• İhale No
    2011/29269
  • İhale Adı
    2011 YILI 17 KALEM HEMODİYALİZ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Nisan 2011 14:00
  • İdare
    Aydın İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HEMODİYALİZ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Aydın İl Sağlık Müdürlüğü

2011 YILI 17 KALEM HEMODİYALİZ SARF MALZEME ALIMI
alımı

, çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

Çerçeve anlaşma
il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/29269
1-İdarenin
a) Adresi:Hasan Efendi Mah. Gençlik Cad: No:16 Merkez/Aydın
b) Telefon ve faks numarası:0256 214 62 67 - 0256 214 62 67
c) Elektronik Posta Adresi:msatinalma@aydinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve tahmini miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı
bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan
ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Aydın Atatürk Devlet Hastanesi, Aydın Devlet Hastanesi, Nazilli Devlet Hastanesi, Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi, Çine Devlet Hastanesi, Kuşadası Devlet Hastanesi, Didim Devlet Hastanesi

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:04.04.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.5 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 2 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası' na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin TİTUBB' da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gereklidir. Bu belgeler ihale dosyası içerisinde sunacaklardır. T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası' na (TİTUBB) kayıtlı olduğu belgeyi ve teklif edilen sarf malzemelerin TİTUBB' da Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün (Barkod) numaraları teklif ile birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde verecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri ve/veya katalogları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman, istekliler teklif edilen Hemodiyaliz Sarf Malzemelerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla mal kalemlerinin her birinden ihale anında hazır olacak şekilde Teknik Şartnameye uygun orjinal numune getireceklerdir. Gerek görüldüğü hallerde, teklif edilen ürünün numunesi denenerek karar verilecektir. İstekliler ihale komisyonuna sunacak olduğu numunelerin ve/veya katalogların üzerinde firma adı ve kalem sıra numarasını yazacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu ve Özel Sektöre Tıbbi Sarf Malzeme satış işi benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi 1 Nolu Döner Sermaye İşletmesi Hastane Cad. No: 2 Kat:3 AYDIN adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
115 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TR28 0001 0000 3339 6441 1650-01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi 1 Nolu Döner Sermaye İşletmesi Hastane Cad. No: 2 Kat:3 AYDIN
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.



11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 25 istekli
ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim