• İhale No
    2014/76191
  • İhale Adı
    2014 YILI 2 KISIMLI KIRTASİYE MALZEME ALIMI İHALESİ
  • Sektör
    Muhtelif Hizmetler ve Ürünler
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Temmuz 2014 10:00
  • İdare
    Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    04 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

2014 YILI 2 KISIMLI KIRTASİYE MALZEME ALIMI İHALESİ

ŞİŞLİ HAMİDİYE ETFAL EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

2014 YILI 2 KISIMLI KIRTASİYE MALZEME ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/76191
1-İdarenin
a) Adresi : HALASKARGAZI CADDESI ETFAL SOKAK NO: 10 34360 ŞİŞLİ ŞİŞLİ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2123735290 - 2123735160
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sislietfal.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2014 YILI 2 KISIMLI KIRTASİYE MALZEME ALIMI İHALESİ -2 KISIM
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ŞİŞLİ HAMİDİYE ETFAL EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TÜKETİM DEPOSU
c) Teslim tarihi : Yüklenici, Hastanemizin ihtiyacı olan KIRTASİYE malzemelerini sözleşmenin imzalanmasından itibaren hastanemiz tüketim deposunun sipariş faksından sonra istenen miktar ve kalemdeki malzemeleri eksiksiz olarak 5 (beş) iş günü içinde teslim etmek zorundadır. Hastanemizin stok takibi ve yönetimi açısından istenen miktar ve kaleme uyulması mecburidir. Sipariş faksı ile talep edilmemiş kalemlerin alımı sözkonusu değidir. Firma yetkilisi olmadan mal teslimi yapılmayacaktır. Kargo ile gönderilme durumunda mal kabul edilmeyecektir. Ayrıca istekliler, kullanım sırasında üretimden kaynaklanan bozulma, arıza vb. durumunda yenisi ile değiştirme taahüdü verecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : HALASKARGAZI CADDESI ETFAL SOKAK NO: 10 34360 ŞİŞLİ - ŞİŞLİ / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 17.07.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)İstekliler teklif sundukları kalemlere ait şartnamenin bütün maddelerine sıra numarasına göre ve ayrıntılı, Türkçe cevaplar vererek hazırlayacağı 'Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi' ni  sunacaktır.
b)İstekliler teklif edecekleri kalemlere ait 2'şer (iki) adet numuneyi ihale saatine kadar numune teslim tutanağıyla (firma antetli kağıda firma adı, sıra numarası malzeme adı markası, ambalaj şekli) düzenleyerek satınalma biriminin göstereceği yere getirmek zorundadır.Numune getirmeyen firmaların ilgili kalemlerde teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
c)İstekliler teklif sundukları kalemlere ait katalogları ihale evraklarıyla teslim edeceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 70 TRY (Türk Lirası) karşılığı ŞİŞLİ HAMİDİYE ETFAL EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ŞİŞLİ HAMİDİYE ETFAL EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BASKI MAKİNASI KAĞITLARI(TEKSİR KAĞIDI) 2.500 PAKET
FOTOKOPİ KAĞITLARI A3(A3) 3.000 PAKET
HESAP MAKİNESİ(HESAP MAKİNASİ) 15 ADET
TÜKENMEZ KALEMLER(KIRMIZI) 100 ADET
ASETAT KALEMLERİ(SİYAH) 100 ADET
İZOLE BANT(SELOBANT KÜÇÜK BOY) 50 ADET
BÜRO TİPİ İŞARETLEME KALEMİ(KEÇELİ KALEM) 150 ADET
ZIMBA TELİ BÜYÜK BOY((1 KALİTE 24/6) 100 PAKET
ZIMBA KÜÇÜK BOY(ZIMBA MAKINASI (CEP TİPİ)) 150 ADET
TELEFON DEFTERİ(FHRİST DEFTERİ BÜYÜK BOY (16 ORTALI)) 4 ADET
3 LÜ EVRAK RAFI(3'LÜ EVRAK RAFI) 10 ADET
ROLLER KALEMLER(MARKOR KALEM YUVARLAK UÇ) 100 ADET
DELGEÇ BÜYÜK BOY(DELİKLİ ZIMBA MAKİNASI BÜYÜK BOY DELGEÇ 70 SAYFALIK) 100 ADET
ISTAMPALAR(ISTAMPA ORTA (150 CL)SİYAH) 150 ADET
MAKAS BÜYÜK BOY(KAĞIT MAKASI BÜYÜK BOY) 100 ADET
ZIMBA TELİ KÜÇÜK BOY((10'LU PAKET)) 100 PAKET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye katılan 3 isteklinin getirdikleri numuneleri uyggun olmadığından ve geçerli teklif kalmadığından ihale iptal edilmiştir.
Diğer