• İhale No
    2011/1267
  • İhale Adı
    2011 YILI KIRTASİYE ve MATBU EVRAK ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Ocak 2011 10:00
  • İdare
    SİVAS NUMUNE HASTANESİ
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KIRTASİYE VE MATBU EVRAK SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Devlet Hastanesi -Sivas Numune Hastanesi

2011 YILI KIRTASİYE ve MATBU EVRAK ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/1267
1-İdarenin
a) Adresi:RAHMI GÜNAY CADDESI - 58040 SİVAS MERKEZ SİVAS
b) Telefon ve faks numarası:3464444458 - 3462218512
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sivasnumune.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.sivasnumune.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır.
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren işe başlanır.Malzemeler 2011 yılı içerisinde peyderpey olarak alına bileceği gibi kurumun ihtiyacı doğrultusunda da alınabilir. Ayrıca istekli firma malın bir defada alınmasını talep edemez. Siparişin ilgili firmaya teslim tarihinden itibaren malzemelerin 15 (Onbeş) iş gün içerisinde Hastanemize teslimi yapılacaktır. Ancak işin en geç 31/12/2011 tarihinde bitirilmesi esastır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ E BLOK SATINALMA BİRİMİ İHALE KOMİSYON ODASI
b) Tarihi ve saati:28.01.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İhale listesinin 1`den 54` e kadar olan (kırtasiye ve rıbbon,barkod etiketi) malzemelerine iştirak eden firmalar ihale saatinden önce tekliflleri ile birlikte birer adet numunelerini teslim edeceklerdir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

30 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ E BLOK SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
40 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C. ZİRAAT BANKASI SİVAS MERKEZ ŞUBESİ TR310001000230369504245009 NOLU HESABA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ E BLOK SATINALMA BİRİMİ İHALE KOMİSYON ODASI
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tahta Kalemi 500,00 ADET
KLASÖR PLASTİK BÜYÜK BOY DAR 4*29*34 CM MAVİ 1000,00 ADET
PLASTİK GENİŞ KLASÖR BÜYÜK BOY 7.29.34 CM MAVİ 1250,00 ADET
Tükenmez Kalem(Siyah) 2500,00 ADET
Tükenmez Kalem(Mavi) 2500,00 ADET
Tükenmez Kalem(Kırmızı) 500,00 ADET
Kumanda Pili 750,00 ADET
Kalem Pil 1000,00 ADET
Piller(CR 2032 PİL) 150,00 ADET
Silgi Kurşun 100,00 ADET
Pilot Kalem 500,00 ADET
İzole bant 250,00 ADET
Sentetik Yapıştırıcı 300,00 ADET
İşaretleme Kalemi 750,00 ADET
YAPIŞKANLI NOT KAĞIDI(76mm*76mm 100 yapraklı) 600,00 ADET
Fotokopi Kağıtları A4 6500,00 TOP
Kurşun Kalemler 240,00 ADET
KRAFT ZARF 162*229MM 4000,00 ADET
Kraft Zarf 176*250 MM 4000,00 ADET
ZARF BEYAZ 12*17 CM 1000,00 ADET
Makas 150,00 ADET
Koli bandı 120,00 ADET
DAKSİL YAZI DÜZELTİCİ(ATILIR TİP 4MM *6M ŞERİT) 1000,00 ADET
HESAP MAKİNALARI(BÜROTİPİ) 50,00 ADET
ZIMBA TELLERİ 24/6.1000 PCS PAKET 750,00 ADET
PENCERELİ DİPLOMAT ZARF 6000,00 ADET
ZIMBA MAKİNASI(DELGEÇ) 75,00 ADET
Tel Raptiye Makinası 150,00 ADET
Plastik Telli Dosya 9000,00 ADET
Plastik Dosya Gömleği Şeffaf 300,00 PAKET
ISTAMPA MÜREKKEBİ 50 ML LİK(SİYAH) 30,00 ADET
ISTAMPA MÜREKKEBİ 50 MLLİK (MAVİ) 20,00 ADET
ISTAMPA MÜREKKEBİ 50 ML LİK(KIRMIZI) 15,00 ADET
BİLGİSAYAR FORMU BAS.SÜREKLİ FORM 11*24 15,00 KOLİ
ASETAT KALEMİ(SİYAH) 250,00 ADET
Kurşun Kalem (Kırmızı) 240,00 ADET
Tel Raptiye Sökücü 50,00 ADET
MASA TAKVİMİ 70,00 ADET
KESE TORBA ZARF (A4 BOYUTUNDA) 250,00 ADET
Boş CD 2500,00 ADET
CD zarfı 2500,00 ADET
KALEM AÇACAĞI 30,00 ADET
DELGEÇ ARŞİV TİPİ 20,00 ADET
İmza Kartonu 15,00 ADET
ORTA BOY PİL 250,00 ADET
KARBON KAĞIDI 5,00 PAKET
STİCK YAPIŞTIRICI 100,00 ADET
Boş dvd 1000,00 ADET
RAPTİYE 10,00 PAKET
RENKLİ HARİTA ÇİVİSİ 10,00 PAKET
AJANDA 15,00 ADET
PİL (LR44) (ADET) 50,00 ADET
RİBBON (ADET) 3000,00 ADET
BARKOD ETİKETİ (RULO) 4000,00 RULO
ADLİ VAKA KAN ÖRNEĞİ KAYIT DEFTERİ 1,00 ADET
MAKROSKOPİ KAYIT DEFTERİ 2,00 ADET
KAN GRUBU KARTI 2500,00 ADET
YENİ KESİT DEFTERİ 1,00 ADET
İHK (İMMÜNO HİSTOKİMYA)DEFTERİ 1,00 ADET
BİYOPSİ DEFTERİ 4,00 ADET
SİTOLOJİ DEFTERİ 1,00 ADET
KAN ETİKET KAĞIDI 4000,00 ADET
GENETİK LABORATUVAR DEFTERİ 2,00 ADET
Röntgen kayıt defteri 30,00 ADET
HEMŞİRE GÖZLEM FORMU 1000,00 ADET
YOĞUN BAKIM TAKİP ÇİZELGESİ(KVC ) HEMŞİRE GÖZLEM 1000,00 ADET