• İhale No
    2011/5296
  • İhale Adı
    2011 Yılı 188 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Şubat 2011 14:00
  • İdare
    Yalova Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Yalova
  • İşin İli
    Yalova
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Yalova Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi

2011 Yılı 188 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme
alımı

, çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

Çerçeve anlaşma
idare düzeyinde yapılacaktır.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/5296
1-İdarenin
a) Adresi:Bahçelievler Mahallesi Spor Caddesi Merkez YALOVA
b) Telefon ve faks numarası:2268143800 - 2268143802
c) Elektronik Posta Adresi:yalova.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.yalovaadsm.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve tahmini miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı
bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan
ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Yalova Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği Tıbbi Sarf Deposu

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Bahçelievler Mahallesi Spor Caddesi Merkez YALOVA
b) Tarihi ve saati:22.02.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
ihaleye katılacak olan isteklilerin teklif ettiği tüm tıbbi cihazlar(tıbbi cihaz yönetmeliği, vücut dışında kullanılan tıbbi tanı cihazları yönetmeliği ve vücuda yerleştirilebilir aktif tıbbi cihazlar yönetmeliği kapsamındaki cihazlar) sağlık bakanlığı tarafından yürütülmekte olan t.c.ilaç ve tıbbi cihaz ulusal bilgi bankasına (ubb) kayıt olmak zorundadır. ubb kayıtları, ubb sisteminde öngörülen doğrultuda olmalıdır. ubb, 01.01.2008 tarihinden itibaren tüm yönleri ile zorunlu hale geldiğinden, tedarikçi firmalar, bayileri ve yönetmelik kapsamındaki tüm ürünler/cihazlar ihale tarihinden önce ubb´de sağlık bakanlığı tarafından onaylanmış ürün numaralarını ihale sıra numarasına göre yazılı olarak belirterek sunacaklardır. onaylanmış ürün numarası bulunmayan veya yanlış onaylanmış ürün numarası beyanı veren firmaların o ürüne ait teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerin numuneleri ile birlikte kullanım kılavuzları ve her türlü özellik bilgisi içeren evrakın Türkçe olarak verilmesi zorunludur.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Yalova Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın alma birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TR13 0001 00040 45 02 2938 75 001 T.C ZİRAAT BANKASI Yalova Şubesi yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Yalova Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi ) takvim günüdür.



11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 istekli
ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.


15. Diğer hususlar:
İstekliler Teklif ettikleri Kalemleri gösteren Teklif Cetvelini Microsoft Office 2007'uyumlu exel dosyasında ve xml formatına uygun olarak suncaktır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhale İlanı ile İlgili Eksiklik veya Hatalardan Dolayı