• İhale No
    2010/515321
  • İhale Adı
    2011 YILI 20 İŞÇİ İLE YEMEK PİŞİRME, DAĞITIM ve SONRASI İŞLER
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Kasım 2010 09:00
  • İdare
    SAMSUN RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HASTANESİ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Samsun Ruh Sağlığı Hastalıkları Hastanesi Bastabibliği

2011 YILI 20 İŞÇİ İLE YEMEK PİŞİRME, DAĞITIM ve SONRASI İŞLER
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/515321
1-İdarenin
a) Adresi:Hastanebaşı Mah. Leventler Sok. No:3 İLKADIM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası:3624317853 - 3624317855
c) Elektronik Posta Adresi:samsunrhh1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.samsunrshh.gov.tr

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Samsun Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Baştabipliği
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Samsun Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Baştabipliği Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:05.11.2010 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


İstekliler, ihale konusu hizmet kapsamı içerisinde yer alan  hizmetler için, teknik şartnamenin 6. maddesinde belirtilen aşağıdaki makina, teçhizat ve ekipmanı (23 - 28. sırada kayıtlı olanlar hariç), ihale konusu işin uhdelerinde kalması halinde işe başlama tarihinde hazır bulunduracaklardır. (23 - 28. sırada kayıtlı malzemeler idarenin isteği doğrultusunda peyderpey siparişler halinde getirilecektir.)



Makine, tesis ve ekipman için isteklinin kendi malı olma şartı aranmamaktadır.








































































































































































YEMEK HİZMETİNDE KULLANILACAK CİHAZ VE MALZEMELER

MİKTARI

1. Sesiz havalı tekerlekli Krom-Nikelden yapılma, iki raflı servis arabası 

10 adet

2. DönerOcağı (dört gözlü olacak)

1 adet

3. Kapaklı çelik fırın tepsisi (50*70*8)

25 adet

4. Muhtelif Yemek Tabağı (Porselen)

600 adet

5. Pilav Tabağı (Porselen)

300 adet

6. Tatlı Tabağı (Porselen)

300 adet

7. Çorba kasesi (Porselen)

300 adet

8. Servis tepsisi

600 adet

9. Cam sürahi

25 adet

10. Bıçağı

300 adet

11. Çatal

300 adet

12. Kaşık

300 adet

13. Cam bardak

300 adet

14. Masa üstü peçetelik

15 adet

15. Tuzluk

25 adet

16. Karabiberlik

25 adet

17. Pulbiberlik

25 adet

18. Yağdanlık

25 adet

19. Limonluk

25 adet

20. Masa örtüsü (iki renk)

50 adet

21. Çelik çay termosu (onbeş litrelik)

15 adet

22. Mika Sürahi

50 adet

23. Köpük Bardak (1. Sınıf)

320.000 adet

24. Üç gözlü köpük kahvaltılık (1. Sınıf)

105.000 adet

25. Beş gözlü köpük tabldot ( 1.sınıf)

200.000 adet

26. Alüminyum tatlı kasesi

30.000 adet

27. Plastik yemek kaşığı (1. sınıf)

210.000 adet

28. Streç film (45cm x 300m, rulo)

100  rulo

29. Döner bıçağı

2 adet

30. Sebze soyacağı

10 adet

31. Tabak dolabı (Krom-Nikel)

1 adet

32. Numune saklama kabı

40 adet

33. Soyunma dolabı (50cmx50cmx120cm. boyutlarında, 2 gözlü)

10 adet

34. Benmari

1 adet

35. Salata servis bankosu

1 adet

36. Endüstriyel tip terazi  (1KG dan 500 KG a kadar kapasitede) (1 yıllık kalibrasyon belgeli)          

1 adet

37. Elektronik hassas terazi  (mutfak tipi) (1 yıllık kalibrasyon belgeli)          

1 adet

38. Bulaşık tepsi toplama arabası

2 adet

39. Kasap tipi buzdolabı (100cmx60cm) (-2 C kadar soğutabilmeli) (1 yıllık kalibrasyon belgeli) 

1 adet

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


İstekliler ihale tarihi itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış ihale konusu iş ile ilgili ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem belgesinin aslı veya noter onaylı suretini vermek zorundadır.



Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu ve özel sektörde yapılan Yemek Pişirme, Dağıtım ve Sonrası İşler Hizmet Alımı işi.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Samsun Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Samsun Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Baştabipliği Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
1Ekip Sorumlusu, 3 Aşçı ve 1 Ekmekçi (Brüt Asgari Ücretin %20 Fazlası, Yol Parası ve % 3 Sözleşme Gideri Dahil) 5,00 12,00 İşçi* Ay
Yemekİçin Kullanılacak Malzeme ve Ekipman (Teknik Şartname 6.madde 23 - 28. Malzemeler) 20,00 1,00 12Aylık
Bulaşıkçıve Garsonlar (Yol Parası ve % 3 Sözleşme Gideri Dahil) 15,00 12,00 İşçi* Ay
Aşçıve Ekmekçi için Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri 2,00 13,50 İşçi* Gün
Bulaşıkçıve Garsonlar İçin için Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri 7,00 13,50 İşçi* Gün
Gömlek(2 yazlık, 2 Kışlık) 19,00 1,00 İşçi* 4 Adet
Pantolon(2 yazlık, 2 Kışlık) 19,00 1,00 İşçi* 4 Adet
Kep 5,00 1,00 İşçi* 4 Adet
Önlük 19,00 1,00 İşçi* 4 Adet
Papyon 14,00 1,00 İşçi* 2 Adet
Çizme 5,00 1,00 İşçi* 2 Adet
Ayakkabı 14,00 1,00 İşçi* 4 Adet
Yelek 14,00 1,00 İşçi* 3 Adet
Terlik 5,00 1,00 İşçi* 4 Adet