına Heybeliada/İSTANBUL.
c) Teslim tarihi:2 KISIM 36 KALEM Kışlık Sebze ve Meyve Alımı sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatını aldığı tarihten itibaren işe başlanacaktır. Ancak satın alınacak olan mal/malların idrak mevsimlerine göre başlangıç ve bitiş tarihleri Tablo-2’de belirtildiği gibi olacaktır.
TABLO-2
SIRA NO MALZEMENİN ADI BAŞLANGIÇ TARİHİ BİTİŞ TARİHİ
1 BAŞ LAHANA 01 ŞUBAT 2011 28 ŞUBAT 2011
2 PIRASA 01 ŞUBAT 2011 31 MART 2011
3 ISPANAK 01 ŞUBAT 2011 30 NİSAN 2011
4 KARNABAHAR 01 ŞUBAT 2011 31 MART 2011
5 KESTANE KABAĞI 01 ŞUBAT 2011 28 ŞUBAT 2011
6 PORTAKAL(TURUNÇGİL MEYVELERİ) 01 ŞUBAT 2011 30 NİSAN 2011
7 ELMA 01 ŞUBAT 2011 30 HAZİRAN 2011
8 MUZ 01 ŞUBAT 2011 31 MART 2011
9 AYVA 01 ŞUBAT 2011 28 ŞUBAT 2011
10 TAZE SOĞAN 01 ŞUBAT 2011 30 HAZİRAN 2011
11 LİMON(TURUNÇGİL MEYVELERİ) 01 ŞUBAT 2011 15 HAZİRAN 2011
12 YEŞİL SALATA(KIVIRCIK) 01 ŞUBAT 2011 15 HAZİRAN 2011
13 MAYDANOZ 01 ŞUBAT 2011 15 HAZİRAN 2011
14 HAVUÇ 01 ŞUBAT 2011 31 MAYIS 2011
15 TURP KIRMIZI 01 ŞUBAT 2011 31 MART 2011
16 PATATES 01 ŞUBAT 2011 15 HAZİRAN 2011
17 KURU SOĞAN 01 ŞUBAT 2011 15 HAZİRAN 2011
18 LAHANA KIRMIZI 01 ŞUBAT 2011 31 MART 2011

48.1.2.İşin süresi: İşe başlama talimatının verildiği günden itibaren 2 KISIM 36 KALEM Kışlık Sebze ve Meyvesi için 155 (yüzellibeş) takvim günüdür.
48.1.3. 2 KISIM 36 KALEM Kışlık Sebze ve Meyvesi yüklenici firma tarafından kısmi teslim şeklinde en fazla haftada iki gün teslim edilecektir. Mal/malların sipariş miktarları;
1.Kısım : Deniz Harp Okulu Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığınca,
2.Kısım: Deniz Lisesi Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığınca belirlenecektir.
48.1.4. Yüklenici, sözleşmenin yürürlüğe girmesine müteakip 2 (iki) iş günü içerisinde;
1.Kısım:Deniz Harp Okulu Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığını,
2.Kısım:Deniz Lisesi Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığını telefonla veya faksla veya şahsen arayarak mal alış günlerini öğrenecektir.
48.1.5. Yüklenici, 2 KISIM 36 KALEM KIŞLIK SEBZE VE MEYVELERİ için; mal alış gününden iki gün öncesinden (mesai günü içerisinde saat 08.30-17.00 arasında) arayarak siparişini alacaktır. Pazartesi gününün siparişi Cuma gününden alınacaktır. Yüklenici telefonun veya faksın bozuk olması halinde şahsen müracaat ederek siparişi alacaktır. Telefonun veya faksın bozuk olması veya meşgul olması siparişi almamak için geçerli neden sayılmaz.
48.1.6. Yüklenici Firma, siparişini aldığı mal/malları en geç saat 13.00 (onüç)’e kadar (saat 08.30 ile 13.00 arası olmak üzere) birliklere teslim ederek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak teslimatlarda cezalı teslim süresi (ek cezalı süre verilmemiş ise) 2 (iki) saat yani 15.00 (onbeş)’e kadardır.
48.1.7. Yüklenici saat 13.00 den evvel mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise RED’e mukabil saat 13.00 (onüç)’e kadar cezasız veya saat 15.00 (onbeş)’e kadar cezalı olarak teslimatta bulunabilir. Saat 15.00(onbeş)’ den sonra getirilen malların kabul edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 15.00(onbeş)’den sonra mal almak istemez ise o gün hiç mal getirilmemiş işlemi yapılacaktır.
---Hiç getirilmeyen ya da muayenede red sonucu getirilmemiş kabul edilen mal nedeniyle sözleşmede belirtilen miktarın alınmaması sonucunda yüklenici hak iddia edemez.
48.1.8. Siparişi verilen mal/malların teslim sırasında araçtan indirilmesi ve red edilmesi halinde tekrar araca yüklenilmesi yükleniciye aittir.
48.1.9. Teslim edilen malzemelerin her tür yükleme ve boşaltma giderleri yükleniciye aittir. Ambalajların uygun olması ve iş/işyeri güvenliğinin önem arz ettiği durumlarda idare, yüklenicinin idareye ait iş makinelerini kullanmasına izin verebilir.
Bu durumda idarece belirlenen aşağıdaki iş makinesi kullanım ücreti yüklenicinin alacağından kesilir veya ilgili saymanlığa makbuz karşılığı yatırılacaktır. Yüklenicinin hizmet alındıktan sonra bu ücretlere itiraz hakkı yoktur.
3 TONLUK AKÜLÜ FORKLİFT : 50,00.- TL/SAAT
3 TONLUK DİZEL FORKLİFT : 55,00.- TL/SAAT

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati:30.12.2010 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

5 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim