İhale Kayıt Numarası | : | 2010/551460 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Orta Mahalle Tümen Sokak 4 34030 Bayrampaşa / İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2125679994 - 2125673146 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | iem.cevikkuvvet@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | Bu madde boş bırakılmıştır. |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Teslimat, yüklenicinin depolarından, Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü’nün belirleyeceği gün ve saatte (24 saat önceden) tebliğ edilerek, görev yerlerine o günkü ihtiyaç sayısı kadar kumanyanın nakli sağlanacaktır. Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü’nde olası görevlere gitmek üzere hazır kuvvet olarak bekleyen ve görev çıkış saati önceden belirli olan personelin kumanyası ise şubeden zimmet karşılığında teslim edilecektir. Yüklenici firma, personelimiz ile birlikte göreve iştirak eden diğer birim personeli için hazırlanan kumanyaları ise o gün için belirtilen görev yerine Polisevi Şube Müdürlüğü’nden görevlendirilecek görevli personel eşliğinde yüklenici firma kendi araçlarıyla (idare tarafından görev yoğunluğuna göre istenilecek araç sayısı kadar) teslim edecektir. |
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 365 takvim günü'nde teslim edilecektir. |
a) Yapılacağı yer | : | Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü, Toplantı Salonu. |
b) Tarihi ve saati | : | 27.12.2010 - 11:00 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler, |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
|
1. Yükleniciye Uygulanacak Cezalar
1.1. Yüklenici çalıştırdığı personelin (kılık kıyafetleri, temizlik ve sağlık şartlarına uygun olarak tek tip olacak, tüm personelin saçları kapalı (boneli), elleri plastik eldivenli, kıyafetleri beyaz renkli olacaktır.), mutfak malzemeleri, kiler, depo, bulaşıkhanenin temizliği için azami titizliği gösterecek, dikkat edilmediği idare tarafından tespit edildiğinde, birinci defada 1.000 (bin) TL. ve ikinci defada 2.000 (ikibin) TL. para cezası kesilerek Mal Müdürlüğü veznesine yatırılacaktır, ikinci cezanın ardından eksiklikler ve hatalardan dolayı ceza miktarı, ilgili maddesine veya bendine göre yüklenici firmaya en son tebliğ edilen ceza miktarı % 25 (yüzdeyirmibeş) artırılarak devam edecektir. İdare üçüncü cezadan itibaren sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir.
1.2. Yemek pişirilmesi veya dağıtımında gramaj ve kaliteye uyulmadığı İdare tarafından tespit edildiğinde birinci defada 2.000 (ikibin) TL, ikinci defada 4.000 (dörtbin) TL. para cezası kesilerek Mal Müdürlüğü veznesine yatırılacaktır, ikinci cezanın ardından eksiklikler ve hatalardan dolayı ceza miktarı, ilgili maddesine veya bendine göre yüklenici firmaya en son tebliğ edilen ceza miktarı % 25 (yüzdeyirmibeş) artırılarak devam edecektir. İdare üçüncü cezadan itibaren sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir.
1.3. İdare tarafından kumanyaların tebliğ edildiği gün ve saatte hazır bulundurulmaması durumunda o gün tebligat yapılan kumanya miktarı bedelinin %50 (yüzde elli) si oranında gecikme cezası olarak para cezası uygulanacak ve Mal Müdürlüğü veznesine yatırılacak ve makbuz idareye teslim edilecektir. Bu olumsuzlukların devam etmesi halinde idare sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir.
1.4. İdare tarafından 15 (onbeş) günlük veya aylık olarak hazırlanan kumanya menüleri idarenin onayı alındıktan sonra hazırlanacak, onaylı listede her hangi bir değişiklik yapılması söz konusu olduğunda idareye bilgi verilmek suretiyle değişiklik yapılabilecektir. İdarenin bilgisi olmadan kumanya menüsünde yapılan değişikliklerde birinci defada 500 (beşyüz) TL, ikinci defada 1.000 (bin) TL. para cezası kesilerek Mal Müdürlüğü veznesine yatırılacaktır, ikinci cezanın ardından eksiklikler ve hatalardan dolayı ceza miktarı, ilgili maddesine veya bendine göre yüklenici firmaya en son tebliğ edilen ceza miktarı % 25 (yüzdeyirmibeş) artırılarak devam edecektir. İdare üçüncü cezadan itibaren sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir
1.5. Dağıtılan kumanyaların bozuk olduğu yönünde tutanakla tespit edilmesi halinde Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından numune alınarak masrafı yüklenici firmaca karşılanmak üzere özel veya resmi bir laboratuara gönderilecektir. Laboratuar sonuçları insan sağlına zararlı, teknik şartname ve Gıda Kodeksine uygun bulunmadığı tespit edildiği takdirde birinci defada 2.000 (ikibin) TL, ikinci defada 4.000 (dörtbin) TL. para cezası kesilerek Mal Müdürlüğü veznesine yatırılacaktır, ikinci cezanın ardından eksiklikler ve hatalardan dolayı ceza miktarı, ilgili maddesine veya bendine göre yüklenici firmaya en son tebliğ edilen ceza miktarı % 25 (yüzdeyirmibeş) artırılarak devam edecektir. İdare üçüncü cezadan itibaren sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir.
1.6. Hazırlanan kumanyalarla birlikte verilen gerek firmanın kendi imalatı gerekse başka bir firmadan temin etmiş olduğu yiyecek ve içeceklerin son kullanma tarihinin geçmiş olduğu tespit edildiği takdirde birinci defada 2.000 (ikibin) TL, ikinci defada 4.000 (dörtbin) TL. para cezası kesilerek Mal Müdürlüğü veznesine yatırılacaktır, ikinci cezanın ardından eksiklikler ve hatalardan dolayı ceza miktarı, ilgili maddesine veya bendine göre yüklenici firmaya en son tebliğ edilen ceza miktarı % 25 (yüzdeyirmibeş) artırılarak devam edecektir. İdare üçüncü cezadan itibaren sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir.
1.7. Dağıtılan kumanyaların içinden yabancı madde çıkması tespit edildiği takdirde birinci defada 2.000 (ikibin) TL, ikinci defada 4.000 (dörtbin) TL. para cezası kesilerek Mal Müdürlüğü veznesine yatırılacaktır, ikinci cezanın ardından eksiklikler ve hatalardan dolayı ceza miktarı, ilgili maddesine veya bendine göre yüklenici firmaya en son tebliğ edilen ceza miktarı % 25 (yüzdeyirmibeş) artırılarak devam edecektir. İdare üçüncü cezadan itibaren sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir.
1.8. Dağıtılan kumanyalar sonucu personelin zehirlenmesi durumunda, o gün dağıtılan kumanya miktarı bedeli kadar para cezası uygulanacak, ceza Mal Müdürlüğü veznesine yatırılacak ve makbuz idareye teslim edilecektir. Bu olumsuzlukların devam etmesi halinde idare sözleşmeyi feshetme yetkisine sahiptir.
2. Uygulanan Cezaların Ödeme Zamanı ;
Yüklenici firmaya uygulanan cezalar, tebliğ edildiği tarihten itibaren 10 (on) iş günü içinde yüklenici tarafından Bayrampaşa Mal Müdürlüğü veznesine ödemesi yapılarak, makbuzun aslı idareye teslim edilecektir. Aksi halde firmaya tebliğ edilen ceza miktarı % 25 (yüzdeyirmibeş) artırılarak devam edecektir veya sözleşmeyi feshetme yetkisi doğacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü kadrosunda görevli personel ve bunlarla birlikte göreve iştirak eden diğer birim personelinin 2000 kalorilik kumanya ihtiyacının karşılanması. | 750000,00 | adet |