• İhale No
    1210392
  • İhale Adı
    20 Adet Rezistans Alım İşi
  • Sektör
    Elektronik Cihazlar ve Takip-Tanıma Sistemleri
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2016 15:00
  • İdare
    KİLİS KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kilis
  • İşin İli
    Kilis
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T. C.

SAĞLIK BAKANLIĞI                        

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği

Sayı : 96168743

Konu : 20 Adet Rezistans Alım İşi

DAĞITIM YERLERİNE

Genel Sekreterliğimize bağlı Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 22/d maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulü ile aşağıda yazılı İdari Şartlarda satın alınacaktır. İdari Şartlar;

1.      Teklif mektubu aşağıda belirtilen tarih ve saate kadar teslim edilecektir. Teslim edilememesi halinde 0348 814 55 31 ııolu telefona faks edilecek ve daha sonra teklif mektubunun aslı gönderilecektir.

2.       Teklifler TL (Türk Lirası) olarak verilmeli, teklif edilen bedel rakam veya yazı ile açıkça yazılmış olmalıdır, Teklif edilen birim fiyata KDV’nin hariç ya da dâhil olduğu belirtilmelidir, kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır.

3.       Teklif verilen malzemelerin markaları, ambalaj şekilleri ve idarenin kesin siparişine müteakip teslim süreleri teklif mektubunda bildirilecektir.

4.       Söz konusu alım ile ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.

5.       İdaremiz alımı yapıp yapmamakta, dilediği miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.

6.       Teklifi kabul edilen firmaya yazılı sipariş verilecek, alımın uhdenizde kaldığının bildirilmesine müteakip en geç 10 (on) gün içerisinde malzemeler talipli fırına veya temsilcisi tarafından bizzat Hastanemiz Muayene Komisyonuna istenen belgeler ile birlikte teslim edilecektir.

7.       Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 sayılı Kanunumun lO.maddesi “f ’ bendine istinaden (İhale tarihinden önceki beş yıl içinde, ihaleyi yapan idareye yaptığı işler sırasında iş veya meslek ahlakına aykırı faaliyetlerde bulunduğu bu idare tarafından ispat edilen) İdaremizin sonraki alımlarında ihale dışı bırakılır. Ayrıca yüklenicinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.

8.       Mal/hizmet bedeli, teslimatın bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimince 2016 Mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda ödenecektir. Peşin ödeme yapılmayacak ve gecikme cezası ödenmeyecektir.

9.       Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.

10.   Tekliflerinizi en geç 16/11/ 2016 günü Saat: 15:00 ’a kadar bekler, işlerinizde başarılar dilerim.

Metin Kutusu: Bilgi için : İbrahim AŞMER Tel:0 348 822 11 11 - 1859 Faks: 0348 814 55 31Rıdvan GÖKÇEK Genel Sekreter a. Mali Hizmetler Başkanı

S.No

Malzemenin Adı

Miktarı

Birim

B. Fiyatı

Toplanı

1

Buhar Otoklav Rezistansı (Amısco Steris V 1262 433 Lük markaya uyumlu ) Minimum 30 kw lık 3 fazlı rezistans

20

Adet

 

 

Genel Toplanı ( Kdv Hariç )

 

 

Kilis Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığı Kazım Karabekir Mahallesi Abdullah Gül Bulvarı No:2/l / KİLİS

Evrakın elektronik imzalı suretine http://e-belge.saglik.gov.tr adresinden cd932614-a68b-4ele-9add-16f25cl2fl9f kodu ile erişebilirsiniz. Bu belge 5070 sayılı elektronik imza kanuna göre güvenli elektronik imza ile imzalanmıştır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim