• İhale No
    2012/65974
  • İhale Adı
    2012 MALİ YILI 29 KALEM İLAÇ VE SERUM ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Haziran 2012 10:00
  • İdare
    Mardin Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    28 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 MALİ YILI 29 KALEM İLAÇ VE SERUM ALIMI
Devlet Hastanesi -mardin
2012 Mali Yılı 29 Kalem İlaç Ve Serum Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine
göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/65974
1-İda re nin
a) Adresi : Nur Mah.D.Bakır Yolu Üzerı 10 Km. Valı Ozan Cad. 47100 Mardin
Merkez Mardin
b) Telefon ve faks numarası : 4822137218 - 4822125280
c) Elektronik Posta Adresi : zeyniemer@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mardin Devlet Hastanesi Eczanesi
c) Teslim tarihi : Yüklenicinin kurumumuz ile imzalayacağı sözleşme tarihinden itibaren işe başlayacak olup, idarenin isteği üzerine Malzemeler tek parti halinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mardin Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi/ Merkez Nur Mah.Vali
Ozan Cad. Yenişehir Mardin
b) Tarihi ve saati : 04.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi ibraz etmeleri istenecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin
T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi ibraz etmeleri istenecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mardin Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi/ Merkez Nur Mah.Vali Ozan Cad. Yenişehir Mardin adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Mardin Şubesi TR170001000092377675050-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mardin Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MORFİN HCL 10 MG AMPUL 100,000 ADET
VERAPAMİL HCL 5 MG AMPUL 100,000 ADET
DİLTİAZEM HCl 25 MG FLKON 200,000 ADET
CALCİUM GLUCONATLEVULİNAT %10 AMPUL 500,000 ADET
LİDOKAİN HCL %2 5 ML AMPUL 1.000,000 ADET
C VİTAMİNİ 500 MG AMPUL 100,000 ADET
RİFAMİSİN 125 MG AMPUL 1.000,000 ADET
BUDESONİD 0.50 MG NEBUL 5.000,000 ADET
HİDROTALSİT 500 MG SUSPANSİYON 200,000 ADET
AKTİF KARBON 50 G 240 ML TÜP SÜSPANSİYON 120,000 ADET
TİGESİKLİN 50 MG FLAKON 300,000 ADET
DESFLURAN 240 ML SOLÜSYON 100,000 ADET
ESMOLOL HİDROKLORÜR 2500MG 250 ML SOLÜSYON 5,000 ADET
REMİFENTANİL 2 MG FLAKON 500,000 ADET
FENTANİL SİTRAT 0.05 MG/ML 10 ML AMPUL 300,000 ADET
FENTANİL SİTRAT 0.05 MG/ML 2 ML AMPUL 300,000 ADET
BUPİVAKAİN HCL %0.5 4 ML AMPUL 500,000 ADET
BUPİVAKAİN HCL %0.5 20 ML FLAKON 100,000 ADET
POLİMİKSİN B SÜLFAT %0.1 OKSİTETRASİKLİN HCL %0.5 3.5 GR MERHEM 500,000 ADET
FENİLEFRİN HCL %2.5 5 ML DAMLA 100,000 ADET
TROPİKAMİD %0.5 5 ML DAMLA 200,000 ADET
KOLLEGENAZ 1.2 IU/GR 30 GR POMAD 50,000 ADET
ERİŞKİN DİFTERİ-TETANOZ AŞISI (ADSORBE) DOZ 500,000 ADET
İZOTONİK SODYUM KLORÜR SOLÜSYONUNDA %6 POLİ(0-2- HİDROKSİETİL) NİŞASTA 500 ML IV İNFÜZYON TORBA SERUM SETSİZ 200,000 ADET
TEOFİLİN 200 MG 100 ML SERUM SETSİZ 500,000 ADET
%5 MANNİTOL ÜROLOJİK İRRİGASYON 3000 ML TORBA SERUM SETSİZ 200,000 ADET
AMİNO ASİT+GLUKOZ+ZEYTİNYAĞI BAZLI LİPİD 3 ODALI 1000 CC BESLENME SOLÜSYONU (N4-550) 60,000 ADET
AMİNO ASİT+GLUKOZ+SOYA BAZLI LİPİD 3 ODALI 1440 CC BESLENME SOLÜSYONU 60,000 ADET
OKSİJENLİ SU 1000 ML ŞİŞE 50,000 ADET