• İhale No
    2012/146716
  • İhale Adı
    2012 MALİ YILI 37 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Ekim 2012 10:00
  • İdare
    Çanakkale Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Çanakkale
  • İşin İli
    Çanakkale
  • Yayın Tarihi
    11 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

2012 MALİ YILI 37 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Ça na kka le Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i -
2012 Mali Yili 37 Kalem Tibbi Malzeme Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/146716
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhuriyet Mah Sahil Yolu Cad.No: 7 17100 Kepez Çanakkale
Merkez/Çanakkale
b) Telefon ve faks numarası : 2862160000 - 2862160004
c) Elektronik Posta Adresi : canakkale.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çanakkale Ağiz Ve Diş Sağliği Merkezi Ayniyat Ve Eczane Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip malzemeler 31.12.2012 tarihine kadar Hastanemiz Ayniyat ve Eczane Biriminin istediği miktar ve zamanlarda peyderpey olarak teslim edilecektir. (Kesin siparişi izleyen 10 (on) iş günü içerisinde mal teslim edilmediği takdirde sözleşmede yazılı cezai müeyyide uygulanacaktır.)Yüklenici, Muayene ve Kabul aşamasında istenilen tüm bilgi ve belgeleri Muayene Komisyon Başkanlığı?na teslim edecektir. Tıbbi cihazlar için Sözleşmenin imzalanmasını müteakip
en geç 20 (yirmi) takvim günü içinde mal teslim edilecektir. İhale sonucu uhdesinde kalan mallarla ilgili yükleniciyle yapılan sözleşme neticesinde malın tesliminden önce, yüklenici ihalede beyan ettiği tüm belge ve kriterlere uygun olmak kaydıyla ihale konusu işin teslimat programı ile sözleşme tasarısına; 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa göre yapılan ihalelere ilişkin denetim, muayene kabul yönetmelik hükümlerine; 4735 sayılı kamu sözleşmeleri kanununa uygun olarak idare tarafından belirlenecek yerlere mesai saatleri içerisinde malın kurulumu, montajı yapılıp ürünle ilgili gerekli
eğitim verildikten sonra ürün çalışır hale getirildiğinde mal teslim edilmiş olup muayene işlemlerine başlanacaktır. Yüklenici, Muayene ve Kabul aşamasında istenilen tüm bilgi ve belgeleri Muayene Komisyon Başkanlığı?na teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Mah. Sahil Yolu Cad. No:7 Pk:17100 Kepez/
Çanakkale
b) Tarihi ve saati : 19.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün
ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
Aday veya istekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Tıbbi cihazlar için istekli, 10 yıl boyunca ücrete mukabil garanti sonrası bakımdan sorumludur. Yapılacak periyodik bakım aralık süreleri belirtilecek olup yedek parça fiyat listesi ihale dosyasıyla birlikte komisyona sunulacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İstekli teklif ettiği ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belgeyi ihale dosyasına koyacaklardır. UBB kaydı gerektirmeyen ürünler için Sağlık Bakanlığı’nın ilgili birimlerinden kayda gerek olmadığına dair belge ibraz edeceklerdir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. İstekliler teklif ettiği ürünlere ait broşür, katalog vb. tanıtım materyallerini ihale dosyasıyla birlikte
komisyona sunmaları zorunludur.Bu ürünler için, ihale sonrasında gerek görüldüğünde numune istenecektir.
2. İstekli, teknik şartnameye uygunluklarını kendi antetli kağıdına imzalı olarak cevaplayacakları "Teknik
Şartnameye Uygunluk Belgesini" ihale dosyasında sunacaktır.
3. İstekliler teklif mektubunda, teklif edeceği ürünün Sira Numarasini, Malzeme Adini, Markasini, Ubb Kodunu
belirtmek zorundadır.
4. İstekliler, teklif edeceği ürünlerin UBB belgelerinin üzerine ürün sıra numaralarını yazacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çanakkale Ağiz Ve Diş
Sağliği Merkezi Satinalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çanakkale Ağiz Ve Diş Sağliği Merkezi Toplanti Salonu adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AĞIZ SPATÜLÜ 200 ADET
AYNA 1.000 ADET
AYNA SAPI 500 ADET
BOND FIRÇASI 100 KUTU
BRİNİSUAR 200 ADET
DYCAL 50 ADET
EKSKAVATÖR 200 ADET
ELDİVEN PUDRASIZ SMALL 1.000 PAKET
GEÇİCİ KRON YAPIŞTIRICI 50 ADET
GUTTA PERCHA (15-40) 100 KUTU
KANAL EĞESİ H 50 ADET
IŞINLI KOMPOZİT DOLGU MUHTELİF 60 ADET
MASKE LASTİKLİ 200 PAKET
PRESEL 200 ADET
SİLİKON 2. ÖLÇÜ 50 ADET
SİMAN FULVARI 200 ADET
SİMAN FULVARI TOPBAŞ 100 ADET
SİMAN SPATÜLÜ 200 ADET
ALGİNAT KARIŞTIRICI 3 ADET
NİTİ DÖNER SİSTEM KANAL EĞESİ 250 ADET
SOND 200 ADET
PAPER POINT 15-40 100 KUTU
AMALGAMATÖR 3 ADET
LAZER SPATÜL ISITICISI 12 ADET
ISIYA DAYANIKLI GENEL MAKSAT ELDİVENİ 12 ADET
AKRİL HAZIRLAMA KABİNİ 1 ADET
ELEKTRİKLİ MUM ERİTME HAVUZU 12 ADET
ENDÜSTRİYEL TİP TOZ MASKESİ 40 ADET
AMBU ERİŞKİN 3 ADET
AMBU ÇOCUK 3 ADET
LARİNGOSKOP SETİ 2 ADET
LARİNGOSKOP SETİ – ÇOCUK 2 ADET
MİKROMOTOR 5 ADET
ANGULDURVA 5 ADET
KAVİTRON CİHAZI 3 ADET
IŞINLI DOLGU CİHAZI 3 ADET
PLASTİK BARDAK 75.000 ADET