2014 YILI 24 KISIM TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMIMUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ2014 YILI 24 KISIM TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/145742 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | ORHANIYE MAH. ISMET ÇATAK CAD. MENTEŞE/MUĞLA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2522141323 - 02522130762 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | muglasatinalma@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | 24 KISIM TIBBİ SARF MALZEMESİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Eczane deposu |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yüklenici hastane Eczane Deposunun istediği miktardaki Tıbbi Sarf malzemeyi teknik şartnameye uygun olarak bizzat kendi / veya tarafından görevlendirilen yasal yetkili tarafından getirilerek muayene komisyonu huzurunda hastane Eczane Deposuna teslim eder, nakliye hastane Eczane Deposuna kadar yüklenici firmaya aittir.
Yüklenici uhdesinde kalan Tıbbi Sarf malzemelerini 30/06/2015 tarihine kadar hastanenin ihtiyacına göre, hastane idaresinin talep ettiği miktar ve zamanda teslim edecektir. Kargo ile mal teslimi yapılmayacaktır.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi A Blok Toplantı Odası |
b) Tarihi ve saati | : | 20.11.2014 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1)Teklif edilen tıbbi malzemeler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB Kodu) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. TITUBB kodu ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi olmayan tıbbi malzemeler ihale dışı bırakılacaktır.
2)Teklifi sunan istekli yetkili satıcı ise Ürünün üreticisi ve/veya distribütör firmasının TITUBB’de bayi olarak tanımlandığına dair bayii tanımlayıcı numarası sunulmalıdır.
3) Tıbbi malzemelere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası kayıt formu ile Tedarikçi Firma Kayıt Formu ve Bayi Bilgi Formu, teklif dosyası içerisinde bulunmalıdır. Anılan belgeleri dosyada sunmayan isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
İstekliler teklif edecekleri tüm kısım kalemlerine ilişkin birer adet numuneyi ihale saatinden önce bizzat elden veya posta ve kargo yoluyla hastane Eczane Deposuna tutanakla teslim edeceklerdir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi A Blok Toplantı Odası
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.