• İhale No
    2012/29203
  • İhale Adı
    2012 YILI 43 KALEM BASILI EVRAK ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Mart 2012 14:00
  • İdare
    Muğla Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    07 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 YILI 43 KALEM BASILI EVRAK ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık M uğ la Dev let H a sta nesi
2012 Yılı 43 Kalem Basılı Evrak Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/29203
1-İda re nin
a) Adresi : Orhanıye Mah. Ismet Çatak Cad. 1 48100 Muğla Merkez Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 2522141323 - 2522130762
c) Elektronik Posta Adresi : muglasatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Muğla Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından sonra 31.12.2012 tarihine kadar yüklenici, hastane Deponun ihtiyacı olan ve teknik şartnamede ayrıntıları belirtilen Basılı Evrak Malzemelerini mesai saatleri içinde muayene komisyonu huzurunda hastane deposuna teslim edecektir. Ürünlerin teslimi esnasında ortaya çıkan ve teknik şartnameye
uygun olmayan malların değiştirilmesi işlemi aynı gün saat 13:30'a kadar sonuçlandırılacaktır. Yüklenici uhdesinde kalan Basılı Evrak Malzemelerini 31/12/2012 tarihine kadar hastane ambarının
ihtiyacına göre, hastane idaresinin talep ettiği miktar ve zamanda teslim edecektir. Kargo ile mal teslimi yapılmayacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Muğla Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 22.03.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muğla Devlet Hastanesi
Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muğla Devlet Hastanesi Toplantı Salonu adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PROTOKOL DEFTERİ 70,000 Adet
RÖNTGEN KAYIT DEFTERİ 20,000 Adet
AMELİYAT KAYIT DEFTERİ 20,000 Adet
SAĞLIK KURUL KAYIT DEFTERİ 60,000 Adet
EVRAK ZİMMET DEFTERİ 75,000 Adet
GİDEN EVRAK KAYIT DEFTERİ 25,000 Adet
TEDAVİ DEFTERİ 90,000 Adet
KUDUZ ŞÜPHELİ TEMAS İZLEME FORMU 7,000 Adet
KISA SÜRELİ İZİN GÖREV BELGESİ 50,000 Cilt
AMELİYATHANE SARF MALZEME DEFTERİ 80,000 Cilt
UYUŞTURUCU MADDE İSTEM REÇETESİ 100,000 Cilt
TAŞINIR İSTEK BELGESİ 100,000 Cilt
ANESTEZİ İLAÇ VE SIHHİ SARF MALZEME FORMU 260,000 Cilt
ANESTEZİ BELGESİ 260,000 Cilt
STERİLİZASYON ÜNİTESİ KAYIT BELGESİ 40,000 Cilt
ARIZA BİLDİRİM FORMU 150,000 Cilt
GENEL ADLİ MUAYENE RAPORU (ŞEMATİK) 80,000 Cilt
GENEL ADLİ MUAYENE RAPORU (SAVCILIK) 100,000 Cilt
GENEL ADLî MUAYENE RAPORU ( SİSTEM MUAYENELERİ ) 160,000 Cilt
HASTANE TANITIM BROŞÜRÜ 5.000,000 Adet
GEÇİCİ MAKBUZ 30,000 Adet
TETANOZ AŞI KARTI 4.000,000 Adet
KUDUZ AŞI KARTI 2.500,000 Adet
ODYOLOJİK BULGULAR FORMU 50,000 Cilt
PATOLOJİ DEFTERİ 15,000 Adet
REÇETE (YATAN HASTA) 100,000 Cilt
HASTA BİLGİLENDİRME FORMU 75,000 Cilt
BORÇ TEBLİĞ FORMU 75,000 Cilt
AMBULANS KAYIT FORMU 20,000 Cilt
ACİL SERVİS HASTA KARTI 170.000,000 Adet
REÇETE (AYAKTAN) 5.500,000 Cilt
TIBBİ MÜŞADE VE MUAYENE KAĞIDI 400,000 Cilt
TÜKETİM MADDELERİ GÜNLÜK TABELASI 20,000 Cilt
LABORATUAR SONUÇ RAPORU İSTEM FORMU 3.000,000 Cilt
KARAR DEFTERİ 40 YAPRAKLI 10,000 Adet
ANESTEZİ HASTA BİLGİLENDİRME VE ONAM FORMU 260,000 Cilt
ARŞİV DÖKÜM TESLİM DEFTERİ 5,000 Adet
HASTA DOSYALARININ SERVİSLERE GÜNLÜK TESLİM DEFTER 10,000 Adet
ADLİ VAKALARA AİT DOSYA TESLİM DEFTERİ 5,000 Adet
TERZİHANE İŞKAYIT FORMU 5,000 Adet
FORMA TESLİM TAKİP DEFTERİ 5,000 Adet
ÇAMAŞIRHANE TAKİP DEFTERİ 3,000 Adet
26*35 KESE TORBA ZARF RADYOLOJİ 5.000,000 Adet