• İhale No
    2010/525792
  • İhale Adı
    2011 YILI TAVUK ETİ-HİNDİ ETİ VE ÜRÜNLERİ
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Kasım 2010 14:00
  • İdare
    Aydın Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TAVUK ETİ-HİNDİ ETİ VE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Aydın Devlet Hastanesi

2011 YILI TAVUK ETİ-HİNDİ ETİ VE ÜRÜNLERİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/525792
1-İdarenin
a) Adresi:HASAN EFENDI MAH. GENÇLIK CAD. 13 09100 AYDIN MERKEZ AYDIN
b) Telefon ve faks numarası:2562139000 - 2562254620
c) Elektronik Posta Adresi:aydinadh@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Aydın Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi:Sipariş verilen malzemeler 01.01.2011 - 31.12.2011 tarihleri arasında peyder pey alınacak olup, işlenmemiş olan tavuk eti (göğüs-kemiksiz), tavuk eti (baget), hindi eti (göğüs-kemiksiz) ve tavuk eti (incik) sipariş verildikten 1 (BİR) gün sonra saat 10:30 a kadar, işlenmiş olan ürünler (hindi yaprak dilim döner) sipariş verildikten 1 (BİR) gün sonra saat 09:00 a kadar teslim edilmiş olacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Aydın Devlet Hastanesi Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati:22.11.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İstekliler yetkili satıcı durumunda iseler Yetki Belgelerini teklifleri ile birlikte sunmak zorundadırlar.


4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


İstekliler Tarım ve Köyişleri Bakanlığı'ndan onaylı Çalışma İzin Belgelerini teklifleri ile birlikte sunacaklardır.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İhaleden 1 saat önce birkaç örnek numune getirilip Komisyona teslim edilecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Bu ihalede benzer iş olarak Kamu veya özel Sektöre gerçekleştirilen her türlü tavuk eti, hindi eti ve ürünleri satımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir. 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
22/08/2009 tarih ve 27327 sayılı Kamu İhale Genel
Tebliği uyarınca; İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra en fazla 2 (iki) hane olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla
miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra 2 (iki) hane
olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TAVUKETİ (BAGET) 11500,00 KG
TAVUKETİ (GÖĞÜS-KEMİKSİZ) 12000,00 KG
HİNDİYAPRAK DİLİM DÖNER 3000,00 KG
TAVUKETİ (İNCİK) 8000,00 KG
HİNDİETİ (GÖĞÜS-KEMİKSİZ) 1000,00 KG