2011 MALİ YILI BİLGİSAYAR SARF MALZEME
Sö ke F eh i me F a i k K o ca g ö z Dev let H a st a nesi
2011 Mali Yılı Bilgisayar Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/151100
1-İda re nin
a) Adresi : Fevzipasa Mh. Faik Kocagöz Cd. Köy Civari Mevkii 16 09200 Söke
Aydın
B) Telefon Ve Faks Numarası : 2565182361 - 2565124694
c) Elektronik Posta Adresi : sokedevlethst@ttnet.net.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hatanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme İmzalanıp İşe Başlanmasından İtibaren 30 Yirmi Gün
İçinde İşe Başlanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi İhale Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 13.10.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İhale Listemizin İlk Üç Kalemi (1. Kısım) İçin Teklif Verecek İstekliler Satış Sonrası Üretici Ve/Veya
Distribütör Firmanın T.C. Sanayi Bakanlı'ndan Alınmış Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif Edilen Malın Teknik Dökümanında Belirtilen Şartlara Uygun Olduğunu Teyit Etmek Amacıyla
Numunelerin, Katalog Ve/Veya Benzeri Metaryellerin Verilmesi,
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Söke Fehime Faik Kocagöz
Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Bu ihale 2 (iki) kısımdan oluşmaktadır. 1. Kısım 1.'den 3. Kaleme (dahil) kadar olup bir bütündür ve kısmın
tamamına teklif verilecektir. 2. Kısım 4. 'Den 15. Kaleme kadar olup kalem kalem teklif verilecektir. İsteklilerle üzerinde kalan kısım / kalemlerin her biri için ayrı ayrı sözleşme imzalanması da mümkündür.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İNCE İSTEMCİ | 15,000 | ADET |
RACK TİPİ FİREWALL GÜVENLİK CİHAZI | 1,000 | ADET |
NETWORK KAYIT (LOG) TUTMA CİHAZI | 1,000 | ADET |
LCD EKRAN | 10,000 | ADET |
UPS AKÜSÜ | 30,000 | ADET |
DVD VE CD YAZICI | 6,000 | ADET |
HARD DİSK | 10,000 | ADET |
DDR2 RAM BELLEK | 10,000 | ADET |
USB YAZICI KABLOSU | 10,000 | ADET |
AGP EKRAN KARTI | 2,000 | ADET |
TERMAL MACUN | 5,000 | ADET |
ŞARJLI KALEM PİL | 16,000 | ADET |
HARİCİ HARD DİSK (1 TB) | 1,000 | ADET |
KLAVYE VE FARE SETİ | 20,000 | ADET |
TAŞINABİLİR USB DİSK | 8,000 | ADET |
2011 MALİ YILI BİLGİSAYAR SARF MALZEME Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi
2011 Mali Yılı Bilgisayar Sarf Malzeme İhale Edileceği İlan Edilmiştir. Ancak 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 26 Ncı Maddesine Göre Aşağıdaki Hususlarda , Düzeltme İlanı Yayımlanmasına Karar Verilmiştir. Tekliflerin Hazırlanması Ve Sunulmasında Düzeltilen Maddelerin Esas Alınması Gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/151100
1- İda re nin
A) Adresi : Fevzipasa Mh. Faik Kocagöz Cd. Köy
Civari Mevkii 16 09200
B) Telefon Ve Faks Numarası : 2565182361 - 2565124694
C) Elektronik Posta Adresi : Sokedevlethst@Ttnet.Net.Tr
Ç) Ön Yeterlik/İhale Dokümanının Görülebileceği İnternet Adresi : Https://Ekap.Kik.Gov.Tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
A) Kamu İhale Bülteninin Tarih Ve Sayısı : 30.09.2011 - 1944
B) Gazetenin Adı Ve Tarihi (Yayımlanmış İse) : Kamu İhale Bülteni - 30.09.2011
3- Düzelt ilen [ M a dde/M a ddeler ] Şunla rdır
Hastanemizin 13.10.2011 saat 10:00 'da yapacağı 2011/151100 ihale kayıt nolu bilgisayar sarf malzeme ihalesinin ihalesinde ilanın 3. Maddesinin b bendinde yer alan ihalenenin saati ile idari şartnamenin 3.1. E bendinde yer alan ihaleinin (son teklif verme saati) 14:00 olarak düzeltilmiştir.
2011 MALİ YILI BİLGİSAYAR SARF MALZEME Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi
2011 Mali Yılı Bilgisayar Sarf Malzeme ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/151100
1- İda re nin
a) Adresi : Fevzipasa mh. Faik Kocagöz Cd. Köy Civari
Mevkii 16 09200
b) Telefon ve faks numarası : 2565182361 - 2565124694 c) Elektronik posta adresi : sokedevlethst@ttnet.net.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 30.09.2011 - 1944
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : KAMU İHALE BÜLTENİ - 30.09.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
Hastanemizin 13.10.2011 saat 14:00 'da yapacağı 2011/151100 ihale kayıt nolu bilgisayar sarf malzeme ihalesinde ilanın 2. Maddesinin c bendinde teslim tarihi: sözleşme imzalanıp işe başlanmasından itibaren 30 (otuz)gün içinde malın tamamı teslim edilecektir.
Sözleşme tasarısının 10.3.1. Maddesinde: sözleşme imzalanıp işe başlanmasından itibaren 30 (otuz) gün içinde malın tamamı teslim edilecektir.olarak düzeltilmiştir.