• İhale No
    2011/34810
  • İhale Adı
    2011 MODEL FORD CARGO 1826 (4X2) ŞASİ ARAÇ ÜZERİNE İTFAİYE EKİPMANI ALIMI VE MONTAJI
  • Sektör
    Savunma Sanayi Malzeme ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Mart 2011 14:00
  • İdare
    KIZILTEPE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
FORD CARGO 1826 (4X2) ŞASİ ARAÇ ÜZERİNE İTFAİYE EKİPMANI SATIN ALINACAKTIR
KIZILTEPE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

2011 MODEL FORD CARGO 1826 (4X2) ŞASİ ARAÇ ÜZERİNE İTFAİYE EKİPMANI ALIMI VE MONTAJI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/34810
1-İdarenin
a) Adresi:TEPEBASI MAHALLESI ADNAN MENDERES CAD. 15 47400 KIZILTEPE MARDİN
b) Telefon ve faks numarası:4823121194 - 4823122054
c) Elektronik Posta Adresi:muhasebe@kiziltepe-bld.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.kiziltepe-bld.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:


Teknik şartnamede yazılı olan itfaiye ekipmanı alımı ve montajı


b) Teslim yeri
:KIZILTEPE BELEDİYESİ İTFAİYE MÜDÜRLÜĞÜ
c) Teslim tarihi:Sözleşme Yürürlüğe girmesinden ve araç tesliminden itibaren 35(Otuzbeş) Takvim günü içinde montaj dahil teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Tepebaşı Mah.A.Menderes Cad.No:15 Kızıltepe/MARDİN
b) Tarihi ve saati:28.03.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Sanayi Sicil belgesi



Yerli Malı Belgesi



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a-Aday ve istekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi.



b-Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu.



c-Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi.



d-Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilşkin yerli malı belgesi.


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


-Üst yapı ve aksesuarlar idareye teslim tarihinden itibaren 2 (iki) yıl garanti olacaktır.



-İdarenin belirliyeceği personele üst yapıcı firma tarafından en az 2 gün eğitim verilecektir.



-Teklifçi birimi ve parçalarının tümünün kabul tarihinden itibaren 2  yıl(Takvim günü) süre ile hatalı malzeme ve işçiliğe karşı  garanti edecektir.Bunun Sanayi Bakanlığından aldığı Granti belgesi ile belgeleyip bu belgeyi teklif dosyasında sunacaktır.



-Teklifçi firma teslim edecekleri birimlerin tümünü kapsayacak şekilde GARANTİ BELGELERİ ni teklif dosyasında idareye sunacaktır.Buna üst yapısı garanti belgesi ve şasi araç üzerine ekipman imal edildikten sonra şasi aracının garantisinin devam ettiğine dair şasi üreticisi tarafından verilecek belgede olacaktır.



-Garanti,garanti süresi içerisinde eksik veya hatalı olduğu ortaya çıkan veya arıza yapan Kızıltepe Belediyesin'den hiç bir ücret talep etmeksizin yerine takılıp kamyonun çalışır hale getirilmesini kapsayacaktır.Garanti süresi içerisinde olabilecek arızalara en geç 48(kırksekiz) saat içinde müdahele edilecektir.Aksi bir durumda idare tarafından yapılan veya yaptırılan onarım bedelini firma karşılayacaktır.



-Garanti süresince yılda 2 defa ücretsiz bakım yapılacaktır.Bakım ve onarım işlemleri yüklenicinin firmasında yapılacak ve bu bakım onarım için görevlendirilen idarenin şoför ve yetkililerinin tüm masrafları (yol,kalacak yer ve iaşe) firmaya aittir.



-Firma ekipmanlara en az 10(on) yıl yedek parça temini ve onarımı işini üstleneceğini yazılı olarak garanti edecektir.


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


TS EN 1846 Belgesi,İtfaiye aracı ürününe ait CE Belgesi,TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi,Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ve Servis İstasyonları Listesi,Sanayi Bakanlığı'ndan onaylı 2 Yıllık Garanti Belgesi,


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklifçi araç için aşağıda belirtilen kataloğları temin edecektir.Bu kataloğlar birimin tamamını kapsayacak  şekilde olacaktır.



-Kullanma bakım kataloğu( toplam 2.Ad.Türkçe)



-Atölye , tamir ve servis kataloğu (Toplam 2.Ad. Türkçe)



-Yedek Parça kataloğu (Toplam 2.Ad. Türkçe)



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Kızıltepe Belediyesi İhale Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Tepebaşı Mah.A.Menderes Cad.No:15 Kızıltepe/MARDİN İhale Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim