• İhale No
    2012/71460
  • İhale Adı
    2012 YILI GİYİM MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Haziran 2012 10:30
  • İdare
    İstanbul Üsküdar Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    07 Haziran 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 YILI GİYİM MALZEMELERİ ALIMI
Devlet Hastanesi -üs küda r
2012 Yili Giyim Malzemeleri Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/71460
1-İda re nin
a) Adresi : Barboros Mahallesi Veysipasa Sokak 14 Üsküdar Istanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164747900 - 2164747912
c) Elektronik Posta Adresi : info@uskudarhastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Üsküdar Devlet Hastanesi Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 30 (otuz) gün içerisinde mal teslimi yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Barboros Mah. Veysipaşa Sok. No: 14 Altunizade Üsküdar Ist.
b) Tarihi ve saati : 19.06.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Üsküdar Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Barboros Mah. Veysipaşa Sok. No: 14 Altunizade Üsküdar İST. adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VERİ GİRİŞ PERSONELİ BAYAN GÖMLEK- BEYAZ 130,000 ADET
VERİ GİRİŞ PERSONELİ BAYAN PANTOLON (SİYAH) 130,000 ADET
VERİ GİRİŞ PERSONELİ BAY GÖMLEK 40,000 ADET
VERİ GİRİŞ PERSONELİ BAY PANTOLON-SİYAH 40,000 ADET
BAY GARSON ELBİSE -BEYAZ 22,000 ADET
BAYAN GARSON ELBİSE -BEYAZ 14,000 ADET
BAY AŞÇI VE AŞÇI YRD. PANTOLON 8,000 ADET
BAY AŞÇI VE AŞÇI YRD CEKET 8,000 ADET
BAY AŞÇI VE AŞÇI YRD KEP 8,000 ADET
ACİL HASTA KARŞILAMA PERSONELİ BAY MONT GOMER 6,000 ADET
ACİL HASTA KARŞILAMA PERSONELİ BAY GÖMLEK 6,000 ADET
ACİL HASTA KARŞILAMA PERSONELİ BAY YELEK- SARI 6,000 ADET
ACİL HASTA KARŞILAMA PERSONELİ BAY PANTOLON 6,000 ADET
TEKNİK BAKIM PERSONELİ BAY İŞ ÖNLÜĞÜ-KISA 15,000 ADET
TEKNİK BAKIM PERSONELİ BAY İŞ ÖNLÜĞÜ- UZUN 15,000 ADET
TEMİZLİK BAY PANTOLON-GRİ 110,000 ADET
TEMİZLİK PERSONELİ BAY POLO YAKA FORMA ÜSTÜ 110,000 ADET
TEMİZLİK PERSONEL BAYAN PANTOLON (GRİ) 70,000 ADET
TEMİZLİK PERSONELİ BAYAN ZARF YAKA FORMA ÜSTÜ 70,000 ADET
TEMİZLİK PERSONELİ BAY POLAR HIRKA 55,000 ADET
TEMİZLİK PERSONELİ BAYAN POLAR HIRKA 35,000 ADET
MONTGOMER 5,000 ADET
KIŞLIK YELEK 5,000 ADET
KIŞLIK PANTOLON 5,000 ADET
KAZAK 5,000 ADET
UZUN KOLLU PENYE 5,000 ADET
YAZLIK PANTOLON 5,000 ADET
KISA KOLLU PENYE 5,000 ADET
YAĞMURLUK 5,000 ADET
AYAKKABI 5,000 ADET
ÇORAP 10,000 ADET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle