• İhale No
    2012/172804
  • İhale Adı
    2013 YILI İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET ALIMI
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Aralık 2012 10:00
  • İdare
    Zonguldak İl Özel İdaresi İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    22 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

2013 YILI İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET ALIMI
Zo ng ulda k İ l Ö ze l İda re si İ l A f et Ve Acil Duru m M üdürl üğ ü
2013 Yılı İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/172804
1-İda re nin
a) Adresi : Birlik Mahallesi İnzibat Sokak 3 67000 Zonguldak Merkez/Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : 3722538233 - 3722538232
c) Elektronik Posta Adresi : skorkmaz72@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le konusu hizmetin a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Zonguldak İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2013, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Birlik Mahallesi İnzibat Sokak No:3 Zonguldak
b) Tarihi ve saati : 06.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Şekil ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Kurum ve Kuruluşlarından alınmış içeriği ilan metninde belirtilen hizmet alımı işlerine ilişkin belgeler benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zonguldak İl Afet ve Acil
Durum Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Zonguldak Şubesi TR78 0001 5001
5800 7296 8981 31 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zonguldak İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Şubesi Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış Gün) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
2013 Ocak Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Şubat Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Mart Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Nisan Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Mayıs Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Haziran Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Temmuz Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Ağustos Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Eylül Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Ekim Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Kasım Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi
2013 Aralık Ayı Temizlik ve Kalorifer Yakım Hizmeti Alımı 3 22 Kişi