• İhale No
    2011/13629
  • İhale Adı
    2011 mali yılı kırtasiye ve temizlik malzemesi
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Şubat 2011 11:00
  • İdare
    İzmir Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Dr. Faruk İlker Bergama Devlet Hastanesi

2011 mali yılı kırtasiye ve temizlik malzemesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/13629
1-İdarenin
a) Adresi : ISLAM SARAY MAHALLESI ADNAN MENDERES BULVARI 223 35700 BERGAMA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2326312897 - 2326312896
c) Elektronik Posta Adresi : bergamadh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : www.bergamadh.gov.tr


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : DR.FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ AMBARI
c) Teslim tarihi : Yüklenici taahhüt ettiği malzemeyi ,sözleşmeyi imzaladıktan sonra hastanemizin belirlediği acil ihtiyaç miktarını 5(beş) gün içerisinde, kalan malzemeyi 2(iki)ş er aylık periyotlarla idarenin talebi üzerine hastane ambarına teslim edecektir. Ancak miktar olarak az olan malzemelerin tamamı da istenebilir.İşin bitiş tarihi 31.12.2011 ‘dir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : DR.FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ İSLAMSARAY MAH.ADNAN MENDERES BULVARI NO:223 BERGAMA-İZMİR
b) Tarihi ve saati : 23.02.2011 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1-Tüm gruplara teklif veren firmalar ; teklif edilen malzemelere ait teknik şartnamelerimizin vazgeçilmez teknik özellikleri ve teknik şartname genel hükümlerine madde numaralarını belirterek teknik şartnameye uygunluk belgesi vereceklerdir.

2- Tüm gruplara teklif veren firmalar ; Mal teslim alındıktan sonra kullanım esnasında imalat kusuru nedeni ile kullanılamayan malzeme kadar yeni malzeme istenildiğinde verileceğinin kabul edildiği beyan edilecektir.

3-1.grup kırtasiye malzemesi için; Dolum ve yenilemesi yapılan toner ve kartuşlardan dolayı hastanemizdeki yazıcılarda meydana gelebilecek arızaların tamiri ve bakımı dolum ve yenileme yapan firmaya ait olacaktır.Firma arızalanan yazıcıyı hastanemizden alarak en geç 10(on) gün içerisinde tamir edilmiş olarak teslim edecektir.Bununla ilgili belgeyi teklif dosyasında sunacaktır.

4-2.grup temizlik malzemesi için;31.12.2009 tarih ve 27449 sayılı 4.mükerrer Resmi Gazetede yayımlanan Biyosidal Ürünler Yönetmeliği kapsamına giren ve teknik şartnamede detayları belirtilen ürünlerden bu yönetmelik kapsamına giren teklif edilecek tüm ürünlere ait Biyosidal ürün ruhsatları teklif dosyası ile sunulacaktır.

5-1.grup kırtasiye malzemesi için; Teknik şartnamenin 15,16,24 .cü maddelerinde istenen noter belgesinin muayene kabul aşamasında sunulmaması halinde sözleşme feshedilerek gerekli mevzuat uygulanacaktır.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
65 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

DR.FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ İZMİR ZİRAAT BANKASI ŞEMİKLER ŞUBESİ TR 60000 1000 904085028 495 001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
DR.FARUK İLKER BERGAMA DEVLET HASTANESİ İSLAMSARAY MAH.ADNAN MENDERES BULVARI NO:223 BERGAMA-İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Acil hasta sevk formu otokopili 2 nüs.100 lü 30,00 cilt
Arıza bildirim formu otokopili 2 nüs.100 lü 4,00 cilt
Doğum raporu formu otokopili 2 nüs.100 lü 30,00 cilt
Ambar istek defteri otokopili 2 nüs.100 lü 25,00 cilt
Eczane istek defteri otokopili 2 nüs.100 lü 25,00 cilt
Yatan hasta dosyası karton numaralı 7000,00 Adet
Tomografi film zarfı 37*45 2000,00 Adet
Röntgen film zarfı 27*36 2000,00 Adet
Röntgen film zarfı 37*45 2000,00 Adet
Genel adli muayene raporu otokopili 3 nüs.100 lü 75,00 cilt
Anestezi formu otokopili 2 nüs.200 lü 25,00 cilt
İş görmezlik belgesi otokopili 3 nüsha 100 lü 75,00 cilt
Çalışabilir kağıdı otokopili 2 nüs. 100 lü 75,00 cilt
Ambar esas defteri aylıklı 100 yapraklı 2,00 Adet
Baskı makinası mürekkebi riso (S 4386 E) 20,00 Adet
Baskı makinası masteri riso (08 A3 S 3384) 4,00 Adet
Hp CB 540 A siyah lazer toner dolum 10,00 Adet
Hp CB 541 A mavi lazer toner dolum 10,00 Adet
Hp CB 542 A sarı lazer toner dolum 10,00 Adet
Hp CB 543 A kırmızı lazer toner dolum 10,00 Adet
Hp 1010 lazer toner dolum 40,00 Adet
Hp 7553 toner dolum 20,00 Adet
Epson Epl 6200 toner dolum 50,00 Adet
Hp CE 285 A-85 A toner alımı 200,00 Adet
Hasta taburcu ve eğitim formu (3 nüshalı otokopili) 150,00 cilt
Dezenfektanlı yüzey temizleme sıvısı(parfümlü) 1800,00 kg
Çamaşır suyu 1500,00 kg
Sıvı sabun 800,00 kg
Kireç çözücü 500,00 kg
Mineralli ovma kremi 800,00 kg
Islak mop 500,00 Adet
Yedek pres(mop sıkma aparatı) 10,00 Adet
Mop paspas bezi 800,00 Adet
Temizlik bezi 1000,00 metre
Cam silme bezi 500,00 Adet
Büyük boy çöp poşeti65*80(10 lu) 1500,00 Rulo
Orta boy çöp poşeti 55*60(20 li) 1500,00 Rulo
Kağıt havlu 1000,00 Rulo
Kağıt havlu 21 cm lik 500,00 Rulo
Tuvalet kağıdı 2000,00 Rulo
Hijyenik rulo 150,00 Rulo
Maşrapa 50,00 Adet
Temizlik kovası 15 lt(sarı renkli) 15,00 Adet
Temizlik kovası 15 lt(mavi renkli) 15,00 Adet
Temizlik kovası 15 lt(kırmızı renkli) 15,00 Adet
Kağıt havlu askısı 15,00 Adet
Sabunluk 20,00 Adet
Pedallı çöp kovası 60 lt. mavi renkli 10,00 Adet
Pedallı çöp kovası 60 lt. siyah renkli 10,00 Adet
Pedallı çöp kovası 60 lt. kırmızı renkli 10,00 Adet
Çamaşır makinası deterjanı (matik) 1000,00 Kg
Çamaşır makinası toz kireç temizleyici 400,00 Kg
Kan ve leke sökücü 400,00 Kg
Yumuşatıcı 100,00 Kg
Ağır kir ve yağ çözücü 200,00 Kg
Bulaşık deterjanı elde yıkama sıvısı 150,00 Kg
Bulaşık makina parlatıcısı 300,00 Kg
Bulaşık makina deterjanı 550,00 Kg
Bulaşık makinası için kireç sökücü 250,00 Kg
Özel yıkama makinaları için hafif alkalinli ve konsantre sıvı temizleyici ( 6 kg lık bidonda) 160,00 kg