• İhale No
    2010/555120
  • İhale Adı
    2011 YILI KURU GIDA ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Trabzon Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Trabzon
  • İşin İli
    Trabzon
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KURU GIDA SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Trabzon Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi

2011 YILI KURU GIDA ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/555120
1-İdarenin
a) Adresi:YENICUMA MAHALLESI YENICUMA SOK. 1 61030 TRABZON MERKEZ TRABZON
b) Telefon ve faks numarası:4623265126 - 4623265126
c) Elektronik Posta Adresi:trbdogum3265126@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Trabzon Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır.
İşin süresi 365 (üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür. İşe başlama tarihi 01/01/2011; işi bitirme tarihi 31/12/2011 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.1-Hastane İdaresinin İstediği zamanlarda peyderpey olarak teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Trabzon Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati:23.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

10 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Trabzon Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
15 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Trabzon Ziraat Bankası Merkez Şubesi TR28000100024339295269-5001 IBAN No`lu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Trabzon Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
1-Tekliflerde virgülden sonra(kuruş kısmı) ikiden fazla rakam yazılabilir.

2-İhale grup olarak kısmı teklife açıktır. Gruplar içerisinde kısmı teklif verilmeyecektir. Her grup kendi toplamı üzerinden değerlendirilecektir.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KURU FASULYE 2500,00 KG
PİRİNÇ 6000,00 KG
TOZ ŞEKER 5000,00 KG
TUZ 1500,00 KG
ZEYTİN 2500,00 KG
ŞEHRİYE(500GRLIK) 1000,00 KG
AYÇİÇEK YAĞI(9,100 VE 4,550GR) 4000,00 KG
TAHİN HELVA 1000,00 KG
KAHVALTILIK PİKNİK TEREYAĞI(15GR) 100000,00 ADET
CEVİZ İÇİ 50,00 KG
PİKNİK BAL(20GRLIK) 100000,00 ADET
BİSKÜVİ(250GRAMLIK) 400,00 KG
SARIMSAK 100,00 KG
KURU ÜZÜM 200,00 KG
MISIRÖZÜ YAĞI(9,100 VE 4,550 KG) 4000,00 KG
ZEYTİNYAĞI 1500,00 KG
GENDİME 50,00 KG
FINDIKİÇİ(KAVRULMUŞ) 50,00 KG
YUMURTA 60000,00 ADET
BULGUR 1500,00 KG
ÇAY(500GR PAKET) 200,00 KG
BARBUNYE FASULYE 1000,00 KG
KURU İNCİR 100,00 KG
KARA BİBER 50,00 KG
KURU KAYISI 200,00 KG
KIRMIZI PUL BİBER 50,00 KG
MAKARNA 2000,00 KG
NOHUT 1500,00 KG
BEYAZ PEYNİR 4500,00 KG
PİKNİK REÇEL(20GR) 70000,00 ADET
SALÇA(4,450) 2500,00 KG
UN 250,00 KG
KURU NANE 30,00 KG
KİMYON 30,00 KG
TARÇIN 10,00 KG
MISIR YARMASI 50,00 KG
YUFKA 2000,00 KG
KIRMIZI MERCİMEK 1000,00 KG
DONDURULMUŞ MANTI 1500,00 KG
DONDURULMUŞ TAZE BEZELYE 2000,00 KG
DONDURULMUŞ TAZE FASULYE 2000,00 KG
PREMATÜRE BEBEKLER İÇİN SIVI MAMA 60ML CAM KAVANOZ 6000,00 ADET
KURU MAMA(PAKET) 500,00 KG