• İhale No
    2010/560673
  • İhale Adı
    2011 YILI 3 KALEM PROTEZ
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ocak 2011 10:00
  • İdare
    Artvin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PROTEZ HİZMETİ ALINACAKTIR
Artvin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Döner Sermaye İşletmesi

2011 YILI 3 KALEM PROTEZ
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/560673
1-İdarenin
a) Adresi:Çarşı Mah. Hastane Cad. Sağlık Sok.
b) Telefon ve faks numarası:4662128306 - 4662126304
c) Elektronik Posta Adresi:bilgi@adsmartvin.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):http://www.adsmartvin.gov.tr/haberler.asp?katID=5

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:ARTVİN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BAŞTABİPLİĞİ
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.02.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ARTVİN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
b) Tarihi ve saati:10.01.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,


 a)Diş Protez Labaratuvarı Ruhsat Belgesi



b)Diş Protez Labaratuvarı Mesul Müdürlük Belgesi



c)Diş Protez Labaratuvarındaki teknisyenlerin personel çalışma belgesi



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


a) Metal destekli seramik kron ,tek parça döküm kron işi : 6.000 Adet

b) İskelet döküm işi : 600 Adet

c) Total Bitim İşi :800 PARÇA

Yukarıda belirtilen ürünleri ayrı ayrı 1 yılda gerçekleştirebilecek organizasyon yapısına (Nitelikli personel- fiziki alan-makine-alet edavat bakımından) ve kapasiteye sahip olduğuna dair TOBB (Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği)´nden veya TESK (Türkiye Esnaf Sanatkarlar Konfederasyonu)´ndan onaylı Kapasite Raporu Belgesi

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

ARTVİN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ARTVİN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim