• İhale No
    2013/86312
  • İhale Adı
    2013 YILI KARŞIYAKA AĞIZ DİŞ SAĞLIK MERKEZİ TIBBİ SARF MALZEMESİ
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Temmuz 2013 10:00
  • İdare
    İZMİR KUZEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    02 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2013 YILI KARŞIYAKA AĞIZ DİŞ SAĞLIK MERKEZİ TIBBİ SARF MALZEMESİ
KAMU HASTANE BİRLİĞİ (KUZEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2013 YILI KARŞIYAKA AĞIZ DİŞ SAĞLIK MERKEZİ TIBBİ SARF MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/86312
1-İdarenin
a) Adresi:Poligon Mah.123/11 Sok.No:6 Güzelyalı KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324443501 - 2322469022
c) Elektronik Posta Adresi:mali.satinalma@ikkh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :İZMIR İLİ KUZEY KAMU HASTANELER BIRLIGI KARŞIYAKA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ Tüketim ambarına kurumun talebi doğrultusunda peyder pey yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri:SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİBEN KURUMUN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA 15 GÜN İÇİNDE İLK PARTİ TESLİMAT YAPILIR. DİĞER PARTİLER KURUMLARIN YAZILI TALEPLERİ DOĞRULTUSUNDA 15 GÜN İÇERİSİNDE PEYDER PEY TESLİM EDİLECEKTİR. İŞİN SÜRESİ 31.12.2013 TARİHİNE KADARDIR.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-İHALE SALONU-POLİGON Mah. 123/11 SOKAK NO:6 Güzelyalı-Karabağlar/İZMİR
b) Tarihi ve saati:10.07.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERİN SAĞLIK BAKANLIĞI ULUSAL BİLGİ BANKASI BARKOD NUMARALARI İLE TEDARİKÇİLER VE BAYİLERİN BAYİ ONAYLARININ BULUNMASI ZORUNLUDUR. BAYİ TANIMLAYICI NUMARALARININ VE ÜRÜNLERİN UBB ÇIKTILARININ İHALE DOSYASINDA BULUNMASI ZORUNLUDUR.İSTEKLİLER TEKLİFLERİNİ HÜAP ÜZERİNDE BULUNAN KİK İHALE YAZILIM PROGRAMINDA HAZIRLAYARAK C.D. ORTAMINDA DOSYALARINDA BULUNDURACAKLARDIR. EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

TÜM KALEMLER İÇİN 1 (Bir) ADET PİYASAYA ARZ EDİLMİŞ HALİYLE NUMUNE SUNMAK ZORUNDADIRLAR. NUMUNELER İHALEDEN ÖNCE İDAREYE TESLİM EDİLECEK OLUP DÜZENLENEN NUMUNE TESLİM TUTANAKLARI TEKLİF ZARFININ İÇİNDE BULUNMALIDIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-Merkezi Satınalma Birimi-POLİGON Mah. 123/11 SOKAK NO:6 Güzelyalı-Karabağlar/İZMİR (İhale doküman bedeli kurumumuzun Halk Bankası İzmir Şubesi TR390001200943000005000030 İBAN Nolu Hesabına yatırılacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar : İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-Merkezi Satınalma Birimi-POLİGON Mah. 123/11 SOKAK NO:6 Güzelyalı-Karabağlar/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AĞIZ SPATÜLÜ 250 ADET
AMALGAM FULVARI 250 ADET
AYNA SAPI 500 ADET
BEYAZ ALÇI (KARTONPIYER ALÇISI) 800 ADET
EKSKAVATÖR 250 ADET
IŞINLI DOLGU CIHAZI UCU 10 ADET
KAVITRON PROBU (TIP 1) 15 ADET
KAVITRON PROBU (TIP 2) 15 ADET
KORUYUCU MASKE 140 ADET
PRESEL 500 ADET
SIMAN FULVARI 250 ADET
SIMAN SPATÜLÜ 250 ADET
SOND 500 ADET
DAVYE ALT MOLAR 80 ADET
DAVYE ÜST KÖK 50 ADET
DÜZ ELAVATÖR (BEIN) 100 ADET
KEMIK PENSI TIP 1 15 ADET
KEMIK PENSI TIP 2 15 ADET
PERIOSIT ELEVATÖRÜ 20 ADET
PORTEGÜ 20 ADET
KEMIK EĞESI TIP 1 10 ADET
KEMIK EĞESI TIP 2 10 ADET
ALT 20 YAŞ DAVYESI 30 ADET
ÜST 20 YAŞ DAVYESI 30 ADET
CERRAHI MAKAS 30 ADET
KÖK ELEVATÖR ÇIFT TARAFLI 20 ADET
KLORHEKSIDIN GLUKONAT JEL(KOK KANALI HAZIRLAMA JELI) 20 ADET
-ORTODONTI ÖLCÜ KASIGI (DELIKLI) ALT-ÜST- 60 TAKIM