• İhale No
    2010/513399
  • İhale Adı
    2011 Mali Yılı Veri Giriş ve Kontrol Personeli Hizmet Alımı 150 Kişi – 12 Ay (01.01.2011–31.12.2011) İhalesi
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
VERİ HAZIRLAMA VE KONTROL İŞLETMECİLİĞİ HİZMETİ ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi

2011 Mali Yılı Veri Giriş ve Kontrol Personeli Hizmet Alımı 150 Kişi – 12 Ay (01.01.2011–31.12.2011) İhalesi
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/513399
1-İdarenin
a) Adresi:Elmalıkent Mahallesi Adem Yavuz Caddesi No:1 Pk:34760 Ümraniye/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2166321818-1030-1029-1128 - 2166327121
c) Elektronik Posta Adresi:satin.alma@ueh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):http://www.ueh.gov.tr/web/

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:T.C. Sağlık Bakanlığı Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Kuruma bağlı Semt Poliklinikleri
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Toplantı Salonu Elmalıkent Mahallesi Adem Yavuz Caddesi No: 1 Ümraniye/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati:09.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%10'undan
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


7.5.2.1.İsteklinin organizasyon yapısına ve personel durumuna ilişkin belgeler;



                 ÇALIŞTIRILACAK PERSONELDE İSTENEN ÖZELLİKLER



 























































GRUP




PERSONEL




GÖREV YERİ




ASGARİ EĞİTİM DURUMU




1




Bilgi Sistemi Kullanım Ekip Sorumlusu




Hastane




En az 4 yıllık üniversite mezunu ve ilgili sertifika sahibi olacaktır.




2




Network, Donanım, Teknik Destek ve Yazılım Bakım Personeli




Donanım Teknisyeni, Bilgi İşlem, Teknik servis




En az lise veya dengi okul mezunu olacaktır. Network donanım, teknik destek ve yazılım-bakım konusunda mesleki deneyimini gösterir ilgili belge yada sertifika veyahut konusunda diploma sahibi olmalıdır.




3




Bilgi Sistemi Kullanım Personeli




Hastaneye Bağlı Birimlerde görevlendirilmek üzere




En az Tıbbi Sekreterlik veya Tıbbi Dokümantasyon, mezunu olmalıdır.




4




Bilgi Sistemi Kullanım Personeli




Hastaneye Bağlı Birimlerde görevlendirilmek üzere




Hastane İşletmeciliği, sağlık idaresi,yönetimi lisans mezunları ile hastane işletmeciliği, yönetimi ve idaresi, iktisat ,işletme vb alanlarda yüksek lisans yapmış olmalıdır.




5




Bilgi Sistemi Kullanım Personeli




Hastaneye Bağlı Birimlerde görevlendirilmek üzere




En az 4 yıllık Fakülte mezunu ve ilgili sertifika sahibi olmalıdır.




6




Bilgi Sistemi Kullanım Personeli




Hastaneye Bağlı Birimlerde görevlendirilmek üzere




En az Yüksekokul mezunu olacaktır.




7




Bilgi Sistemi Kullanım Personeli




Hastaneye Bağlı Birimlerde görevlendirilmek üzere




 En az lise veya dengi okul mezunu olacaktır.


4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


İstekliler, ihale tarihi itibarı ile geçerlilik süresini doldurmamış ihale konusu iş ile ilgili  ISO 9001:2000 ya da ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini ihale dosyasında sunacaktır.



Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


       Kamu Kurum Veya Kuruluşlarında veya özel sektörde yapılan Veri hazırlama, Giriş ve Kontrol İşletmenliği Hizmet İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Bölümü- Elmalıkent Mahallesi Adem Yavuz Cad. No: 1 Pk:34760 Ümraniye/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Bölümü - Elmalıkent Mahallesi Adem Yavuz Caddesi No:1 Pk:34760 Ümraniye/ İSTANBUL
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


13.Diğer hususlar:

36.1.İlanda düzenlenmeyen ve işin özelliğine göre idarelerce düzenlenmesine gerek duyulan hususlarda, ihale konusu hizmet işinin gereklerini de dikkate alarak, Teknik şartname, İdari Şartname, Sözleşme Tasarısı, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu,  Hizmet İşleri Genel Şartnamesi, 4857 sayılı iş kanunu hükümleri, Hizmet İşleri Uygulama Yönetmeliği hükümleri ve Hizmet İşleri Muayene ve Kabul Yönetmeliği Hükümleri geçerlidir.



 36.2. Yüklenici, elemanların ücretlerinin ödenmesinde Hizmet İşleri Genel Şartnamesi ve Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 2010/29 sayılı genelgenin hükümlerini uygulamakla yükümlüdür.



 36.3.Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 (Üç) gün içinde işe başlanır. (Üç günlük süre 1 Ocak 2011'den önceki bir tarihe isabet etse bile 01.01.2011 tarihinde işe başlanacaktır. İhale sürecinin uzaması nedeniyle sözleşme geç imzalanırsa işin süresi kısalabilir, işin bitiş tarihi: 31.12.2011’dir.)



36.4.İşin yürütülmesi için idare tarafından yükleniciye teslim edilen yerler bedelsiz olarak verilecektir.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
1.GRUP[ BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM EKİP SORUMLUSU (LİSANS)- 3 KİŞİ] 3.GRUP [BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM PERSONELİ TIBBİSEKRETERLİK VEYA TIBBİ DÖKÜMANTASYON MEZUNU -3 KİŞİ] VE 4. GRUPTA [ BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM PERSONELİ (YÜKSEK LİSANS)- 1 KİŞİ ] YER ALAN PERSONELL 7,00 12,00 AY
2.GRUPTA [ NETWORK, DONANIM, TEKNİK DESTEK VE YAZILIM BAKIMPERSONELİ (EN AZ LİSE) - 8 KİŞİ ] YER ALAN PERSONELLER ASGARİ ÜCRET TUTARININ % 40 FAZLASI 8,00 12,00 AY
5.GRUPTA [BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM PERSONELİ (LİSANS)- 10 KİŞİ] YER ALAN PERSONELLER ASGARİ ÜCRET TUTARININ % 15 FAZLASI 10,00 12,00 AY
6.GRUPTA [BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM PERSONELİ (ÖN LİSANS)- 29KİŞİ] YER ALAN PERSONELLER ASGARİ ÜCRET TUTARININ % 10FAZLASI 29,00 12,00 AY
7.GRUPTA [BİLGİ SİSTEMİ KULLANIM PERSONELİ (LİSE)- 96 KİŞİ] YER ALAN PERSONELLER ASGARİ ÜCRET TUTARININ % 5 FAZLASI 96,00 12,00 AY
RESMİTATİL İŞÇİLİK MALİYETİ 2. GRUPTAN ÇALIŞACAK [ NETWORK,DONANIM, TEKNİK DESTEK VE YAZILIM BAKIM PERSONELİ (EN AZ LİSE)- 1 KİŞİ % 40 ] [1 KİŞİ X 13,5 GÜN=13,5 GÜN] 1,00 13,50 GÜN
RESMİTATİL İŞÇİLİK MALİYETİ 7. GRUPTAN ÇALIŞACAK [BİLGİSİSTEMİ KULLANIM PERSONELİ (LİSE)- 5 KİŞİ % 5 ] [ 5Kişi X 13,5 Gün =67,5 GÜN] 5,00 67,50 GÜN