• İhale No
    2012/52540
  • İhale Adı
    2012 YILI MERKEZİ KLİMA SİSTEMİ ALIMI
  • Sektör
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Mayıs 2012 10:00
  • İdare
    Denizli Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    30 Nisan 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2012 YILI MERKEZİ KLİMA SİSTEMİ ALIMI
Devlet Hastanesi -denizli
2012 Yılı Merkezi Klima Sistemi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/52540
1-İda re nin
a) Adresi : Muratdede Mahallesı Sehıt Albay Karaoglanoglu Caddesı 1 20100
Denizli Merkez Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 2582639311 - 2582619206
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@denizlidh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Denizli Devlet Hastanesi İlgili Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 (KIRKBEŞ) gün içerisinde yüklenici teknik şartnamede belirtilen hususlara göre teslimatı gerçekleştirecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Denizli Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati : 07.05.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1-İstekli 10 yıl boyunca ücrete mukabil garanti sonrası bakımdan sorumludur. Yapılacak periyodik bakım aralık süreleri belirtilecek olup yedek parça fiyat listesi (döviz veya TL cinsinden) ihale dosyasıyla birlikte komisyona sunulacaktır.
2-İstekli tarafından teknik servisten sorumlu personellerin isim ve cep telefon numaraları ihale dosyasında
verilecektir.
3-Yüklenici firma yetkilisi tarafından cihazın kullanımı, bakımı, olası arızalarının giderilmesi ve kalibrasyonuna ilişkin idarenin belirleyeceği en az 4 teknik servis personeline en az 2 gün süreyle ücretsiz eğitim vericeklerine dair taahhüdü ihale dosyasında suncaklardır.
4- Arıza durumunda en geç 24 saat içinde müdahele edilecektir.
5- Parça arızasından dolayı parça temini gerekirse en geç 3 iş günü içersinde sistem tüm fonksiyonlarıyla çalışır
duruma getirelecektir.
6- Garanti sonrası yedek parça hariç bakım fiyatı teklif bedelinin %3'ünü geçmeyecektir. İstekli bununla ilgili olarak ihale dosyasına parça hariç bakıma ait döviz veya tl bazında fiyat teklif fiyatını koyacaktır. Bu belgeyi Koymayanlar değerlendirme dışı bırakılacaktır.
7- Garanti sonrası yedek parça dahil bakım fiyatı teklif bedelinin %6' sını geçmeyecektir. İstekli bununla ilgili olarak ihale dosyasına parça dahil bakıma ait döviz veya tl bazında fiyat teklif fiyatını koyacaktır. Bu belgeyi Koymayanlar değerlendirme dışı bırakılacaktır.
8- Garanti süresi boyunca yazlık ve kışlık bakımlar olmak üzere yılda 2(iki) defa bakım ücretsiz olarak yapılacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1.Teklif edilen cihazların teknik şartnamelerinde belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin (cihazla birlikte kullanılan diğer aksesuarlar hakkında bilgi veren) yer aldığı orijinal kataloglar, fotograflar vb. tanıtım materyalleri ihale dosyasında sunulacaktır.
2. "Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" adı altında hazırlanacak dokümanda, teknik şartname ve eklerindeki maddelere sırasıyla ayrı ayrı cevap verilecek ve cevap maddeleri, broşür, katalog veya dokümanlarda, şartname maddesi numarası verilmek suretiyle işaretlenecektir. Bu belgede, cevaplarda verilen bilgilerin, hangi dokümanda ve kaçıncı sayfada olduğu da ayrıca belirtilecektir. Cevap verilmeyen, işaretlenmeyen veya dokümanı belirtilmeyen maddeler, uygun olmadığı şeklinde değerlendirilecektir. Teknik şartnameye uygunluk belgeleri, teklif veren firmanın antetli kağıdına yazılmış, firma kaşeli ve firma yetkilisi tarafından imzalanmış
olacak ve resmi beyan olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı DEnizli Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Denizli Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (Yetmişbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MERKEZİ KLİMA SİSTEMİ ALIMI 1,000 ADET