EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ŞİŞLİ HAMİDİYE ETFAL SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
2013 YILI 22 KALEM SUTÜR SARF MALZEME ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/83076 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | HALASKARGAZI CADDESI ETFAL SOKAK NO: 10 34360 ŞİŞLİ ŞİŞLİ/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2123735220 - 2123735160 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@sislietfal.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Muayene Kabul Komisyonu Birimi |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici hastanemiz medikal deposunun sipariş faksından sonra istenen miktar ve kalemdeki malzemeleri eksiksiz olarak 5 (beş) iş günü içinde teslim etmek zorundadır. Hastanemizin stok takibi ve yönetimi açısından istenen miktar ve kaleme uyulması mecburidir.Sipariş faksı ile talep edilmemiş kalemlerin alımı söz konusu değildir. Firma yetkilisi olmadan mal teslimi yapılmayacaktır. Kargo ile gönderilme durumunda mal kabul edilmeyecektir. Yüklenici teslim ettiği tıbbi sarf malzemelerini miadı dahilinde kullanılmadığında, ileri miadlı ürünlerle değiştirecektir.İstekliler ihale sırasında değiştirme taahhüdü verecektir. Ayrıca istekliler, kullanım sırasında üretimden kaynaklanan, son kullanma tarihi gelmeden (ambalaj ve üründe) bozulma meydana gelmesi durumunda yenisi ile değiştirme taahhüdü verecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Halaskargazi Caddesi Etfal Sokak No:10 34360 ŞİŞLİ İSTANBUL |
b) Tarihi ve saati | : | 16.07.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır: İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
|
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
Teklif edilen sarf malzemelerin T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası' nca onaylı olduğuna dair belgeler |
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İsteklinin T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belgeler,Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmayan ürünlerin UBB kaydı gerektirmediğine dair ilgili kurumdan alınmış gerekçeli yazısı, |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler, şartnamenin bütün maddelerine sıra numarasına göre ve ayrıntılı, Türkçe cevaplar vererek hazırlayacağı 'Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi' ni ve ürünlere ait orijinal katalogları ihale evraklarıyla teslim edeceklerdir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 70 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Halaskargazi Caddesi Etfal Sokak No:10 34360 ŞİŞLİ İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İPEK İPLİK BAĞLAMA (İĞNESİZ) NO:2/0 17X45 CM | 1.000 | ADET |
İPEK İPLİK ATR KES NO:5/0 12-14 MM | 240 | ADET |
İPEK İPLİK NO:1 KES 35-40 MM | 600 | ADET |
İPEK İPLİK NO:2/0 YUV 26 MM-30MM | 1.200 | ADET |
POLİDİYAKSANON NO: 4/0 YUV 20 MM 1/2 | 480 | ADET |
POLİDİYAKSANON NO:3/0 YUV 20-22 MM | 480 | ADET |
POLİGLAKTİN (HIZLI ERİYEN) KES 4/0-16-18 MM | 1.800 | ADET |
POLİGLAKTİN (HIZLI ERİYEN) NO:3/0 YUV 22-30 MM | 120 | ADET |
POLİGLAKTİN 2/0-26 MM KES (HIZLI ERİYEN) | 60 | ADET |
POLİGLAKTİN (BAĞLAMA SERBEST) NO:2/0 12X45 | 360 | ADET |
POLİGLAKTİN (BAĞLAMA SERBEST) NO:3/0 12X45 | 240 | ADET |
POLİGLAKTİN NO:0 YUV 35-40 MM | 1.200 | ADET |
POLİGLAKTİN NO:4/0 KES 16 MM | 72 | ADET |
POLİGLAKTİN NO:4/0 YUV 13-16 MM 75 CM | 720 | ADET |
POLİGLAKTİN NO:6/0 YUV 13 MM | 180 | ADET |
POLİGLEKAPRON NO:3/0 YUV 20-26 MM | 1.200 | ADET |
POLİPROPİLEN NO:4/0 YUV 20MM | 600 | ADET |
POLİPROPİLEN NO:6/0 KES 16 MM | 600 | ADET |
POLİPROPİLEN NO:6/0 YUV 16 MM | 240 | ADET |
POLİPROPİLEN NO:7/0 YUV ÇİFT 13 MM | 60 | ADET |
POLİPROPLEN NO:3/0 KES 24-26 MM | 3.600 | ADET |
POLYPROPİLENE 5/0 16-20 MM KES. | 1.200 | ADET |