2012 YILI 57.600 ADET HASTA ALT BEZİ
İz mir H uzurev i Y a şl ı B a kı m Ve Reha bilit a sy o n M er kez i M üdürlüğ ü
2012 Yılı 57.600 Adet Hasta Alt Bezi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/52774
1-İda re nin
a) Adresi : Hasan Tahsın Caddesı 219 Sokak 3 35360 Basınsitesi Karabağlar
İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322434460 - 2322432395
c) Elektronik Posta Adresi : huzurevisbrm@shcek.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü,
Hasan Tahsin Caddesi 219 Sokak No.3 Basınsitesi, Karabağlar/İzmir
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra İdarenin belirleyeceği tarihlerde
mesai saatleri içerisinde komisyon marifetiyle malzeme teslim alınılır.
3- İha lenin
İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü
a) Yapılacağı yer : Hasan Tahsin Caddesi 219 Sokak No.3 Basınsitesi,Karabağlar İzmir
(Müdür Odası)
b) Tarihi ve saati : 08.05.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamalara yönelik düzenlemeler her biri için ayrı ayrı yapılacak olup, bu belgeler, numuneler, kataloglar, fotoğraflar vb. ihale tarihi ve saatinden önce ihale komisyonuna sunulur. İdare tarafından numune bir tutanak ile teslim alınır. Bu tutanağın bir sureti de aday veya istekliye verilir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü Hasan Tahsin Caddesi 219 Sokak No.3 Basınsitesi,Karabağlar İzmir (Satın Alma Servisi) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü Hasan Tahsin Caddesi 219 Sokak No.3 Basınsitesi,Karabağlar İzmir (Müdür Odası) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Yetişkin Hasta Alt Bezi (60 yaş üstü yetişkin kullanımı için, büyük Boy Gece Tipi 5 Damlalı) | 57.600,000 | Adet |
İhale iptal edilmiş
1. ve 3. İsteklinin Numuneleri, Teknik Şartnamenin 11.maddesinde belirtilen şartları taşımaması, 2.İsteklinin Teklif etmiş olduğu bedelin Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması nedenlerinden dolayı İhale Komisyonunca ihalenin iptaline ve kararın Harcama Yetkilisinin onayına sunulmasına Komisyonumuzca oybirliğiyle karar verilmiştir.
Diğer