• İhale No
    2011/2179
  • İhale Adı
    2011 YILI KİT KARŞILIĞI OTOANTİKOR CİHAZI ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ocak 2011 10:00
  • İdare
    Çorum Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Çorum
  • İşin İli
    Çorum
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2011 YILI KİT KARŞILIĞI OTOANTİKOR CİHAZI ALIMI
ÇORUM DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ

2011 YILI KİT KARŞILIĞI OTOANTİKOR CİHAZI ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/2179
1-İdarenin
a) Adresi:Bahçelievler Mahallesi Çamlık Cad. No:2 19200 MERKEZ ÇORUM
b) Telefon ve faks numarası:3642230324 - 3642230319
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@corumdevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.corumdevlethastanesi.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Çorum Devlet Hastanesi Ambarı/Eczanesi
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır.
İşin süresi 314 (üçyüzondört) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 21/02/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği İhale Salonu
b) Tarihi ve saati:25.01.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Cihazlar yedek parça dahil ihale bitimine kadar ücretsiz olarak firma garantisi altında olacaktır. Arıza durumunda 24 saat içersinde müdahele edilecek, arızası gidererilemeyen cihaz 72 saat içersinde firma tarafından yedek bir cihazla değiştirilecektir. Bu garanti hem satıcı hem de Distribitör firma tarafından verilmelidir. bu yapılmazsa yüklenici firma her yapılamayan test maliyeti kadar ceza ödeyecektir.


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


İhale konusu Kitler ve Cihazlara ilişikin, T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü`nün 01.03.2010 tarih ve 8310 sayılı (2010/11 sayılı genelge) yazısının 2.2.Maddesine istinaden T.C. İlaç ve Tıbbı Cihaz Ulusal Bilgi Bakası`na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi bulunması zorunludur. Aday veya istekliler, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi teklifle birlikte sunulmalıdır. Söz konusu belgeleri teklifle birlikte sunmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.


4.3.2.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


Teklif edilen kitler ve sarf malzemeler " Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği"ne uygun şekilde üretilmiş veya ithal edilmiş olacaktır.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1-Kitlerin ve cihazların tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal gerekli teknik döküman teklifle beraber verilecektir. 2-Firmalar kit ve cihazların Menşe’leri hakkında bilgi verip,belgelendireceklerdir. 3-Teknik şartnameye uygunluk belgesi: Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.bu cevaplar ".......marka.......model.....cihazı ve kiti teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.Bu cevaplar orijinal dökümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri reddedilecektir. 4-Sözleşme süresi içinde bitmeyen kitler için, 30.03.2012 tarihine kadar cihazlar hastanemizde kalacaktır 5-Teklif edilen cihazların sözleşme süresi sonundaki yaşı 10(on) yaşını geçmemiş olacak ve üretimden kalkmamış olacaktır.İsteklinin teklif etmiş olduğu cihazlar için üretici firmadan alınmış (cihazın marka ve modelinin görülebileceği) onaylı ve üretime hala devam ettiğini gösterir üretici firma belgesi teklifi ile birlikte sunacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği İhale Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANA 468,00 TEST
ANTİ ds DNA 180,00 TEST
AMA 180,00 TEST
ANTİ SM 36,00 TEST
ANTİ GLİADİN IGA 360,00 TEST
ANTİ GLİADİN IGG 360,00 TEST
ANTİ TG 1440,00 TEST
ANTİ TPO 1440,00 TEST
EBV VCA IgM 180,00 TEST
EBV VCA IgG 180,00 TEST