• İhale No
    2011/174301
  • İhale Adı
    2012 YILI İHTİYACI OLAN YAŞ SEBZE VE MEYVE
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Kasım 2011 11:00
  • İdare
    BURDUR BELEDİYESİ HUZUREVİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Burdur
  • İşin İli
    Burdur
  • Yayın Tarihi
    04 Kasım 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 YILI İHTİYACI OLAN YAŞ SEBZE VE MEYVE
B urdur B elediy esi H uzurev i M üdürlüğ ü
2012 Yılı İhtiyacı Olan Yaş Sebze Ve Meyve alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/174301
1-İda re nin
a) Adresi : Çesmedamı Mah. Atabey Cad. 1 15100 Burdur Merkez Burdur
b) Telefon ve faks numarası : 2482321348 - 2482335394
c) Elektronik Posta Adresi : belediye@burdur-bld.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Burdur Belediye Başkanlığı Huzurevi Müdürlüğü Mutfağı
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
365 (üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür. İşe başlama tarihi
01/01/2012; işi bitirme tarihi 31/12/2012 dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir.Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 365 gün içerisinde yüklenici İdaremizin ihtiyacı doğrultusunda siparişi takiben peyderpey teslimi gerçekleştirecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Burdur Belediye Başkanlığı Burç Mah. Cumhuriyet Meydanı
Atatürk Caddesi No:1 Giriş Katı İhale Odası Merkez-Burdur
b) Tarihi ve saati : 15.11.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Burdur Belediye
Başkanlığı Huzurevi Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Burdur Belediye Başkanlığı Burç Mah. Cumhuriyet Meydanı Atatürk Caddesi No:1 Giriş Katı İhale Odası Merkez-Burdur adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BAKLA 200,000 KG
BAMYA (KURU) 200,000 ÇİZİ
HAVUÇ 250,000 KG
ISPANAK 300,000 KG
KARNIBAHAR 250,000 KG
KİRAZ 200,000 KG
LAHANA 200,000 KG
LİMON 400,000 KG
MARUL 750,000 KG
MAYDANOZ 300,000 KG
PATATES 2000,000 KG
PIRASA 300,000 KG
PORTAKAL 750,000 KG
SALATALIK 300,000 KG
SARIMSAK 50,000 KG
SOĞAN (KURU) 2000,000 KG
TAZE FASULYA 800,000 KG
BAMYA 120,000 KG
BİBER 600,000 KG
DOMATES 2500,000 KG
ELMA 750,000 KG
KABAK 500,000 KG
KARPUZ 3000,000 KG
KAVUN 2000,000 KG
PATLICAN 700,000 KG