2013 YILI 9 KALEM BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI
T. c. Sa ğ lık B a ka nlığ ı Si nca n Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i
2013 Yılı 9 Kalem Bakım Ve Onarım Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/166245
1-İda re nin
a) Adresi : Istasyon Mah. Ayas Cad.Derya Sok. 4 06930 Sincan Sincan/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3122680110 - 3122681097
c) Elektronik Posta Adresi : sincan.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : T.C. Sağlık Bakanlığı Sincan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Yemekhanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : T.C. Sağlık Bakanlığı Sincan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati : 29.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
İstekliler, Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın Satış Sonrası Hizmetleri
Yeterlilik Belgesini veya mesleki yeterlilik belgesini dosyasında sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C. Sağlık Bakanlığı
Sincan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Sağlık Bakanlığı Sincan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma
Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ASANSÖRLERİN BAKIM VE ONARIMI(2 adet 320 kg lik ve 1 adet 1000 kg lik olmak üzere toplam 3 adet) | 12 | AY |
UPS CİHAZLARININ BAKIM VE ONARIMI(1 adet 45Kw lık, 2 adet 6 Kw lık ve 1 Adet 10Kw lık olmak üzere toplam 3 adet) | 4 | ADET |
KOMPRESÖRÜN BAKIM VE ONARIMI (1 adet 7 Bar basınçlı ve 2 adet 6 Bar basınçlı olmak üzere toplam 3 adet) | 12 | AY |
ELEKTRİK KOMPANZİZASYON PANOSUNUN BAKIM VE ONARIMI (3 adet) | 12 | AY |
YANGIN ALGILAMA SİSTEMİ ( 3 ADET) VE YANGIN SÖNDÜRME TÜPLERİNİN(52 ADET) BAKIM VE ONARIMI | 4 | ADET |
TELEFON SANTRALİNİN BAKIM VE ONARIMI(1 adet Karel Marka MS 8 dış 56 iç hatlı iki konsollu, 1adet Karel MS Marka 6 dış 18 iç hatlı bir konsollu ve 1 adet Multipek Star 1S marka 6 dış 48 iç hatlı bir konsollu olmak üzere toplam 3 adet) | 4 | ADET |
JENERATÖRLERİN BAKIM VE ONARIMI (150KWA lık ve 36 KWA lık olmak üzere toplam 2 adet) | 12 | AY |
DİŞ ÜNİTLERİNİN BAKIM VE ONARIMI (toplam 23 adet Diş Üniti) | 12 | AY |
RÖNTGEN CİHAZLARI ve BANYO CİHAZLARI BAKIM VE ONARIMI (4 adet Periapikal ve 1 adet Panoromik Röntgen cihazı toplam 5 adet) (BANYO CİHAZI toplam 3 adet) | 12 | AY |