• İhale No
    2017/262915
  • İhale Adı
    20 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Temmuz 2017 10:30
  • İdare
    Milli Savunma Bakanlığı Artvin 25. Hudut Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

20 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ

25'İNCİ HUDUT TUG.ARTVİN K.YRD.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

20 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/262915
1-İdarenin
a) Adresi : ORTA MAHALLE MİRALAY ŞÜKRÜBEY CADDESİ 08100 ARTVİN MERKEZ/ARTVİN
b) Telefon ve faks numarası : 4662121050 - 4662122327
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 20 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 316 TAŞINIR (TÜKETİLEBİLİR) MAL SAYMANLIĞI DEPOLARI
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacak olup, 20 takvim günü içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 25'NCİ HD.TUG.K.YRD.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI/ARTVİN
b) Tarihi ve saati : 04.07.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler tarafından, üretici firma/firmalara ait TSE/TSEK veya, Uluslar arası Standart Kuruluşlardan Alınan Belge veya, Sağlık Bakanlığınca verilmiş Üretim İzni veya, ISO 9000 serisi Kalite yönetim sistem belgesinin asılları veya aslına uygunluğu noterce onaylanmış suretleri ihale aşamasında ihale komisyon başkanlığına sunulacaktır.
İSO 9000 serisi kalite yönetim sistem belgesinin sunulması halinde, söz konusu belgelerin Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Anlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu [belgenin/belgelerin] ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.

İş ortaklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı 25'NCİ HD.TUG.K.YRD.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI/ARTVİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 25'NCİ HD.TUG.K.YRD.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI/ARTVİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TRAŞ KÖPÜĞÜ 100 ML. 4.000 adet
TRAŞ BIÇAĞI,BANYO İÇİN 4.000 adet
TRAŞ JİLET GÜVENLİ (3 BIÇAKLI,SABİT BAŞLIKLI) 8.000 adet
ŞAMPUAN SAÇ 200 ML 4.500 adet
GENEL YÜZEY TEMİZLEME MADDESİ 2.500 kilogram
ÇÖP TORBASI 70X90 CM BATTAL BOY 500 rulo
ÇÖP TORBASI,JUMBO BOY 80X110 CM 10'LU KALIN TİP KATI ATIKLAR İÇİN 500 rulo
ÇÖP TORBASI KÜÇÜK BOY 55X60 CM 500 rulo
TORBA ÇÖP,BÜYÜK BOY (55X80 CM) EVSEL ATIKLAR İÇİN 500 rulo
TUVALET KAĞIDI 750 rulo
YUMUŞATICI ÇAMAŞIR 1.500 litre
SIVI EL YIKAMA MADDESİ ANTİBAKTERİYEL 2.200 litre
SABUNLUK PLASTİK SABUNLUK 20 adet
FIRÇA,KABA ALAN TEMİZLİK SAPLI 50 CM 15 adet
SÜPÜRGE SAPLI FARAŞLI FIRÇALI 15 adet
MOP TAKIM YER 15 adet
FIRÇA TUVALET 20 adet
TUVALET PLASTİK SU KABI (TUVALET TASI) 20 adet
TUTUCU TUVALET KAĞIDI 30 adet
KAĞIT HAVLULUK KROM 10 adet