BALTALİMANI KEMİK HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
2013 Yılı 5 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme(Ortopedi) Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/81632 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Baltalimanı Mh. Rumelihisarı Cd.No:62 34470 Baltalimanı SARIYER/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2123237075 - 2123237089 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@baltalimani.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | M.S.Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu |
c) Teslim tarihi | : | Teslimatlara sözleşme imzalandıktan sonra başlanabilecektir. Tıbbi sarf deposunun belirleyeceği ihtiyaca göre vereceği sipariş doğrultusunda teslimat yapılacaktır. Siparişten sonra malzemeler en geç 3 gün içerisinde teslim edilecektir. Sipariş dışı getirilen malzeme teslim alınmayacaktır. Teslimatlarda mutlaka firma temsilcisi bulunacaktır. Posta veya kargo yolu ile yapılacak gönderimler kabul edilmeyecektir. Yüklenici firma ihale süresinde kullanılamayan malzemeleri yenisi ile değiştirecektir. Bu konuda ihalede değiştirme taahhüdü verecektir. Ayrıca yüklenici ihale sürecinde kullanım sırasında üretimden kaynaklanan nedenlerle ambalajda ve üründe bozulma meydana geldiğinde yenisi ile değiştirecektir |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | M.S Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi Rumeli Hisarı Cd.No:62 Baltalimanı /Sarıyer /İst |
b) Tarihi ve saati | : | 03.07.2013 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. 1-İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil belgesi 2-İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite raporu 3-İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi 4-İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı belgesi 5-Tıbbi Cihaz Üreticisi ise OEM (Orginal Equipment Manafacturer-Orjinal Malzeme Üreticisi tarzı üzün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme 6-İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğuna gösteren belgeler İsteklinin imalatçı yada yetkili satıcı olduğu olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tesvik edilecektir. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
Teklif edilecek ürünlerin Tıbbi Cihaz Bilgi Bankasına UBB kayıtlarının çıktıları ihale dosyası içerisinde sunulacaktır.
|
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İhaleye teklif sunulan isteklilerin S.B.Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ve onaylı olmaları gerekmektedir. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1-İstekliler, teklif sundukları kalemlere ilişkin teknik şartnameye tek tek ve ayrıntılı olarak cevap vereceklerdir. 2-Teklif edecekleri ürünlere ait katalogların ihale dosyasında sunulması zorunludur. 3-İstekliler teklif sunacakları kalemlerin,teknik şartnamede belirtilen numune adedi kadar numuneyi,teknik şartnamede numune bilgisi bulunmayan kalemler içinde en az 2(iki) adet numuneyi ihale saatine kadar 3(Üç) adet numune teslim tutanağı ile; firma antetli kağıdına; firam adı, sıra no, malzeme adı, markası, ambalaj şekli, UBB kodu ve lot numarası yazılmak suretiyle satınalma biriminine ihale dosyası tesliminde satın alma birimine yada satın alma biriminin göstereceği yere teslim etmek zorunludur. 4-Kalemlerle ilgili belirtilen sayıda ve belirtilen şekilde numune sunulmaması durumunda;isteklinin o kaleme sunmuş olduğu teklif geçersiz sayılayarak ihalede değerlendirme dışı bırakılacaktır.. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
İhale;teklif zarfının sunulması sırasında verilen numunelerin, ihale dökümanını oluşturan şartname ve eklerine göre yapılan değerlendirme neticesinde, uygunluk alan ve ekonomik açıdan en düşük istekli konumunda olan,numune sahibi istekli lehine sonuçlandırılacaktır
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı M.S Baltalimanı Kemik Hastalıkları eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar M.S Baltalimanı Kemik Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi Rumeli Hisarı Cd.No:62 Baltalimanı /Sarıyer /İst adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Cloward Lamına Ayıracı | 6 | Adet |
Inge Lamıne Ayıracı | 6 | Adet |
Kalkeneus ve Küçük Eklem Distraktörü | 4 | Adet |
Kemik Çimentosu Yavaş Donan | 250 | Adet |
Antibiyotikli Cement | 386 | Adet |