• İhale No
    2012/80984
  • İhale Adı
    2012 YILI BİLGİ İŞLEM BİRİMİNE MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Temmuz 2012 14:00
  • İdare
    İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    26 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 YILI BİLGİ İŞLEM BİRİMİNE MALZEME ALIMI
T. c. sa ğ lı k B kn. ka t ip Çe leb i Ü niv er sit esi At a t ür k Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
2012 Yili Bilgi Işlem Birimine Malzeme Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine
göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/80984
1-İda re nin
a) Adresi : 253 Sokak No: 143 35370 Karabağlar / Izmir
b) Telefon ve faks numarası : 2322450639 - 2322450639
c) Elektronik Posta Adresi : izmirataturkihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastane Dayanıklı Taşınır Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanır. 30 takvim günü içinde malzemeler teslim edlilerek iş biter Hastane idaresi tarafından kurulacak bir komisyon tarafından muayene edilerek şartnameye uygun malzemeler dayanıklı taşınır ambarına alınır. Teslimatlar hastane dayanıklı taşınır ambarından randevu almak suretiyle belirtilen günde ve iş saatinde yapılır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hastane Merkez Konferans Salonu(zemin kat)253 sokak No:143
Karabağlar/ Izmir
b) Tarihi ve saati : 06.07.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
1- Aday veya isteklinin adına düzenlene Sanayi sicil belgesi
2- Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya isteklinin adına düzenlenen kapasite
raporu
3- Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek adası tarafından aday ve isteklinin adına düzenlenen imalat
yeterlilik belgesi
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Sanayi Bakanlığında alınmış Üretici, Distribitör veya satıcı firmanın Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi sunulacaktır.
Teklif edilen malzeme sanayi bakanlığı satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi kapsamında değil ise bu durum
belgelendirilecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Teklif edilen malzemelerin dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik
bilgilerinin yer aldığı broşür, katalog, kullanım kılavuzu gibi teknik doküman verilecektir.
2--Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında; teklif edilen malzemelerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale komisyonu gerek gördüğü takdirde .istekliler tarafından demonstrasyonun (tanıtım)yapılabileceği ve nasıl yapılacağı ile ilgili belge sunulacaktır.
3- İstekliler, teklifle birlikte idarece hazırlanan teknik şartname maddelerinin sırasına göre birebir cevap veren(uyulacağını kabul eden) ,Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastane Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastane Satınalma Birimi 253 sokak No:143 Karabağlar/ İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SERVER SUNUCU 3,000 ADET
LAZER YAZICI 50,000 ADET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
ihaleye katılan tek katılımcının tekbir kaleme teklif vermesi ve verdiği teklifin idarece belirlenen yaklaşık maliyet üstünde olması
Diğer