2011 MALİ YILI 67 KALEM CERRAHİ EL ALETLERİ ALIMISAĞLIK BAKANLIĞI Mardin Devlet Hastanesi -2011 Mali Yılı 67 Kalem Cerrahi El Aletleri Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2011/35590 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | NUR MAH.D.BAKIR YOLU ÜZERI 10 KM. VALI OZAN CAD. 47100 MARDİN MERKEZ MARDİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4822121048 - 4822125280 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mar.dev.hst_ihale@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Mardin Devlet Hastanesi Ambarı |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı gün işe başlanacak olup 15 (On beş) iş günü içinde tek parti halinde teslim edilecektir. Malın teslim tarihinden sonra kesilen faturanın üzerinde sözleşme tarihi ihale kayıt numarası ve malzemelerin barkod kodları bulunmalıdır.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Mardin Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi / NUR MAH.D.BAKIR YOLU ÜZERI 10 KM. VALI OZAN CAD. 47100 MARDİN MERKEZ MARDİN |
b) Tarihi ve saati | : | 18.03.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
- İmalatçı firmanın kurum adına hazırladığı garanti belgesi
- İthalatçı firmanın kurum adına hazırlamış olduğu garanti belgesi
- İmalatçı firmanın ithalatçı firmaya vermiş olduğu garanti belgesi
• Cerrahi aletler için : 2 yıl
• Yedek Parça ve Servis için : 5 yıl (ücreti karşılığı)
- Konteynerler , en az (2) iki yıl garantili olacaktır. Garanti, üretici ve satıcı firma tarafından taahhüt edilecektir. Yedek parça ve servisin, ücreti karşılığı 10 (on) yıl süre ile sağlanacağı taahhüt edilecektir.Garanti kapsamı içerisindeki konteynerlerin , kurum isteğine bağlı olarak, yılda 1 (bir) kez ücretsiz bakımının yapılacağını taahhüt edilecektir.
|
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
-T.C.Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizm.Gen.Müd.01/05/2008 tarih ve 15167 saylı genelge hükümlerince , teklif edilen ürünlerin ihale tarihi itibari ile ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlı olması ve alımı yapılacak ürünlerin (doğrudan insana teması olmayan konteyner, tel sepet, silikon çim ve taslar hariç) TİTUBB de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. Sağlık Bakanlığı Onaylı UBB çıktıları ihale dosyasında verilecektir.
- Konteyner ve tel sepetlerinin TİTUBB Kayıtları yasa gereği olmadığından dolayı Konteyner ve tel sepetler TS EN 868-8 standartlarına göre üretilmiş ve belgelendirilmiş olmalıdır.Bu belge ihale dosyasında noter onaylı olarak sunulmalıdır.
|
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
- Teklif edilecek cerrahi aletlerin üretildiği çelik hammaddesinin Uluslar arası Rockwell sertlik standartlarına göre sertlik değerleri; kesici aletler için 50-58 HRC, tutucu aletler için 40-48 HRC olarak belirtilen değerlerde olacaktır. Ayrıca çeliğin yapısında bulunan ve çeliğin dayanım özelliklerini bozan Karbon, Mangan, Fosfor, Kükürt, Nikel, Silisyum, Molibden ve Vanadyum gibi elementler %1(bir)den fazla bulunmamalıdır. Ürünlerin kalitesini ifade eden bu belge noter tasdikli olarak, yabancı dilde verilecek olanlar Türkçe tercümeli ve noter tasdikli olarak verilecektir.
- TSE Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi (Cerrahi Aletler Kapsamlı)
- Firmanın servis hizmetlerini yerine getirmesine ilişkin Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından verilen Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik ve Garanti belgesine haiz olmalıdır.
- İmalatçı firmanın, ithalatçı firmaya vermiş olduğu mümessillik ve yetki belgesi mutlaka ihale evrakları ile birlikte komisyona sunulacaktır.
- Teklif edilen cerrahi aletler için üretici firmaya ait TS 5172 EN ISO 13402 otoklavlamaya, korozyona ve ısıya karşı DİRENÇ TAYİNİ BELGESİ noter tasdikli olarak verilmelidir. Noter tasdiki olmayan belge kabul edilmeyecektir.
- Konteynerlerin steril bütünlüğünü 180 (yüzseksen) gün koruyabildiği , mikrobiyoloji kliniğinin vermiş olduğu uygunluk raporuyla noter onaylı olarak belgelendirilecektir.
|
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
- İştirakçı firmalar teklif ettikleri ürünlerin orijinal kataloglarını ihale evrakları ile vereceklerdir.
- İhale Komisyonu, iştirakçı firma tarafından önerilen aletler içerisinden aşağıdaki 5 (beş) gruptan 1 er adet numuneyi inceleyecektir. Numuneler ihale evrakları ile beraber verilecektir.
a) Eklemli
b) eklemsiz
c) kilitlenebilen
d) kesici, tutucu ve konteyner olarak vereceklerdir.
Bu numuneler görsel ve fonksiyonel olarak çıplak gözle, mikroskopla ve elle incelenerek test edilecektir. Bu işlemler imalat sırasında da yine bu şekilde yapıldığından aletlerin
a) Bacaklarına kuvvet uygulandığında ortaya çıkan bükülme direnci ve kuvvet azaldığında bacakların ilk pozisyonuna dönmesini sağlayan (elastik yapı) özelliği
b) Kesici, tutucu çenelerin sabit ve düzgün hareket edebilme özelliği
c) Tutucu çeneye sahip olan aletlerde ağız ve dişlerin karşılıklı tam olarak kapanabilme özelliği
d) Kilit mekanizmasında bacakların yumuşak kilitlenip kolay ayırabilme özelliği
e) Eklemsizlerde, bükülme direnci yüksek gövde, fonksiyonel uç ve ergonomik sapın olma özelliği değerlendirilecektir.
Malzeme tesliminde komisyon gerek gördüğü takdirde aletler şartnamede belirtilen koşullara uygunluğu teyit etmek amacıyla TSE 5172’de belirtilen metal malzeme korozyon deneyine tabi tutulacaktır. Teknik şartnameye uygunluğu tespit etmek amacıyla yapılacak tüm testler, deneyler ve bunların belgelendirilmesi ile ilgili tüm masraflar katılımcı firmalara ait olacaktır. Olumsuz bir durum tespit edildiğinde malzeme red edilecektir. Firmalar bu değerlendirmeye ve rapora ait hiçbir itirazı olmayacağını firma taahhüt ederek belgeleyeceklerdir.
- İhaleye katılacak firmalar teklif ettikleri ürünlerin tamamı için bu şartnameye ve ekindeki listeye göre kalem kalem teknik şartnameye uygunluk belgesi hazırlanacaktır. Bu belge iştirakçı firmanın antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olarak ihale dosyası içinde verilecektir. Bu cevaplar ürünlerin orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firmanın teklif mektubu açılmadan ihale dışı bırakılacaktır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Mardin Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi / NUR MAH.D.BAKIR YOLU ÜZERI 10 KM. VALI OZAN CAD. 47100 MARDİN MERKEZ MARDİN adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
Ziraaat Bankası Mardin Şubesi
377 675 50 - 5001
IBAN: TR17- 0001 0000 9237 7675 5050 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Mardin Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi / NUR MAH.D.BAKIR YOLU ÜZERI 10 KM. VALI OZAN CAD. 47100 MARDİN MERKEZ MARDİN
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.