İhale Kayıt Numarası | : | 2010/549928 |
a) Adresi | : | Askerocağı cad. Süzer Plaza No:1-15 kat:3 Elmadağ Şişli İstanbul |
b) Telefon ve faks numarası | : | 212 334 57 00 - 212 334 57 57 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | talha.ozcan@mkk.com.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | MERKEZİ KAYIT KURULUŞU AŞ.Askerocağı Cad. Süzer Plaza No:1-15 kat:3 Elmadağ Şişli İSTANBUL |
c) İşin süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 365(üçyüzatmışbeş) gündür |
a) Yapılacağı yer | : | Askerocağı Cad. Süzer Plaza No:1-15 kat:3 Elmadağ Şişli İstanbul |
b) Tarihi ve saati | : | 31.12.2010 - 10:30 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler: |
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait; a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler, a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %10'undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler, |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
|
Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, fiyatla birlikte fiyat dışı unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Burada fiyat; idarenin 1 öğün için belirleyeceği yemek bedeline, yüklenici tarafından verilen iskonto oranının uygulanmasıyla bulunacak birim fiyatın 254 işgünü ve 187 personel dikkate alınarak hesaplanacak tutardır.
Fiyat dışı unsurlar, idareye ibraz edilecek sözleşme adedi ve yüklenicinin hizmeti yüklenebilir elektronik çipli kartlar ile vermesidir. Fiyat dışı unsurların tanımına aşağıda yer verilmiştir.
yüklenebilir elektronik çipli kart: yüklenici tarafından personele bedelsiz olarak dağıtılacak, her ay başında idarenin belirlediği günlük yemek bedeli üzerinden hesaplanan 1 aylık yemek bedelinin, otomatik olarak yüklenici tarafından yükleneceği, yemek hizmeti alınacak restoranlarda ayrıca provizyon alınmasını ve/veya idare personelinden şifre talep edilmesini gerektirmeyen elektronik çipli kartlardır.
idareye ibraz edilecek sözleşme adedi: İstekliler, yüklenebilir elektronik çipli kartların geçerli olduğu ve İdarenin adresine 2000 metre mesafe içerisinde personelin öğle yemeği yiyebileceği (yemek-paket servisi yapabilecek) en az 100 adet (2. sınıftan düşük olmayacak), anlaşmalı lokantalarına ait 2010-2011 dönemine ait sözleşmeleri veya idarece aslı görülmüş örneklerini teklif ile birlikte vereceklerdir.
Değerlendirme ağırlık katsayıları aşağıdaki gibi olacaktır.
1-Fiyat %40
2-Fiyat dışı unsurlar %60
Fiyat dışı unsurların %60 içindeki payı
2.1.elektronik çipli kart sağlanması %60
2.2. Sözleşme sayısı %40
Fiyat dışı unsurların toplam ağırlık oranı içindeki payları
elektronik çipli kart sağlanması %36 (%60*%60=%36)
Sözleşme sayısı %24 (%60*%40=%24)
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|