DOĞRUDAN TEMİN TEKLİF MEKTUBU
TCDD İZMİR LİMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ MAL VE HİZMET ALIM İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA ; ALSANCAK/İZMİR
TEL. NO : (0-232) 463 16 00 / 2348 – 2388
FAX NO MÜDÜRÜYET : (0 232) 463 22 48 - SATINALMA FAX 422 00 41
20/01/2014
Teklif sahibinin adı ve soyadı/Ticaret ünvanı |
|
Açık tebligat adresi |
|
Bağlı bulunduğu vergi adresi no |
|
Telefon ve Fax numarası |
|
Kuruluşunuzca kapalı zarf usulü doğrudan temin yöntemi ile gerçekleştirilecek olan BARİYER VE TURNİKELERİN PERYODİK BAKIMLARI İşine ilişkin dosya kapsamındaki bütün belgeleri ve şartları inceledim. Herhangi bir itirazım yoktur.
YUKARIDA CİNSİ MİKTARI VE ÖZELLİKLERİ BELİRTİLEN MALZEMELER KAPALI ZARFLI TEKLİF ALMAK SURETİYLE SATIN ALINACAKTIR.
FİRMA PULLU TEKLİF MEKTUBUNU, VARSA TEKNİK VE İDARİ ŞARTNAMENİN HERBİR SAHİFESİNİ TEK TEK İMZALAYACAKTIR.
FİRMALAR TEKLİFTE BULUNDUKLARI MALZEME VE MALLARIN MARKA,CİNS,ÖLÇÜ VE EVSAFLARINI MUHAKKAK SURETLE BELİRTECEKLERDİR.
FİRMALAR KDV’NİN FİYATLARA DAHİL VEYA HARİÇ OLDUĞUNU MUTLAKA BELİRTECEKTİR.
FİRMA TEKLİFİ …......../….........2014 TARİHİNE KADAR GEÇERLİDİR.
İHALE ÜZERİNDE KALAN FİRMA SİPARİŞE MÜTEAKİP ( ) GÜN İÇİNDE İSTENEN MALZEME VE MALLARI İŞLETMENİN ALSANCAK AMBARINA, NAKLİYE,PUL,DAMGA RESMİ VS. GİDERLERİ KENDİSİNE AİT VE TEKLİFİNE UYGUN OLARAK TESLİM ETMEYİ PEŞİNEN KABUL EDER.
İHALE ÜZERİNDE KALAN FİRMA,7 GÜNÜ GEÇEN TESLİMATLARDA BİNDE 9,48 ORANINDA DAMGA RESMİ TÜM BEDELLERİNİ VE YÜZDE 6 ORANINDA KESİN TEMİNATINI TCDD İZMİR LİMAN İŞLETMESİ MUHASEBE MÜDÜRLÜĞÜNE YATIRMAK ZORUNDADIR.
TCDD 4734 İHALE YASASINA TABİ OLMAYIP; BELİRTİLEN MALLARIN VEYA BELİRTİLEN İŞLERİN TÜMÜNÜ VEYA BİR KISMINI ALIP –ALMAMAKTA,YAPIP-YAPTIRMAMAKTA VEYA ALIMDAN VAZGEÇMEKTE BAĞIMSIZ OLARAK SERBESTTİR.
……./……../2014
Adı ve Soyadı/Ticaret Unvanı
Kaşe İmza
NOT:
1) Liman İşletme Müdürlüğümüzün ihtiyacı bulunan yukarıda malzemelerin/hizmetin, Firmanızca temin edilebildiği takdirde, bu malzeme dair teklif mektubunuzun Kapalı Zarf veya fax olarak en geç 23/01/2014 PERŞEMBE günü Saat: 14.00‘a kadar yukarıda belirtilen adreste olacak şekilde gönderilmesi veya bizzat elden getirilmesini rica ederiz.
2) Teklif zarfının üzerine işin adı yazılacaktır.
3) Yukarıda belirtilen (not:1) gün ve saatten sonra gelen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
4)TCDD İZMİR LİMAN İŞLETMESİ’NİN MAL VE HİZMET ALIMLARINA İLİŞKİN DOĞRUDAN TEMİN İŞLEMLERİNİ tcdd.gov.tr. ADRESİNDEN FİRMALAR TAKİP EDEBİLECEKLERDİR.
Ek:Birim fiyat teklif cetveli
Sayfa 1
BİRİM FİYAT TEKLİ CETVELİ
Sıra No
|
Mübaya Edilecek işin veya Hizmetin adı |
Cinsi |
Miktarı |
KDV HARİÇ BİRİM FİYAT
|
Teslim süresi |
|
RAKAMLA |
YAZIYLA |
|||||
1 |
2014 YILI İÇİN LİMANIMIZDA BULUNAN BARİYER VE TURNİKELERİN 2 AYDA 1 DEFA OLMAK ÜZERE PERYODİK BAKIMLARI |
PERİYODİK BAKIM |
6 |
|
|
|
2 |
NOT TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Tabloya gerektyiği kadar satır eklanecektir.
* Konsorsisyumlar ihaleye teklif veremezler.
* Yukarıda belirtilen şartlar dahilindeTeklifte belirtilen mal ve/vaya hizmetleri vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.
*Teklif mektubunu , teklif vermeye yetkili kişiler tarafından imzalanacaktır.
* Birim fiyatları KDV hariç TL. olarak verilecektir
Adı ve Soyadı/Ticaret Unvanı
Kaşe İmza
T.C.
DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
LİMAN İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ
İZMİR
İŞLETME BİNASI, YOLCU SALONU GİRİŞİ, B VE D KAPILARINDA YER ALAN
BARİYER VE TURNİKELERİN PERİYODİK BAKIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ
AMAÇ
Bu şartnamenin amacı, TCDD İzmir Liman İşletmesi Müdürlüğü, Liman ve İşletme girişlerinde bulunan bariyer ve turnikelerin 2014 Yılı için periyodik bakım işlerini kapsar.
TANIMLAR : Bu Teknik Şartnamede ;
TCDD İZMİR LİMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ : İdare
Üzerine ihale yapılan ve sözleşmeyi imzalayacak kişi : Yüklenici olarak
anılacaktır.
BAKIMDA YAPILMASI GEREKEN İŞLER
2.1 İşletme Müdürlüğümüz server sistemin de bulunan ve kapılarda client olarak çalışan geçici kontrol sisteminin, turnikeler üzerinde olan kart okuyucular ile çalışmasını kontrol edecektir. Oluşacak arızalara en geç 4 saat içinde müdahale edecektir.
2.2 B Kapısında 4, Viyadük Kapısında 2, C Kapısında 4, D Kapısında 4, Yolcu Salonunda 1 adet,9 nolu rıhtımda 1 adet olmak üzere toplam 16 adet bariyerin fiziksel aşınma ya da yıpranma durumlarının ve beklenmedik hasarlarının tespit edilmesi ve rapor edilmesi.
2.3 B Kapısında 4 adet,D Kapısında 4 adet, İşletme Bina girişinde 2 adet olmak üzere toplam 10 adet Turnike ve 14 adet okuyucunun her iki ayda bir, kontrol edilmesi, varsa arızalarının tespiti ve değişmese gereken parçaların İdareye bildirilmesi; parçaların teminine müteakip arızanın giderilmesi.
YÜKLENİCİ FİRMANIN YERİNE GETİRECEĞİ HUSUSLAR
3.1 Firma, iki ayda bir kez olmak üzere, yılda 6 kez bariyer ve turnikelerin bakımını yapmakla yükümlüdür.
3.2 Firma, eğitimli kalifiye mühendis ya da tekniker vasıtasıyla bakım yapacak olup, eğitimli-sertifikalı olmayan personel bakım için görevlendirilmeyecektir.
3.3 Firma, işini ve istihkaklarını bir başkasına devir ve temlik edemez.
3.4 Firma, bariyer ve turnikelerdeki arızaların, kendilerine bildirilmesinden itibaren en geç 4 saat zarfında müdahale edecek, ve arıza sözleşme kapsamında giderilecektir. Firmanın bildirimde bulunulmasına rağmen, tamir için gelmemesi veya geç gelmesi halinde ya da arızayı gidermekten imtina etmesi durumunda İdare, arızayı başka bir firmaya tamir ettirerek, tamir masraflarını yüklenici firmaya rücu edecektir.
3.5 Arızanın giderilmesi için herhangi bir parçanın değişmesi gerektiğinde, İdare, birim bedeli 10.00 USD’den daha fazla tutarı olan parçalar için yükleniciye ödeme yapacaktır. İdare, arızalı parçaların yenisini, yükleniciden alıp almamakta serbesttir.
(1)
3.6 Arızanın giderilmesine yönelik tüm hizmetlerde Yüklenici, cihazdaki arızanın türünü ve muhtemel nedenlerini detaylarıyla ortaya koyan bir servis raporu hazırlayacak ve İdareye sunacaktır.
3.7 Firma turnike, kart okuyuculara kadar gelen data hatlarından sorumlu değildir.
3.8 Firma kasıtlı hareketlerden (araç çarpması, turnike kırılması vs.) gibi özel durumlarda ayrıca servis ücreti isteyebilecektir.
3.9 Yapılan tamirat işlemlerinde kullanılan tüm parçalar minimum bir yıl garantili olacak, garanti süresi dolmadan tekrar arızalanan parçalar, ücretsiz olarak değiştirilecektir.
3.10 Yüklenicinin, şartname konusu işleri yapmakta yetersiz, kalması, bu işleri yapmaktan imtina etmesi, şartnamenin herhangi bir maddesini yerine getirmemesi durumunda İdare, ilgili sözleşmeyi fesih etme hakkına sahiptir.
3.11 Bakım onarım ve tamirat hizmetlerinin yürütülmesi sırasında, her ne surette olursa olsun, gerek İdare gerekse diğer kurum, kuruluş ve şahısların uğrayacağı her türlü maddi ve manevi zarar ve ziyanın sorumluluğu Yükleniciye ait olacaktır.
3.12 Sözleşme imzalanmasına müteakip, yüklenici firma ilk bakımlarını hemen yapacaktır.
3.13 İşin süresi sözleşmenin imzasına müteakip (…../…./2014) tarihinde başlanacak 31/12/2014 tarihinde sona erecektir.
4.0- TEKLİFÇİ FİRMALARDA ARANAN HUSULAR :
4.1 Teklifçi firmalar, teklif konusu hizmeti verebilmek için, resmi kurumlardan alması gereken yetki belgelerini, teklife ekleyeceklerdir.
4.2 Teklifçi firmalar, bünyesinde, bariyer ve turnikelerin mevcut kartlı sistemlerle entegre çalışmasını sağlayabilecek eğitimli eleman ve ekipman bulunduracaktır.
4.3 Periyodik bakım, İdare yetkilileri gözetiminde yapılacak ve bakım sonrasında yapılan işlerin listesini belirtir bir form hazırlanacak ve İdare yetkilisi ile birlikte imza edilerek, aslı İdareye bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|