• İhale No
    2012/168686
  • İhale Adı
    20 KALEM TEMİZLİK MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Kasım 2012 10:00
  • İdare
    Viranşehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

20 KALEM TEMİZLİK MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı V ira n şehir Dev let H a st a nesi
20 Kalem Temizlik Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/168686
1-İda re nin
a) Adresi : Sarkpınar Mah. Mardınyolu Üzerı 1.Km Vıransehır Devlet
Hastanesı 63700 Viranşehir/Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4145113007 - 4145121236
c) Elektronik Posta Adresi : sanliurfadhs11@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Viranşehir Devlet Hastanesi ambar birimine teslim edilecektir
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 30.06.2013 tarihine kadar hastanemiz ihtiyacına göre yapılan istemler sonucunda malın tamamı veya peyderpey teslimi yapılacaktır. Teslimatlar mesai gün ve saatlerinde hastanemiz ihtiyacının bildirildiği tarihi takip eden 3 (üç) takvim günü içerisinde yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ceylanpınar Yollu Üzeri 3.Km. Viranşehir /Ş.Urfa
b) Tarihi ve saati : 23.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
NUMUNE :İhaleye katılan istekliler; teklif verdikleri ürünlerin her bir kalemi için en az birer numunelerini ( marka, model v.b. belirterek ) son teklif verme saatine kadar ilgili idare yetkilisine tutanakla teslim edeceklerdir. Numuneler firmanın adını açıkca belirten kutu içerisinde dizi pusulası hazırlanarak teslim edilecektir. Dizi pusulasındaki malzemelerin sıralaması ihale malzeme sıra numaralarını takip eder şekilde olacaktır. Teslim edilen her bir numunenin üzerine ihale ihtiyaç listesindeki sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilecektir. İhale esnasında numune teslim etmeyen firmaların numune vermedikleri kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilmeyen numuneler de değerlendirilmeye alınmayacaktır.Gerek duyulduğu takdirde değerlendirme aşamasında numune sayısı yetersiz kalırsa tekrar numune istenebilecektir. Numune değerlendirilmesinde Teknik Şartname kriterleri esas alınacak ve gerektiğinde denenerek yapılacaktır. Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda uygun bulunmayan ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Verilen numuneler yükleniciye, Muayene ve kabul işlemleri tamamlandıktan sonra isteklilere ise sözleşme imzalanmasından sonra iade edilecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Viranşehir Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış Gün) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇÖP KUTUSU(KÜÇÜK BOY) 300 ADET
ÇÖP KOVASI(ORTA BOY) 90 ADET
BÜYÜK BOY PEDALLI ÇÖP KOVASI(PLASTİK) 200 ADET
LAVABO FIRÇASI(0) 100 ADET
MAŞRAPA 100 ADET
LAVABO POMPASI 100 ADET
İŞ ELDİVENİ 100 ADET
WC FIRÇASI(KUTULU) 100 ADET
LASTİK ÇİZME 20 ADET
ORTA BOY ÇÖP TORBASI 265 RULO
SIVI EL SABUNU 1.246 KİLOGRAM
ERNET 360 ADET
KOKU GİDERİCİ 463 ADET
ÇAMAŞIR SUYU 1.026 KİLOGRAM
TUZ RUHU 75 KİLOGRAM
KİREÇ SÖKÜCÜ 287 KİLOGRAM
ÇEKPAS 202 ADET
YER YIKAMA FIRÇASI 66 ADET
CAM İÇİN ÇEKÇEK 20 ADET
FOTOSELLİ KAĞIT HAVLUSU 8.000 ADET