• İhale No
    2011/19301
  • İhale Adı
    2011 Mali Yılı 13 Kalem Tıbbi Malzeme (Genel Cerrahi) Alımı
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Mart 2011 10:00
  • İdare
    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ Yakutiye - Aziziye Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME (GENEL CERRAHİ) SATIN ALINACAKTIR
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ Yakutiye - Aziziye Sağlık Uyg.ve Araş. Merk

2011 Mali Yılı 13 Kalem Tıbbi Malzeme (Genel Cerrahi) Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/19301
1-İdarenin
a) Adresi:Aziziye Arastirma Hastanesi Yenisehir Girisi P.K. 25070 PALANDÖKEN ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası:4423166333 - 4423166340
c) Elektronik Posta Adresi:hastane@atauni.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Ayniyat Saymanlığı
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığı gün işe başlanacak olup, 60 takvim günü içerisinde (İdarenin talebi doğrultusunda partiler halinde) teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Aziziye Araştırma Hastanesi İhale Komisyon Başkanlığı P.K. 25070 Palandöken / ERZURUM
b) Tarihi ve saati:10.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


TİTUBB kapsamında olan malzemeler için; T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 01/05/2008 tarih 2008/36 sayılı genelgesine istinaden; Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında yapılacak satın almalarda, isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak Tıbbi Cihazların TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır (İş Ortaklığında ortakların biri tarafından teklif edilen malın kayıt belgesinin sunulması yeterlidir).

TİTUBB kapsamında olmayan ürünler için; T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/2 sayılı duyurusuna istinaden; Ürünün TİTUBB kapsamında olmadığına dair beyanın üretici/ithalatçı firma tarafından düzenlenmiş olması zorunludur.

 


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında yararlanılmak üzere idare, teklif edilen ürüne ait numune ve/veya katalog ve/veya fotoğraf ve/veya demonstrasyon ve/veya teknik şartnameye cevap ve/veya yazılı açıklamaları ayrı ayrı veya birlikte isteyebilir. İdarenin yazılı olarak isteyeceği numune ve/veya katalog ve/veya fotoğraf ve/veya demonstrasyon ve/veya teknik şartnameye cevap ve/veya yazılı açıklamaları, istekli yazıda belirtilen süre içinde idareye teslim etmek zorundadır.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Yurtiçinde veya yurtdışında kamu veya özel sektöre yapılmış ihale konusu malzemeler veya her türlü tıbbi malzeme veya tıbbi cihaz veya tıbbi sarf malzeme satışları kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Aziziye Araştırma Hastanesi Satın Alma Bürosu P.K. 25070 Palandöken / ERZURUM adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
75 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞININ T.C. ZİRAAT BANKASI ERZURUM MERKEZ ŞUBESİ TR57000100011234897322-5009 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Aziziye Araştırma Hastanesi Satın Alma Bürosu P.K. 25070 Palandöken / ERZURUM
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SFİNKTEROTOM, ÜÇ LÜMENLİ, İNCELTİLMİŞ UÇLU (PAPİLLATOM) 500,00 ADET
BİYOPSİ PORTU, MAMMATOME CİHAZI. 100,00 ADET
CLAMP, FİLEXİBLE ENDOSKOP İÇİN. 3,2 MM. 2,00 ADET
AĞIZLIK (ENDOSKOPİK KULLANIM İÇİN) 500,00 ADET
SFİNKTEROTOM, İĞNE UÇLU 50,00 ADET
TAŞ EKSTRAKSİYON BASKETİ LİTOTRİPTÖRLE UYUMLU4 TELLİ 50,00 ADET
KLAVUZ TEL, ÇİFT UÇLU 450 CM 0,035 İNÇ. (GUİDE KATETER) 200,00 ADET
PLASTİK KOLEDOK STENT SETİ 10 CM. X 7 FR. (İTİCİ VE KLAVUZ TEL BİRLİKTE) 40,00 ADET
PLASTİK KOLEDOK STENT SETİ 12 CM. X 7 FR. (İTİCİ VE KLAVUZ TEL BİRLİKTE) 30,00 ADET
PLASTİK KOLEDOK STENT SETİ 15 CM. X 7 FR. (İTİCİ VE KLAVUZ TEL BİRLİKTE) 20,00 ADET
PLASTİK KOLEDOK STENT SETİ 7 CM. X 7 FR. (İTİCİ VE KLAVUZ TEL BİRLİKTE) 10,00 ADET
PLASTİK KOLEDOK STENT SETİ 5 CM. X 7 FR. 10,00 ADET
SFİNKTEROTOM, ÜÇ LÜMENLİ, J HOOK. (PAPİLLATOM) 5,00 ADET