• İhale No
    2011/33872
  • İhale Adı
    2011-2012 YILLARI KİT KARŞILIĞI SEDİM CİHAZI ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Mart 2011 14:00
  • İdare
    Muğla Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2011-2012 YILLARI KİT KARŞILIĞI SEDİM CİHAZI ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK MUĞLA DEVLET HASTANESİ

2011-2012 YILLARI KİT KARŞILIĞI SEDİM CİHAZI ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/33872
1-İdarenin
a) Adresi:ORHANIYE MAH. ISMET ÇATAK CAD. 1 48100 MUĞLA MERKEZ MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası:2522141323 - 2522130762
c) Elektronik Posta Adresi:muglasatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Muğla Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi:Yüklenici,hastane idaresinin;laboratuvar bölümünde göstereceği yere Sedim Cihazını sözleşme tarihinden itibaren 20 (yirmi) gün içinde kurar.Cihaz kurulurken muayene komisyonu cihazın amortisman durumunu kontrol eder,amortisman değeri olarak 10 ( on ) yaşını doldurup doldurmadığı tespit edilir. Sedim Cihaz Kitlerini sözleşme tarihinden itibaren 31.12.2012 tarihine kadar idarenin talebi doğrultusunda partiler halinde hastanemiz deposuna alımı yapılan kitleri teslim edecektir. Sözleşme süresi sonuna kadar cihazın 10 (on) yaşını geçmemiş olması gerekir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin uzaması nedeniyle işe başlanılamaması halinde, idare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. Kitler laboratuvarın ihtiyacı doğrultusunda partiler halinde teslim edilecektir. Posta veya kargo ile mal teslimi yapılmayacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Muğla Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:29.03.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


1)Teklif edilen cihaz ve ürün TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB Kodu) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. TITUBB kodu ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi olmayan cihaz ve ürün ihale dışı bırakılacaktır.

2)Teklifi sunan istekli yetkili satıcı ise Ürünün üreticisi ve/veya distribütör firmasının TITUBB’de bayi olarak tanımlandığına dair bayii tanımlayıcı numarası sunulmalıdır.

3)Cihaz ve ürüne ait TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası kayıt formu ile Tedarikçi Firma Kayıt Formu ve Bayi Bilgi Formu, teklif dosyası içerisinde bulunmalıdır. Anılan belgeleri dosyada sunmayan isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. 



 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


a) Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ( Başka bir firmaya teknik servis verdirecekse o firmanın belgesi de kabul edilecektir )

b) TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi

c) İstekliler teklif ettikleri ürünün T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından

onaylanmış ürün numarasını (Barkod numarasını) tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir.

 


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilen cihaza ait teknik bilgi katalogları, fotoğrafları teklif dosyası içerisinde sunulacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

30 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Muğla Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Muğla Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SEDİM TÜPÜ 70000,00 TEST