2012-2013 YILLARI 3 KALEM KORONER-YOĞUN BAKIMLAR SARF MALZEMELERİ ALIMI
Devlet Hastanesi -denizli
2012-2013 Yillari 3 Kalem Koroner-Yoğun Bakimlar Sarf Malzemeleri Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/70185
1-İda re nin
a) Adresi : Muratdede Mahallesi Sehit Albay Karaoglanoglu Caddesi 1 20100
Denizli Merkez Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 2582639311 - 2582619206
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@denizlidh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Denizli Devlet Hastanesi Tibbi Sarf Depo
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin Taraflarca Imzalanmasindan Itibaren Işe Başlanir Ve Sözleşme Süresinin Sonuna Kadar Malzemeler Teslim Edilmelidir. Idare Tarafindan Ihtiyaç Ve Stok Seviyelerine Göre Mallarin Tamami Bir Defada Alinabileceği Gibi Peyderpey De Alinabilir. Mallar Ile Ilgili Sipariş Yazisinin Yükleniciye Tebliğ Edilmesinden Itibaren En Geç 10 (On) Gün Içinde Mal Teslim Edilecektir. Işin
Süresi 12 Aydir Ancak Işin En Geç 15.05.2013 Tarihinde Bitirilmesi Esastir. Teknik Şartname Doğrultusunda Denetim, Muayene Ve Kabul Işlemlerine Dair Yönetmelik Hükümlerine Uygun Olarak, Sözleşme Onay Tarihinden Itibaren ,Sözleşme Süresi Sonuna Kadar Mallar Idarenin Talebi Doğrultusunda Teslim Alinacaktir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Denizli devlet hastanesi satinalma birimi
b) Tarihi ve saati : 14.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- Teklif Edilen Ürünlere Ait Titubb Da Kayitli Olduğunu, Barkod Numaralarini Ve ' Sağlik Bakanliğindan
Onaylidir' Ibaresini Gösteren Internet Çiktisi Ihale Teklif Dosyasi Içinde Ihale Komisyonuna Sunulacaktir.
2-Istekliler, Teklif Ettikleri Kalemlerin Herbiri Için Titubb Da Kayitli Olduklarini Gösteren Belgeleri Ihale
Teklif Dosyasi Içinde Sunacaklardir.
3-Tibi Cihaz Yönetmelikleri Kapsaminda Olmayan Ürünler Için Yukaridaki Şartlar Aranmaz. Ancak Kapsam
Dişinda Olduğunu Gösteren Belgeler Ihale Teklif Dosyasi Içinde Sunulmalidir.
4-Yukarida Sayilan Maddelerde Istenilen Belgeler Muayene Komisyonuna Verilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday Ve Istekli Adina Düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi Veya,
B) Aday Ve Isteklinin Üyesi Olduğu Meslek Odasi Tarafindan Aday Veya Istekli Adina Düzenlenen Kapasite
Raporu Veya,
C) Aday Ve Isteklinin Kayitli Olduğu Meslek Odasi Tarafindan Aday Ve Isteklinin Adina Düzenlenen Imalat
Yeterlilik Belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Numune teslim ve kontrol formu ile teslim edilecek olan numunelerin üzerinde barkodu bulunacaktir. Teslim edilen formda ihale kalemine ait ubb numarasi yazili olacaktir. Titubb belgesindeki ürün adi ihale kalemi uyumlu olmalidir. Numune üzerinde istekli firma adi, ihale listesi sira numarasi yazili olmalidir. Gerektiğinde numune açilip kontrol edilerek gerekli testlere tabi tutulacaktir. Karar verilememesi veya numunelerin karar vermek için yetersiz olduğu durumlarda istekli firmadan tekrar numune talep edilebilir.
2. Istekliler numunelerini ihale sirasinda teslim tutanaği ile ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Numuneler ihale listesinde belirtilen malzemeler ile birebir ayni numune olarak getirilecektir. ( orijinal ambalajli steril) birebir ayni olmayan ürünler kabul edilmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Denizli Devlet Hastanesi
Satinalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Denizli Devlet Hastanesi Satinalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
GUIDE WIRE 0.014(İNCELEN UÇ) 260-300 CM | 50,000 | ADET |
GUIDE WIRE 0.014(POLİMAR TİP) 260-300 CM | 50,000 | ADET |
GUIDE WIRE 0.014(SERT UÇLU)3GR-4.5GR 260-300 CM | 70,000 | ADET |