• İhale No
    2010/527089
  • İhale Adı
    2011 YILI YİYECEK MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Samandağ Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YİYECEK MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Samandağ Devlet Hastanesi

2011 YILI YİYECEK MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/527089
1-İdarenin
a) Adresi:ATATÜRK MAHALLESI ORTAOKUL CADDESI 31800 SAMANDAĞ HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3265123880 - 3265129069
c) Elektronik Posta Adresi:samandagdevlethastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.samandagdh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hastane Mutfağı
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 (on) gün içinde ilk teslimat yapılacak ve ihtiyaca göre idarenin belirleyeceği miktarlarda haftalık ya da aylık teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Atatürk Mah. Ortaokul Cad.Samandağ Devlet Hastanesi HATAY
b) Tarihi ve saati:24.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,



İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.



1)Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

2)Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

3)Aday ve isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,

4)Aday ve istekilinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,



5)Alım konusu malın gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde aday veya istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da aday ve istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi.



6)Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

b) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,



c) Aday veya istekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.



İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Kuru gıdalara teklif veren firmalar marka belirtecektir.Komisyon isterse numune alıp denedikten sonra uygunluk verilen malzeme değerlendirmeye alınacaktır. Getirilen numunelerin üzerinde TSE veya TSEK standartlarında olduğunu gösterir ibare yer alacaktır.Deneme sonucu uygunluk verilmeyen markalar değerlendirmeye alınmayacaktır.İkinci teklife geçilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Ziraat Bankası Antakya Merkez Şb. Hastane Hesap No: TR28 0001 0003 0639 3670 8750 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Samandağ Devlet Hastanesi İhale Komisyon Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MISIRÖZÜYAĞI 800,00 KG
AYÇİÇEKYAĞI 500,00 KG
ZEYTİNYAĞI 300,00 KG
ZEYTİN 700,00 KG
KONVERSEBEZELYE 500,00 KG
KUTUNANE 5,00 KG
TATLI 600,00 KG
MANTI 150,00 KG
TURSUTÜRLÜ 300,00 KG
KİMYON 15,00 KG
KEKİK 5,00 KG
PULBİBER 15,00 KG
TUZ 200,00 KG
ÇAY 20,00 KG
YUFKA 150,00 KG
KURUSOĞAN 701,00 KG
NANETAZE 1000,00 ADET
PATATES 3500,00 KG
MARUL 500,00 ADET
MAYDONOZ 2500,00 ADET
YESİLBİBER 200,00 KG
DOLMABİBER 500,00 KG
TAZEFASÜLYE 300,00 KG
TAZEKABAK 350,00 KG
KARALAHANA 100,00 KG
ISPANAK 350,00 KG
KARNIBAHAR 150,00 KG
PATLICAN 1500,00 KG
DOMATES 2000,00 KG
SALATALIK 500,00 KG
LİMON 300,00 KG
PORTAKAL 800,00 KG
ERİK 200,00 KG
HAVUÇ 350,00 KG
MANDALİNA 500,00 KG
ELMA 700,00 KG
SEFTALİ 500,00 KG
KAVUN 500,00 KG
KARPUZ 1500,00 KG
TAZEÜZÜM 250,00 KG
MUZ 400,00 KG
ARMUT 250,00 KG
TOZSEKER 200,00 KG
HELVA 600,00 KG
ET 3500,00 KG
EKMEK 15000,00 KG
TAVUK 2200,00 KG
BULGUR 700,00 KG
NOHUT 700,00 KG
BARBUNYA 200,00 KG
KURUFASÜLYE 400,00 KG
YEŞİLMERCİMEK 50,00 KG
KIMERCİMEK 300,00 KG
MAKARNA 400,00 KG
ERİŞTEMAKARNA 150,00 KG
SEHRİYE 150,00 KG
PİRİNÇ 1500,00 KG
DOMATESSALÇASI 250,00 KG
BİBERSALÇASI 150,00 KG
YUMURTA 3000,00 ADET
AYRAN 5000,00 AEDT
YOĞURTVAKUMLU 3500,00 KG
SÜT 3500,00 ADET
PEYNİR 800,00 KG
ÇÖKELEK 500,00 KG
PIRASA 150,00 KG
TAZEKAYISI 200,00 KG