2011 YILI 4 KALEM MEFRUŞAT MALZEME ALIMI İHALESİ
Sa ğ lık B a ka nlığ ı P ro f . dr. a . ilha n Ö zde mir Dev let H a st a nesi
2011 YILI 4 KALEM MEFRUŞAT MALZEME ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/56902
1-İda re nin
a) Adresi : Teyyardüzü mah.Atatürk Bulvarı No:323 MERKEZ GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası : 4543102000 - 4542156733
c) Elektronik Posta Adresi : giresundhs5.salma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : PROF. DR İLHAN ÖZDEMİR DEVLET HASTANESİ AMBARI
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren hastanemizin talebi doğrultusunda 45 takvim günü içerisinde peyder pey.Sözleşmenin imzalanmasından itibaren hastanemizin talebi doğrultusunda 45 takvim günü içerisinde peyder pey.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : PROF. DR İLHAN ÖZDEMİR DEVLET HASTANESİ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 25.04.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek
odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif etmiş oldukları malzemeler için 1 ( bir) ´er adet numuneyi ihale günü ihale komisyonuna sunacaklardır. Numunenin üzerinde malzemenin adı, ihale sıra nosu ve isteklinin adı yazılı olacaktır. İhale komisyonuna eksik bir biçimde numune teslim eden veya hiç numune teslim etmeyen isteklinin teklifi numune
teslim etmediği kalemler için değerlendirme dışı bırakılacaktır. İstekliler ihale teknik şartnamesine madde madde uygunluk belgesi vereceklerdir. Teknik şartnamenin herhangi bir maddesine uygunluk bildirmeyen isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı PROF. DR İLHAN ÖZDEMİR DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 55 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Merkez Giresun Şubesi İban No: TR040001000123386707325005 Nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan
faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla
gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PROF. DR İLHAN ÖZDEMİR DEVLET HASTANESİ SATINALMA
BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
2011 YILI 4 KALEM MEFRUŞAT MALZEME ALIMI İHALESİ Sağlık Bakanlığı Prof.dr.a.ilhan Özdemir Devlet Hastanesi
2011 YILI 4 KALEM MEFRUŞAT MALZEME ALIMI İHALESİ ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/56902
1- İda re nin
a) Adresi : Teyyaredüzü mah. Atatürk bulvarı no:323 28200
b) Telefon ve faks numarası : 4543102000 - 4542156733
c) Elektronik posta adresi : giresundhs5.salma@saglik.gov.tr
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı ml a nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 18.04.2011 - 1829
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : giresun ekspres gazetesi - 18.04.2011
3- İha le İpta l Ta rihi : 18.04.2011
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
ihale, ihale idari şartnamesinin 14. maddesi ve K.İ.K.'nun 16. maddesine istinaden iptal edilmiştir.