Altınyayla Devlet Hastanesi
2011 YILI AKARYAKIT ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/581550 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | RIFAT ÖÇTEN MAHALLESİ KAHRAMANLAR CADDESİ58470 ALTINYAYLA SİVAS |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3466812166 -3466812430 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | altinyaylailcehastanesi@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | ALTINYAYLA İLÇE HASTANESİ AMBULANSI, HİZMET ARAÇLARI ve JENERATÖR DEPOSU |
c) Teslim tarihi | : | SÖZLEŞME İMZALANDIĞI TARİHDEN İTİBAREN BAŞLAYACAK OLUP SÖZLEŞME SÜRESİ SÖZLEŞME TARİHİNDEN İTİBAREN 365 TAKVİM GÜNÜDÜR.İDARENİN İSTEĞİ DOĞRULTUSUNDA FİŞ KARŞILIĞI ALTINYAYLA İLÇE HASTANESİ HİZMET ARAÇLARI DEPOLARI VE JENARATÖR YAKIT TANKI TESLİM YERİDİR.İLGİLİ FİRMA BİRDEN FAZLA DAĞITIM İSTASYONUNA SAHİPSE HANGİ DAĞITIM İSTASYONUNDA MALIN TESLİM EDİLECEĞİNİ BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBUNDA BELİRTECEKTİR. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ALTINYAYLA İLÇE HASTANESİ Rıfat Öçten Mahallesi Kahramanlar Caddesi 58470 ALTINYAYLA/SİVAS |
b) Tarihi ve saati | : | 10.01.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Sivas Altınyayla Belediyesi sınırları içerisinde (mücavir alan dahil) Baştabipliğimizin ihtiyacı olan akaryakıt ürünlerinin alımı için istasyonunun bulunduğuna dair belge (İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı) 2-Sürdürdüğü mesleki faaliyeti ile ilgili olarak sıvı yakıt (akaryakıt ürünleri) satış izin belgesi (Sivas Altınyayla Belediye Başkanlığı Zabıta Müdürlüğünden alınacaktır.) verilmesi 3-İstekli yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler ve/veya imalatçının Sanayi sicil belgesi veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler (petrol ürünleri kurşunsuz benzin, motorin) yetkili satıcı ise yetkili satıcı olduğunu gösteren belge (İsteklinin ilgili Bakanlıktan almış olduğu Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu yada mezkur dağıtım kuruluşunun bayisi olduğunu tesvik eden yazının aslı veya noter tasdikli satıcılık belgesi, istekli akaryakıt dağıtım ve pazarlama kuruluşu ise 5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu hükümlerine uygun olarak alınmış dağıtıcı lisansını, istekli akaryakıt dağıtım ve pazarlama kuruluşunun bayisi ise 5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu hükümlerine uygun olarak alınmış bayi lisansını (istasyonlu) teklifler ile birlikte sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler: |
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
10 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
ALTINYAYLA İLÇE HASTANESİ SATIN ALMA SERVİSİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
20 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
T.C.ZİRAAT BANKASI SİVAS MEKEZ ŞUBESİ TR4200010000230482424105001yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiğiihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
ALTINYAYLA İLÇE HASTANESİ SATIN ALMA SERVİSİ Rıfat Öçten Mahallesi Kahramanlar Caddesi 58470 ALTINYAYLA/SİVAS
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ)takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
13. Diğer hususlar:
BİRİM FİYAT ÜZERİNDEN TEKLİF ALINAN İHALEDE, BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİNDEKİ BİRİM FİYATLAR VE BİRİM FİYATLA MİKTARIN ÇARPILMASI SONUCU BULUNAN TUTARLAR, VİRGÜLDEN SONRA İKİ HANE OLACAK ŞEKİLDE YUVARLANARAK YAZILACAKTIR.
AMBULANS VE HİZMET ARAÇLARINA YAKITLAR FİŞ KARŞILIĞI 24 SAAT ESASINA GÖRE VERİLECEK OLUP; ÖDEMELER 2 YADA 3 AYLIK PERİYODİK DÖNEMLER HALİNDE PEYDER PEY YAPILACAKTIR.
JENARATÖR YAKITININ TAMAMI BİR DEFADA JENARATÖR DEPOSUNA TESLİM EDİLECEKTİR.ÖDEMESİ TAKİP EDİLEN AYIN BAŞINDA ÖDENECEKTİR.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale iptal edilmiş
İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle