• İhale No
    2011/2065
  • İhale Adı
    2011 YILI 10 AYLIK YEŞİL ALANLARIN BAKIM HİZMETİ SATIN ALINMASI
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Antalya Büyükşehir Belediyesi ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEŞİL ALANLARIN BAKIM HİZMETİ ALINACAKTIR
Antalya Büyükşehir Belediyesi ÇEVRE KORUMA VE KONTROL DAİRESİ BAŞKANLIĞI

2011 YILI 10 AYLIK YEŞİL ALANLARIN BAKIM HİZMETİ SATIN ALINMASI
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/2065
1-İdarenin
a) Adresi:Karaalioğlu Parkı İçi MERKEZ/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası:2422495330 - 242249545
c) Elektronik Posta Adresi:hodora@antalya.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.03.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DANIŞMANLAR OFİSİ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati:11.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.


Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%10'undan
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


İstekli Sözleşme Konusu Hizmet Alımı İşini Aşağıda Yazılı Olan Makine ve Techizat İle Gerçekleştirecektir.



SULAMA ARAZÖZÜ MART,KASIM AYLARINDA 3'ER ADETTİR.TOPLAM 3X2=6 ADETTİR.

SULAMA ARAZÖZÜ,NİSAN,MAYIS,HAZİRAN ,TEMMUZ,AĞUSTOS,EYLÜL AYLARINDA 9 `AR ADET,TOPLAM 9x6= 54 ADETTİR.

SULAMA ARAZÖZÜ EKİM AYINDA 8ADET,TOPLAM 8x1=8 ADETTİR.

SULAMA ARAZÖZÜ ARALIK AYINDA 2 ADET,TOPLAM 2x1=2 ADETTİR.

DAMPERLİ KAMYON (25 TON YÜKLÜ AĞIRLIĞI)10 AY 2`ŞER ADET,TOPLAM 10x 2=20ADETTİR.

DAMPERLİ KAMYON (6,5 TON YÜKLÜ AĞIRLIĞI)10 AY 10`AR ADET,TOPLAM 10x 10=100 ADETTİR.

RÖMORKLU TRAKTÖR 10 AY 4`ER ADET,TOPLAM 10x4=40 ADETTİR.

TEK KABİNLİ PİKAP 10 AY 8`ER ADET,TOPLAM 10x8=80 ADETTİR.

ÇİFT KABİNLİ PİKAP 10 AY 10`AR ADET,TOPLAM 10x10=100 ADETTİR.

SEPETLİ ARAÇ 10 AY 3 `ER ADET,TOPLAM 10x3=30 ADETTİR.

4X4 KEPÇE 10 AY 2`ŞER ADET,TOPLAM 10x2=20 ADETTİR.

EKSKAVATÖR 10 AY 1`ER ADET,TOPLAM 10x1=10

İLETİŞİM ARACI 10 AY 60`ŞAR ADET,TOPLAM 10x60=600 ADETTİR.

ÇİM MOTORU MART,EYLÜL AYLARINDA 50`ŞER ADET,TOPLAM 50x2=100 ADETTİR.

ÇİM MOTORU NİSAN,MAYIS,HAZİRAN,TEMMUZ,AĞUSTOS AYLARINDA 65`ŞER ADET,TOPLAM 65x5=325 ADETTİR.

ÇİM MOTORU EKİM AYINDA 40`AR ADET,TOPLAM 40x1=40 ADETTİR.

ÇİM MOTORU KASIM,ARALIK AYLARINDA 30`AR ADET,TOPLAM 2x30=60 ADETTİR.

ÇİM TRAKTÖRÜ 10 AY 4`ER ADET,TOPLAM 4x10=40ADETTİR.

AĞAÇ MOTORU 10 AY 6`ŞAR ADET,TOPLAM 10x6=60 ADETTİR.

MOTORLU ŞEKİL BUDAMA TESTERESİ 10 AY 15 `ER ADET, TOPLAM 15x10=150 ADETTİR.

MİSİNALI MOTOR MART,EYLÜL AYLARINDA 18`ER ADET,TOPLAM 18x2=36 ADETTİR.

MİSİNALI MOTOR NİSAN.MAYIS,HAZİRAN,TEMMUZ,AĞUSTOS AYLARINDA 24`ER ADET,TOPLAM 24x5=120 ADETTİR.

MİSİNALI MOTOR EKİM,KASIM AYLARINDA 14`ER ADET,TOPLAM 14x2=28 ADETTİR.

MİSİNALI MOTOR ARALIK AYINDA 10 ADET,TOPLAM 1x10= 10 ADETTİR.

İLAÇLAMA MOTORU 10 AY 2`ER ADET,TOPLAM 10x2=20 ADETTİR.

ARAÇTAKİPSİSTEMİ,MART,KASIMAYLARI İÇİN 47'ŞER ADET,TOPLAM 2X47=94 ADETTİR.

ARAÇ TAKİP SİSTEMİ NİSAN,MAYIS,HAZİRAN,TEMMUZ,AĞUSTOS,EYLÜL AYLARI İÇİN 53'ER ADET,TOPLAM 6X53=318 ADETTİR.

ARAÇ TAKİP SİSTEMİ EKİM AYI İÇİN 52 ADET,TOPLAM 1X52=52 ADETTİR.

ARAÇ TAKİP SİSTEMİ ARALIK AYI İÇİN46 ADET,TOPLAM 46X1=46 ADETTİR.

İDARE TARAFINDAN VERİLECEK ARAÇLAR




İDARE TARAFINDAN TEMİNEDİLECEK 2ADET DAMPERLİ KAMYON(25TON)

İDARE TARAFINDAN TEMİN EDİLECEK 1ADET4X4KEPÇE

İDARE TARAFINDAN TEMİNEDİLECEK1ADETARAZÖZ


KENDİ MALI OLMA ŞARTI ARANAN ARAÇLAR



Teknik Şartname Çizelge 8 de teknik özellikleri, çizelge 10 da ise miktarları belirtilen yüklenici tarafından temin edilecek olan araçlardan 1 adet sulama arazözü, azami yüklü ağırlığı 6,5 veya 25 ton olan damperli kamyon, 1adet sepetli araç ve 1 adet 4x4 kepçe veya 1 adet ekskavatör yüklenicinin kendi malı olacaktır. İsteklilerin ihale aşamasında bu araçların kendi malı olduğunu gösterir belgeleri ihale komisyonuna sunmaları zorunludur.



Yukarıda sayılan bu araçlar dışındaki diğer araçlar için Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin olarak kendi malı olması şartı aranmayacak olup, Kamu İhale Genel Tebliği 9.maddesi uyarınca değerlendirilecektir.

 


4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


 Yüklenici TS 12866 Peyzaj Mimarlığı-Bakım Onarım; İSO 9001:2000 veya İSO 9001:2008 kalite yönetim sistemleri (Peyzaj işleri yeşil alanların düzenlenmesi ve temizliğini kapsar.)belgelerine sahip olacaklardır. İsteklilerin ihale aşamasında bu belgeleri ihale komisyonuna sunmaları zorunludur.



Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.

İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


YEŞİL ALANLARIN BAKIM HİZMETİ



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

PARK VE BAHÇELER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DANIŞMANLAR OFİSİ TOPLANTI SALONU
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim