• İhale No
    2011/13946
  • İhale Adı
    2011 Yılı Belediyemiz Sorumluluğundaki Muhtelif kavşaklarda kullanılmak Üzere Sinyalizasyon malzemesi Alımı İşi
  • Sektör
    Trafik İşaret ve İşaretçileri ve Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Şubat 2011 11:00
  • İdare
    UŞAK BELEDİYESİ Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MUHTELİF KAVŞAKLARDA KULLANILMAK ÜZERE SİNYALİZASYON MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
UŞAK BELEDİYESİ Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü

2011 Yılı Belediyemiz Sorumluluğundaki Muhtelif kavşaklarda kullanılmak Üzere Sinyalizasyon malzemesi Alımı İşi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/13946
1-İdarenin
a) Adresi:Sarayaltı Mahallesi Gazi Bulvarı No:137 Ek Hizmet Binası 64100 UŞAK MERKEZ UŞAK
b) Telefon ve faks numarası:2762314723 - 2762314153
c) Elektronik Posta Adresi:gunhandagli1962@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):info@usak.bel.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Uşak Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
Sarayaltı Mah.Gazi Bulvarı No:137 (ek hizmet binası) UŞAK
c) Teslim tarihi:Sözleşme imza tarihinden itibaren ilk 30 takvim günü içerisinde teslimat yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Uşak Belediyesi Encümen Odası
b) Tarihi ve saati:28.02.2011 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İmalatcı ise Kapasite veya Üretim raporlar Yetkili satıcı ise yetkili satıcı belgesini tevsik edilir..


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Alınacak olan Sinyalizasyon malzemeleri en az 5 (Beş) yıl garantili olacaktır.Beş yıl içerisinde imalat hataları ve nakliye esnasında meydana gelebilecek hasarlardan yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. 


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


Teknik Şartnamede belirtilen Standarta ilişkin belgeleri ihale dosyasında bulundurmak zorundadır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

177 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Uşak Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
200 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Ziraat Bankası Uşak Şubesi İBAN NO: TR210001000256363811695002 nolu hesaba yatırmak zorundadır. yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Uşak Belediyesi Destek Hizmetler Müdürlüğü (İhale Bürosu)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HERMERİK (POWER LED) YAYA SİNYAL VERİCİ 110,00 ADET
200 LÜK HERMETİK (POWER LED) TEKLİ KIRMIZI SİNYAL VERİCİ 30,00 ADET
200 LÜK HERMETİK (POWER LED) OTO SİNYAL VERİCİ 95,00 ADET
300 LÜK HERMETİK (POWER LED) TEKLİ SARI SİNYAL VERİCİ (11 MT.KABLOLU) 30,00 ADET
300 LÜK HERMETİK (POWER LED) OTO SİNYAL VERİCİ 70,00 ADET
300 LÜK HERMETİK (POWER LED) TEKLİ KIRMIZI SİNYAL VERİCİ 5,00 ADET
YEŞİL DALGA MODÜLÜ 5,00 ADET