2011 YILI SATIŞ İSTİF DEPOLARINDA MUHTELİF ORMAN EMVALİ İSTİF-TASNİF İŞİOrdu Orman İşletme Müdürlüğü2011 YILI SATIŞ İSTİF DEPOLARINDA MUHTELİF ORMAN EMVALİ İSTİF-TASNİF İŞİ
hizmet alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2011/31659 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Ordu Orman İşletme Müdürlüğü, Eskipazar Mevkisi, Ulubey Yolu Üzeri, Kat: 2, 52200, Merkez - ORDU |
b) Telefon ve faks numarası | : | ( +90 452 ) 237 02 26 ( Santral ) - ( +90 452 ) 237 02 25 ( Muhasebe Servisi ) |
c) Elektronik Posta Adresi | : | orduisl@ogm.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Ordu Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı Ordu Orman İşletme Şefliğinin Sayacabaşı Satış İstif Deposunda, Çambaşı Orman İşletme Şefliğinin Turnalık Satış İstif Deposunda ve Gölköy Orman İşletme Şefliğinin Yemişken Satış İstif Deposunda yapılacaktır. |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 260(İkiyüzaltmış) gündür |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ordu Orman İşletme Müdürlüğü, İhale Salonu, Eskipazar Mevkisi, Ulubey Yolu Üzeri, 52200, Merkez - ORDU |
b) Tarihi ve saati | : | 08.04.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
a) Her bir Satış İstif Deposunda en az 1 adet İstifleyici Makinesi (Forklift) Operatörü ve 2 adet Orman Emvali İstif Tasnif İşçisi çalıştırılacaktır. Personelin teknik şartnamesinde belirtilen vasıflarda olduğunu kanıtlayıcı bilgi ve/veya belgeler sözleşme imzalanmadan önce idareye verilecektir.
b) Her bir Satış İstif Deposunda en az 1 adet İstifleyici Makinesi (Forklift) kullanılacaktır. Makine, teçhizat ve diğer ekipmanın teknik şartnamesinde belirtilen vasıflarda olduğunu kanıtlayıcı bilgi ve/veya belgeler sözleşme imzalanmadan önce idareye verilecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Ordu Orman İşletme Müdürlüğü, İhale Servisi, Eskipazar Mevkisi, Ulubey Yolu Üzeri, 52200, Merkez - ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ordu Orman İşletme Müdürlüğü, İhale Servisi, Eskipazar Mevkisi, Ulubey Yolu Üzeri, 52200, Merkez - ORDU
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
13.Diğer hususlar:1. Parti: Sayacabaşı Satış İstif Deposu, 2. Parti: Turnalık Satış İstif Deposu ve 3. Parti: Yemişken Satış İstif Deposu olmak üzere kısmi teklifler parti (satış istif deposu) bazında verilecektir. Partiler (satış istif depoları) için tek veya daha fazlası için teklif verilebilir. Partiler (satış istif depoları) kendi içerisinde bölünemez ve bu şekilde kısmı teklif verilemez. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle teklif vermiş olduğu her parti için ayrı ayrı teklif birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.