• İhale No
    2010/531965
  • İhale Adı
    2011 Yılı Kit ve / veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma İhalesi
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT VE / VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI İzmir-Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi

2011 Yılı Kit ve / veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma İhalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/531965
1-İdarenin
a) Adresi:ANKARA ASFALTI ÜZERI 4. SANAYI SITESI GIRISI 305/A BORNOVA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2323755858/110-174 - 2323755560
c) Elektronik Posta Adresi:bornovaacilyardim@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.bayth.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Ambar Birimi
c) Teslim tarihi:Kit Karşılığı Cihazların sözleşmelerinin imzalanmasını müteakip 2011 yılında ambar biriminin (Ambarı biriminin telefonla sözlü olarak veya faksa yaptığı siparişinden itibaren), siparişinden itibaren 10 (on) takvim gününde montajı yapılmış kullanıma hazır halde teslim eder. .
İhale kararının ita amirince onaylanır, sözleşme yapıldıktan ve işe başlama talimatını tebliğinden itibaren(Ambarı biriminin telefonla sözlü olarak veya faksa yaptığı siparişinden itibaren), Hastane ambarının ihtiyacına göre peyder pey alınacak kitler, sipariş tarihinden itibaren 2 takvim gününde teslim edilir.
Malzemelerin tamamı teslim edilip, muayene kabul işlemlerinin ardından 31.12.2011 de sözleşme sona erer

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ankara Asfaltı Üzeri 4. Sanayi Sitesi Girişi 305/ A Bornova-İZMİR
b) Tarihi ve saati:23.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


İsteklilerin (üretici/ithalatçı ve bayilerinin) , T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olması ve teklif verdikleri malzemenin de TITUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şarttır. İstekliler tarafından teklif verdikleri malzemenin  (cihaz ve testlerin tamamının) (TITUBB Kodunun (barkod) belirtilmesi zorunludur.


4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


 



 



***İstekliler tarafından, Teklif edilen kit ve cihaz için üretici firma Türkiye distribütör belgesi ve distribütör tarafından satıcıya verilen yetki belgesi ibraz edilecektir.



*** Firmalar teklif ile birlikte söz konusu cihaz için teknik servis imkânlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyeceklerdir.( Teknik personel sayısı, bakım onarım imkânları, eğitim belgeleri, maaş bordrosu v.b.)( bütün kalemler).  



****Cihazlar ait, Ana distribütör firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ve TSE hizmet yeterlilik belgesi olmalıdır.  Ayrıca teklif veren firmanın da TSE hizmet yeterlilik belgeleri olmalıdır.  (bütün kalemler için)


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


****Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Teknik şartnamede istenen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firmaların teklifleri ret edilecektir. Cihazlar ve kit ile ilgili tüm teknik dokümanlar teklifle birlikte verilecektir. Firmalar kit ve cihazların menşei hakkında bilgi verip belgelendireceklerdir.(bütün kalemlerde)



***Firmaların teklif ettikleri cihaz 10 yaşını geçmeyecektir. Üretimden kalkmış cihazlar ihaleye giremez. Firmalar teklif ettikleri cihazların halen üretimde olduğunu (cihazın marka ve modelinin görülebileceği) gösterir üretici firmadan alınmış onaylı belge verecektir.(bütün kalemlerde)



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

135 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
140 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Halk Bankası Basmane Şubesi (İzmir) İBAN : TR250001200973300005000028 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi (Ankara Asfaltı Üzeri 4. Sanayi Sitesi Girişi 305/ A Bornova-İZMİR)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (yetmiş ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim