• İhale No
    2011/125331
  • İhale Adı
    2011 YILI 3 KALEM TIBBİ DEMİRBAŞ VE TIBBİ CİHAZ ALIMI İHALESİ
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    12 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2011 YILI 3 KALEM TIBBİ DEMİRBAŞ VE TIBBİ CİHAZ ALIMI İHALESİ
Sa ğ lı k B a ka nlığ ı İz mir -bo rn o v a Türka n Ö zilha n De v let H a st a nesi
2011 Yılı 3 Kalem Tıbbi Demirbaş Ve Tıbbi Cihaz Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/125331
1-İda re nin
a) Adresi : Ankara Asfaltı Üzerı 4. Sanayı Sıtesı Gırısı 305/A Bornova İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2323755858 - 2323755560
c) Elektronik Posta Adresi : bornovaacilyardim@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, 30 (otuz ) takvim günü içerisinde, cihazlar/demirbaşlar montajı yapılmış olarak (gerektiği dıurumda kalibrasyonları yapılmış olarak ) kullanıma hazır halde defaten teslim edilecektir. Cihazların/malzemelerin tamamı teslim edildikten ve muayene kabul işlemlerinin tamamlanmasından sözleşme sona erer.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi (Ankara Asfaltı
Üzeri 4. Sanayi Sitesi Girişi 305/ A Bornova-İZMİR)
b) Tarihi ve saati : 24.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi gerekir. Bu çerçevede istekli yukarıda yer alan bentlerde yer alan belgelerden kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Cihaz imalatçı veya ana distribütör firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış “Satış Sonrası Hizmet
Yeterlilik Belgesi” ihale dosyasında ibraz edilecektir.
İhaleye Teklif veren firma cihazda garanti sonu değişmesi muhtemel yedek parçaları ve sistemleri varsa sarf malzemeleri katalog numaralarını ve isimlerini belirterek garanti sonu 10 (on) yıl geçerli olmak kaydıyla fiyatlarını döviz cinsinden belirtecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İsteklilerin (üretici/ithalatçı ve bayilerinin) , T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olması ve teklif verdikleri malzemenin de TITUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şarttır. İstekliler tarafından teklif verdikleri malzemelerin (TITUBB Kodunun (barkod) belirtilmesi zorunludur. (T.C. Sağlık Bankalığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü 15.04.2008 tarih ve 12963 sayılı duyuru ve Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü 2008/36 sayılı genelge) ( Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi bulunmayan malzemeleri teklif eden isteklilerin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.)
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler tarafından, Teklif edilen malzemelerin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanın ibrazı zorunludur. Teknik şartnameye cevaplarda bire bir madde karşılığı belirtilecek” okudum anladım kabul ettim “ tarzındaki cevaplar kabul edilmeyecektir.
İstekliler , Tekliflerini elektronik ortamda www.huap.org adresinden ( İhale Bildirim Yazılımından Kamu İhaleleri Teklif Hazırlama Programı ) hazırlayarak ( cd, disc , usb vb. ) idareye sunacaklardır. Ayrıca , elektronik ortamda sunacakları teklif cd'sinin bilgisayar çıktısını da alarak teklifleriyle birlikte sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Bornova Türkan
Özilhan Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil 103 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini İzmir Halk Bankası Basmane Şubesi TR25001200973300005000028 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (Yetmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1. KALEM- ELEKTROKOTER CİHAZI (PLAZMA KİNETİK ÖZELLİKLİ) 1,000 ADET
1.1. KALEM- BİPOLAR TUR SETİ 1,000 ADET
2.KALEM- PNÖMATİK LİTOTRİPTÖR 1,000 ADET
3.KALEM- DERİN DONDURUCU 1,000 ADET