• İhale No
    2011/44851
  • İhale Adı
    2011-2012 YILI İÇİN TETKİKİ YAPILMIŞ HASTA SAYISI (KİT)KARŞILIĞI TEMİN EDİLECEK OTOMATİK ANALİZÖR CİHAZLARI ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Aydın İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
(KİT)KARŞILIĞI TEMİN EDİLECEK OTOMATİK ANALİZÖR CİHAZLARI SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI Aydın İl Sağlık Müdürlüğü

2011-2012 YILI İÇİN TETKİKİ YAPILMIŞ HASTA SAYISI (KİT)KARŞILIĞI TEMİN EDİLECEK OTOMATİK ANALİZÖR CİHAZLARI ALIMI İŞİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/44851
1-İdarenin
a) Adresi : HASANEFENDI MAH. GENÇLIK CAD. 16 09100 AYDIN MERKEZ AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562135000 - 2562128744
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@aydinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : FEHİME FAİK KOCAGÖZ DEVLET HASTANESİ /SÖKE/AYDIN
DİDİM DEVLET HASTANESİ/AYDIN
ÇİNE DEVLET HASTANESİ/AYDIN
c) Teslim tarihleri : İhaleye konu cihaz ve ilk parti kit ler sözleşme imzalandıktan sonra 25 (yirmibeş) gün içinde çalışır vaziyette ilgili hastanelere teslim edilecektir.31/12/2012 tarihine kadar teknik şartnamede düzenlendiği şekilde hastanelerin talebi doğrultusunda parti parti teslimat yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ HASAN EFENDİ MAHALLESİ GENÇLİK CAD.NO:16 AYDIN
b) Tarihi ve saati : 20.04.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


A) Aday ve istekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi



B)Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu



C)Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


 A)İstekliler tıbi cihaz yönetmeliği (93/42/Eec Mdd), vücuda yerleştirilebilir aktif tıbbi cihazlar yönetmeliği (90/385/Eec Amdd) ve vücut dışında kullanılan (Ib vitro) tıbbi tanı cihazları yönetmeliği (98/79/Ec Ivdd) kapsamındaki teklif ettikleri ürünlere ait T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz  Ulusal Bilgi Bankasına  kayıtlı barkod (ürün) numarasını (TİTUBB) dan aldıkları belge ile birlikte  ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır. İstekliler teklif ettikleri kalemler ile ilgili üretici veya İthalatçı ise firma tanımlayıcı  numarasını , yetkili satıcı veya bayi ise  bayi tanımlayıcı numarasını TİTUBB dan almış oldukları belge ile birlikte zarfında sunacaklardır.



B) İstekliler tarafından teklif edilen ürünler tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında değil ise Tıbbi Cihaz yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair üretici veya ithalatçı firma tarafından düzenlenmiş beyanı teklif zarfında sunacaklardır.



C)Ayrıca istekliler Www.Huap.Org.Tr adresinde yer alan ihale bilidirm yazılımı (iby)proğram yazılımını kullanarak teklif ettikleri kalemlerin Ubb barkod numaralarını ve fiyatlarını içeren dosyayı oluşturacak ve bu dosyayı Cd veya Usb belleğe kaydederek teklif zarfında sunacaklardır.



Ç)İstekliler teklif ettikleri kalemlere ilşikin Ubb barkod numaralarını teklif mektubuna yazacaklardır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


kitlerin çalışacağı cihazlara ilişkin olarak ;kataloğları .fotoğrafları ile teknik Şartnameye sırasıyla madde madde cevapları teklifleri kapsamında sunulmalıdır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya özel sektörde yapılan her türlü kit karşılığı cihaz edinme ihaleleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

AYDIN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
215 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

SAĞLIK KURUMLARI 1 NOLU DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI ZİRAAT BANKASI AYDIN ŞB.TR 280001000033396441165001 İBAN NUMARASINA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
AYDIN SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA BİRİMİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
Kamu ihale genel tebliğinin 16.5.2. maddeine istinaden , Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının  31/12/2010 tarih ve 15156 sayılı yazısı uyarınca ; birim fiyat üzerinden  teklif alınan bu ihelemizde , İş kalemleri için birim fiyat tekliflerin , Birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu  bulunan birim tutarı  virgülden sonra 4 (dört) hane olarak verilecek, birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu  bulunan fiyatların  kısımlar bazında toplam tutarı , virgülden sonra 2 (iki) hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.




 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TAM OTOMATİK GRAM POZİTİF BAKTERİ İDENTİFİKASYON VE KATALAZ TESTİ 300,00 ADET
TAM OTOMATİK GRAM NEGATİF BAKTERİ İDENTİFİKASYON VE OKSİDAZ TESTİ 900,00 ADET
TAM OTOMATİK GRAM NEGATİF ANTİBİOĞRAM ESBL TESTİ 1700,00 ADET
TAM OTOMATİK GRAM POZİTİF ANTİBİOĞRAM VE SEFOKSİTİN TARAMA TESTİ 700,00 ADET
ABO /RH KAN KARTI (FORWARD+REVERSE) 200,00 TEST
CROSS MATCH KARTI 5000,00 TEST
DİREKT COOMBS KARTI 300,00 TEST
İNDİREKT COOMBS KARTI 400,00 TEST
HBS Ag 12000,00 TEST
ANTİ HIV 11000,00 TEST
ANTİ HCV 11000,00 TEST
ANTİ HBS 2200,00 TEST
ANTİ HBCIgm 300,00 TEST
ANTİ HBC IgG 300,00 TEST
ANTİ HAV IgM 300,00 TEST
ANTİ HAV IgG 200,00 TEST
ANTİ TOXO IgM 1100,00 TEST
ANTİ TOXO IgG 1100,00 TEST
ANTİ RUBELLA Ig M 1100,00 TEST
ANTİ RUBELLA IgG 1100,00 TEST
HBE AG 300,00 TEST
ANTİ HBE 300,00 TEST
SEDİM TÜPÜ 58700,00 TEST-TÜP
TAM KAN SAYIM KİTİ 22 PARAMETRE 2 CİHAZ 95000,00 TEST
TAM KAN SAYIM KİTİ 18 PARAMETRE 5 CİHAZ 108000,00 TEST