• İhale No
    2010/515061
  • İhale Adı
    2011 Yılı 32 Kişi ile ve 12 Ay Süreli Tıbbi Sekreterlik ve Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Kasım 2010 11:00
  • İdare
    Bursa Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi-

2011 Yılı 32 Kişi ile ve 12 Ay Süreli Tıbbi Sekreterlik ve Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/515061
1-İdarenin
a) Adresi:Şükraniye Mah. Hastane Cad. No:11 Yıldırım BURSA
b) Telefon ve faks numarası:2243605252 - 2243608189
c) Elektronik Posta Adresi:duacinariadsm@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Bursa Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Şükrniye Mah. Hastane Cad. No:11 Yıldırım BURSA
b) Tarihi ve saati:05.11.2010 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 30
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu Kurum ve Kuruluşları ile Özel Sektör kuruluşlarına verilen Tıbbi Sekreterlik ve Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı Hizmeti veya Veri Hazırlama Kontrol İşletmeni hizmeti işlerinden her hangi biri kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Duaçınarı ADSM Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Duaçınarı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Şükrniye Mah. Hastane Cad. No:11 Yıldırım BURSA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
TıbbiSekreterlik ve Bilgi Sistemi Kullanım Elemanı 32,00 12,00 AY