• İhale No
    2011/77202
  • İhale Adı
    2011 MALİ YILI TEMİZLİK MALZEMELERİ KIRTASİYE, OFİS VE BASILI EVRAK ALIMI İHALESİ
  • Sektör
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Haziran 2011 11:00
  • İdare
    Sakarya Geyve Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    24 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2011 MALİ YILI TEMİZLİK MALZEMELERİ KIRTASİYE, OFİS VE BASILI EVRAK ALIMI
İHALESİ
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Gey v e Dev let H a st a nesi
2011 Mali Yılı Temizlik Malzemeleri Kırtasiye, Ofis ve Basılı Evrak Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/77202
1-İda re nin
a) Adresi : Tepecıkler Mah. Konyalı Alı Bey Cad. 4 54700 Geyve Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 2645175234 - 2645175235
c) Elektronik Posta Adresi : info@geyvedevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Geyve Devlet Hastanesi Tepecikler Mah. Konyalı Ali Bey Cad.
No:4 54700 Geyve/SAKARYA
c) Teslim tarihleri : Malın teslimi yıl sonuna kadar partiler halinde yapılacaktır. Malın teslimi en fazla 3 parti halinde olacaktır. Yüklenici malları idarenin belli miktarlarda vereceği ihtiyaç bildirim ihbarını (siparişini) izleyen en geç 1 gün içinde idarenin depolarına teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Geyve Devlet Hastanesi Tepecikler Mah. Konyalı Ali Bey Cad.
No:4 54700 Geyve/SAKARYA
b) Tarihi ve saati : 06.06.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 15 TRY (Türk Lirası) karşılığı Geyve Devlet Hastanesi Tepecikler Mah. Konyalı Ali Bey Cad. No:4 54700 Geyve/SAKARYA / Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 25 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini hastanemizin Adapazarı Ziraat Bankası TR24 0001
0000 1929 6202 1150 01 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya
geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Geyve Devlet Hastanesi Tepecikler Mah. Konyalı Ali Bey Cad. No:4
54700 Geyve/SAKARYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Plastik Çatal 17000,00 Adet
Kapaklı Köpük Tepsi 20000,00 Adet
Z Katlı Kağıt Havlu Dispanseri 10,00 Adet
Jumbo Tuvalet Kağıdı Dispanseri 50,00 Adet
İplik Paspas 100,00 Adet
Köpük El Sabunu 500,00 Kg
Yüzey Temizleyici 400,00 Kg
Çalı Süpürge (Saplı) 10,00 Adet
Z Katlı Kağıt Havlu 1000,00 Adet
Çamaşır Suyu (Yoğun) 500,00 Kg
Faraş (Saplı) 10,00 Adet
Lavabo Fırçası 20,00 Adet
Araba Yıkama Fırçası 20,00 Adet
Bulaşık Teli (Top) 500,00 Adet
Elde Yıkama Bulaşık Sabunu 150,00 Kg
Tuvalet Fırçası 40,00 Adet
1. Hamur Fotokopi Kağıdı 500,00 Top
Tel Zımba Makinası 25,00 Adet
Tükenmez Kalem (Kırmızı) 200,00 Adet
Tükenmez Kalem (Mavi) 300,00 Adet
Tükenmez Kalem (Siyah) 300,00 Adet
Kağıt Delgi Makinası (Delgeç) 25,00 Adet
Büyük Boy Istampa (Keçe) 10,00 Adet
Istampa Mürekkebi Kırmızı 10,00 Adet
Istampa Mürekkebi Siyah 50,00 Adet
Pilot Kalem Siyah 50,00 Adet
Pilot Kalem Mavi 30,00 Adet
Zarf Küçük Boy 1000,00 Adet
Daksil 50,00 Adet
Şerit Daksil 50,00 Adet
Şeffaf Föy (Poşet Dosya) 1000,00 Adet
Fotoğraf Kağıdı (A4-240 gr) 200,00 Adet
Sıvı Yapıştırıcı (100 gr) 30,00 Adet
Cd Zarfı 2200,00 Adet
Cd -R (700 mb) 2000,00 Adet
Adli Form (1) 20,00 Cilt
Adli Form (2) 50,00 Cilt
Adli Şema 20,00 Cilt
Hemşire Gözlem Kağıdı 2000,00 Adet
Hasta Tabelası 2000,00 Adet
Arşiv Dosya Zarfı 2000,00 Adet
Barkod Etiketi (Lamine Termal 5'li 20x60 mm 4000 adet/rulo) 50,00 Rulo
Barkod Etiketi (Lamine Termal Tekli 25x45 mm 1500 Adet/Rulo) 50,00 Rulo
Canon Fx 10 Toner 3,00 Adet
Tally Genicom 6300 Rıbbon Cartrıdge 3,00 Adet
Fotokopi Toneri (Kyocera Tk -410) 5,00 Adet
Hp No:336 Kartuş 5,00 Adet
Hp No:342 Kartuş 5,00 Adet
Termal Rulo Kağıt ( 58mm x 50 metre) 100,00 Rulo