• İhale No
    2010/504030
  • İhale Adı
    2010 2011 yılı Kit Karşılığı Cihaz Temini (4)
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    İzmit Seka Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
Kit Karşılığı Cihaz Satın Alınacaktır
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK İzmit Seka Devlet Hastanesi

2010 2011 yılı Kit Karşılığı Cihaz Temini (4)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/504030
1-İdarenin
a) Adresi:YENIDOGAN MAHALLESI D-100 KARAYOLU ÜZERI 41100 İZMİT KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası:2623223460 - 2623253369
c) Elektronik Posta Adresi:sekadevlet@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:İzmit Seka Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihleri:Sözleşmeden sonra kitlere ait cihazlar en geç 15 gün içerisinde hastane idaresinin göstereceği yere kurulacaktır ve ilk parti kitler ile birlikte teslim edilecektir. Kullanılacak kitler için hastanenin ihtiyacı doğrultusunda mesai saatleri içerisinde en az iki dönem halinde sipariş çekilecektir. Çekilen siparişler en geç 15 gün içinde hastane ambarına veya hastanenin göstereceği yere firma tarafından taşınacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İzmit Seka Devlet Hastanesi Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati:06.10.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Satış sonrası her türlü bakım ve onarımın teknik şartname hükümlerine uygun olarak yüklenici tarafından yapılacağına dair cevapları teklif ekinde sunulacaktır.


4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


Teklif edilen ürünlerin ve cihazların UBB kodları ile yetkili bayi olduğunu gösteren UBB kaydı teklif ekinde sunulacaktır. UBB kaydı olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen malların fotoğrafları, katalogları ile cihaz ve kitlere ait kullanım klavuzları ve teknik şartnameye cevapları teklif ekinde sunulacaktır. Ayrıca;

1- Firma, bu cihaz için teknik servisi sağlayacak alt yapıya (teknik personel ve cihaz açısından) sahip olduğunu ayrıntılı olarak belgelemelidir.

2- Üretimden kalkmış ve üretim tarihi itibariyle 10 yaşını geçmiş cihaz teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

3- Teklif edilen cihazların üretildiğine dair üretildiği ülkeden onaylı belge getireceklerdir. Bu belgeler ihale komisyonuna sunulmalıdır.

 

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İzmit Seka Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
57 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

İzmit Seka Devlet Hastanesi Ziraat Bankası Derince Şubesi TR050001000554433700225010 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmit Seka Devlet Hastanesi Yemekhanesi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 ((Yüzyirmi)) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VakumluSedimantasyon Tüpü 15000,00 Test
PT 6000,00 Test
APTT 6000,00 Test
TROPONİNT VEYA I 7000,00 Test